złożenie Cięgna gazu - spręzyny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
motoboy10
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: czw mar 10, 2011 00:24
Lokalizacja: Lubliniec SLU

złożenie Cięgna gazu - spręzyny

Post autor: motoboy10 » ndz kwie 24, 2011 13:33

witam mam problem ze złożeniem całego cięgna linki gazu wraz ze sprężynami na pompie wtryskowej w golfie 1.9 TD z rozebraniem i poskładaniem dałem sobie rade ale nie umiem sobie poradzić z tymi dźwigienkami :kac: najlepiej jak by ktoś podesłał jakieś zdjęcia z Etki lub swoje własne. będę bardzo wdzięczny :pub:


Kto SmarujeTen Jedzie :)

AUS LIEBE ZU DEN AUTOS DER GRUPPE "VAG"


Volkswagenwerk AktienGesellschaft

Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

złożenie Cięgna gazu - spręzyny

Post autor: Krystian GTD » ndz kwie 24, 2011 18:19

Siema nic trudnego z poskładaniem dźwigni gazu wraz ze sprężynami. Pamiętaj tylko żeby podczas montażu wykasować martwy obrót ośki gazu (przekręć ją maksymalnie w lewo). Uważaj na naciąg sprężyny bo może zrobić krzywdę.
Wlepa może coś ułatwi
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 10e1bec1ad" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 78b9f06d42" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdro



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

złożenie Cięgna gazu - spręzyny

Post autor: Mumin90 » ndz kwie 24, 2011 19:25

prz składaniu pamiętaj aby w odpowiedniej pozycji zakładaj dźwignie ośki gazu i odpalaj po złożeniu na sprzęgle na 5 biegu żebyś wazie czego mógł udusić silnik, bo może sie coś zablokować w pompie po składaniu lub ośka gazu być w innej pozycji



Awatar użytkownika
motoboy10
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: czw mar 10, 2011 00:24
Lokalizacja: Lubliniec SLU

złożenie Cięgna gazu - spręzyny

Post autor: motoboy10 » ndz kwie 24, 2011 21:02

dzieki chłopaki bede pamiętał o tych radach i dzieki krystian GTD za rysunki :pub:


Kto SmarujeTen Jedzie :)

AUS LIEBE ZU DEN AUTOS DER GRUPPE "VAG"


Volkswagenwerk AktienGesellschaft

Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Re: złożenie Cięgna gazu - spręzyny

Post autor: Krystian GTD » wt kwie 26, 2011 19:14

Mumin90 pisze:prz składaniu pamiętaj aby w odpowiedniej pozycji zakładaj dźwignie ośki gazu i odpalaj po złożeniu na sprzęgle na 5 biegu żebyś wazie czego mógł udusić silnik, bo może sie coś zablokować w pompie po składaniu lub ośka gazu być w innej pozycji
Nie przesadzaj wystarczy jak wyłączy zapłon w pozycje OFF co innego jakby turbina zassała oliwę to trzeba wtedy silnik zdusić. Ale w przypadku pompy tego typy wyłączenie zapłonu w zupełności załatwi sprawę.



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

złożenie Cięgna gazu - spręzyny

Post autor: Mumin90 » wt kwie 26, 2011 21:37

Krystian GTD; lepiej silnik zdusić nież go gazić na wysokich obrotach przynajmniej zdrowiej dla turbiny



Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Re: złożenie Cięgna gazu - spręzyny

Post autor: Krystian GTD » czw kwie 28, 2011 11:12

Mumin90 pisze:Krystian GTD; lepiej silnik zdusić nież go gazić na wysokich obrotach przynajmniej zdrowiej dla turbiny
A pomyślałeś, że przy gaszeniu biegiem 5 silnika na wysokich obrotach możesz zerwać pasek rozrządu (to nie star, że się gasiło biegami silnik). I nie widzę różnicy, że oszczędzasz turbinę.



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

złożenie Cięgna gazu - spręzyny

Post autor: Mumin90 » czw kwie 28, 2011 20:04

Krystian GTD;
chodziło mi o to ze lepiej trzymać na biegu i w razie czego mieć możliwość uduszenia silnika



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości