turbina wstaje po 200 metrach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grigorm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr lis 19, 2008 13:28
Lokalizacja: tychy

turbina wstaje po 200 metrach

Post autor: grigorm » ndz kwie 24, 2011 17:30

szukałem ale nie znalazłem...
brak mocy zaraz po zapaleniu silnika
problem w tym, że (nie zawsze ale często) po zapaleniu silnika ASZ chodzi jak SDI, niezależnie od obrotów silnika. wszystko wraca do normy po ok minucie, po przejechaniu 200 metrów lub po depnieciu pod 3000obr/min. ktoś wie o co kaman?
PZDR grigorm
Ostatnio zmieniony pn cze 06, 2011 08:50 przez grigorm, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

turbina wstaje po 200 metrach

Post autor: Adamm » ndz kwie 24, 2011 18:09

albo cos z ukladem podnisnienia, albo Ci sie turbo zapieka


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

marcin998
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw mar 10, 2011 21:56

turbina wstaje po 200 metrach

Post autor: marcin998 » ndz kwie 24, 2011 18:20

Może być uszkodzony lub nie podłączony akumulator podciśnienia.
Mija chwila aż pompa wytworzy podciśnienie.
Hamulce wtedy działają normalnie?



grigorm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr lis 19, 2008 13:28
Lokalizacja: tychy

turbina wstaje po 200 metrach

Post autor: grigorm » pn kwie 25, 2011 17:12

tak, z hamulcami nie ma problemu. jak sprawdzić czy wasze podejrzenia są słuszne?



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

turbina wstaje po 200 metrach

Post autor: Łuki_79 » pn kwie 25, 2011 18:21

grigorm pisze:jak sprawdzić czy wasze podejrzenia są słuszne?
Uruchom silnik i sprawdz czy sztanga jest na max wciągnięta do gruszki turbiny - wciskaj sztangę do gruszki :grin:


Obrazek

grigorm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr lis 19, 2008 13:28
Lokalizacja: tychy

Re: turbina wstaje po 200 metrach

Post autor: grigorm » wt kwie 26, 2011 22:05

dziś był na wagu, niestety mało czasu, spisałem tylko błąd - 16705 (p0321) czujnik G28. już idę szukać co to za badziewie :P :shock:



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

turbina wstaje po 200 metrach

Post autor: Łuki_79 » wt kwie 26, 2011 22:18

grigorm pisze:czujnik G28
Czujnik prędkości obrotowej/położenia wału
grigorm pisze:już idę szukać co to za badziewie
Pod obudową filtra oleju (z prawej strony)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=230872" onclick="window.open(this.href);return false; (foto na dole linka)


Obrazek

grigorm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr lis 19, 2008 13:28
Lokalizacja: tychy

turbina wstaje po 200 metrach

Post autor: grigorm » wt kwie 26, 2011 22:31

dzięki.
najdziwniejsze, że nie mam żadnego problemu z odpalaniem, pali na dotyk...
czy to ma związek z moim problemem ...
w wolnech chwili postaram sie zmierzyć czujnik, zobaczym :)



grigorm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr lis 19, 2008 13:28
Lokalizacja: tychy

turbina wstaje po 200 metrach

Post autor: grigorm » pn cze 06, 2011 01:46

rozwiąznie zagadki:
Adamm był najbliżej prawdy
układ podciśnienia był nieszczelny i po pewnym czasie postoju nie było w nim podciśnienia, po przejechaniu niewielkiego odcinka drogi znów się ono wytwarzało ;)
miejsce nieszczelności: zbiorniczek podciśnienia (czarna kulka o średnicy ok 15 cm) wchodzi do niej wężyk - zawaliłem to klejem i 3ma :)
pzdr grigorm



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

turbina wstaje po 200 metrach

Post autor: Adamm » pn cze 06, 2011 08:18

grigorm pisze:czarna kulka o średnicy ok 15 cm
to ladnna rynna :P

a tak serio to nie jest czarna rurka do serwa?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

grigorm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr lis 19, 2008 13:28
Lokalizacja: tychy

turbina wstaje po 200 metrach

Post autor: grigorm » pn cze 06, 2011 08:48

heheeeh ;]
nie - chodzi mi o ten zbiorniczek, znajduje sie w ASZ koło filtra oleju
Obrazek



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

turbina wstaje po 200 metrach

Post autor: Adamm » pn cze 06, 2011 18:08

a no to zbiorniczek podcisnienia :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 195 gości