Szarpie i mocno kopci przy 4tys obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

Post autor: dev13 » czw maja 24, 2007 00:16

co jest na kanale 4? nie mam vag'a mam tylko sprzet tecnotest, na jakies parametry mma zworcic uwage?



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » pt maja 25, 2007 10:37

na 004 kanale jest kąt wtrysku



dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

Post autor: dev13 » czw maja 31, 2007 23:11

no wjec co zauwazylem, ostatnio objaw ten dzieje sie tylko na biegu jalowym,
kat wtrysku praktycznie sie nei zmienia podczas tej operacji, jedyne co zauwazylem ze w momencie gdy silnik zaczyna wariowac to zmienai sie tylk odawka paliwa, zwieksza sie chyba ze dwa razy, to jedyna anomaja jaka zauwazylem obserwujac rozne grupy, moze to byc wina nastawnika???

jutro chyba wysylam pompe do serwisu do przegladniecia bo jzu chyba nic innego mi nie zostaje



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 01, 2007 08:01

dev13 pisze:no wjec co zauwazylem, ostatnio objaw ten dzieje sie tylko na biegu jalowym,
kat wtrysku praktycznie sie nei zmienia podczas tej operacji, jedyne co zauwazylem ze w momencie gdy silnik zaczyna wariowac to zmienai sie tylk odawka paliwa, zwieksza sie chyba ze dwa razy, to jedyna anomaja jaka zauwazylem obserwujac rozne grupy, moze to byc wina nastawnika???

jutro chyba wysylam pompe do serwisu do przegladniecia bo jzu chyba nic innego mi nie zostaje
nastawnik......... odłącz tą wtyczkę od skrzyni w końcu i zobacz co będzie.



dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

Post autor: dev13 » pt cze 01, 2007 08:56

pompe mam juz wyjeta, albo sam cos pomacam albo ja wysle do fachowcow
mozliwe ze odlaczyl sie jakis przewod od nastawnika???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 01, 2007 13:34

dev13 pisze:mozliwe ze odlaczyl sie jakis przewod od nastawnika???
możliwe , że odłączyła Ci się któraś z blaszek w nastawniku , rozbierz go i najlepiej przy okazji wyczyść



dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

Post autor: dev13 » pt cze 01, 2007 23:29

rozebralem nastawnik, za duzo syfu nie bylo, troszeczke opilkow, niewiem co bedzie dalej, teraz musze poskaldac wsio do qpy i odpalic, mam nadzieje ze niczego nie zburaczylem, dam znac o efektahc niedlugo

[ Dodano: 03 Cze 2007 22:03 ]
wyczyscilem nastawnik, ale niestety
efekt dalej ten sam, rece mi juz opadaja, panowie czy mozliwe jest ze cos sie dzieje z rozdzielaczem w pompie albo wtryski sie zawieszaja??
no ja juz nie mma pomyslow to jets bez sensu


:((((((



Awatar użytkownika
Pitekz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 12:40
Lokalizacja: 100-lica

Szarpie i mocno kopci przy 4tys obr

Post autor: Pitekz » pn kwie 25, 2011 21:06

Witam. Wiem że temat troche stary ale jakie było rozwiązanie problemu bo u mnie jest to samo?



dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

Szarpie i mocno kopci przy 4tys obr

Post autor: dev13 » pn kwie 25, 2011 22:54

Objaw minął z biegiem czasu, najprawdopodobniej przycierały się zawory na prowadnicach bo silnik tracił kompresje, podwieszało zawory i tyle. jeśli miałeś robioną głowicę to to bym podejrzewał w pierwszej kolejności.
Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości