mam "nowy" samochód z turbo. jak sprawdzić czy ono
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 584
- Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
- Lokalizacja: GPU
- Auto: Octavia 1 '99
- Silnik: AEE
- Kontakt:
u mnie nalepka jest pod "hakiem" od zamka klapy tak troche w lewo. jest duza i napewno zauwazysz. oznaczenie silnika jest tak po srodku tejze nalepki(pisze przy tym motor coś tam)
[ Dodano: 06 Cze 2006 23:18 ]
Swoją drogą chip01 fajny podpis masz tylko zamiast merca moglby byc opel abo ford chyba najlepszy podpis jaki widzialem
[ Dodano: 06 Cze 2006 23:18 ]
Swoją drogą chip01 fajny podpis masz tylko zamiast merca moglby byc opel abo ford chyba najlepszy podpis jaki widzialem
Panowie
Ja mam pod maską 1.6TD (1V). U mnie czasami słychać lekki świst jak juz najwyższy czas zmienić bieg na wyższy (np. jak wyprzedzam na 3 i dochodze do wysokiej prędkości). Czy taki okazjonalny świst to też oznaka jakiejs awari?? Turbinka jest suchutka, silnik tez nigdzie nie leje
Pomożcie proszę bo troszke sie przestraszyłem
Ja mam pod maską 1.6TD (1V). U mnie czasami słychać lekki świst jak juz najwyższy czas zmienić bieg na wyższy (np. jak wyprzedzam na 3 i dochodze do wysokiej prędkości). Czy taki okazjonalny świst to też oznaka jakiejs awari?? Turbinka jest suchutka, silnik tez nigdzie nie leje
Pomożcie proszę bo troszke sie przestraszyłem
:okej: [b] Pozdrawiam [/b] :okej:
- moskitq
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
- Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
- Kontakt:
Panowie Turbawa działa cały czas, tylko ze wzrostem obrotów zaczyna ładować większe ciśnienie,
moim sposobem na sprawdzenie było ściśnięcie węża gumowego wychodącego z turbawy i dodanie gazu , wtedy robi się twardy i to wyrażnie jest odczywalne że turbina ładuje,
a teraz używam wskaźnika za 50zl i widać to dokładnie,
a też już chciałem turbawe wymieniać
pozdrowionka
moim sposobem na sprawdzenie było ściśnięcie węża gumowego wychodącego z turbawy i dodanie gazu , wtedy robi się twardy i to wyrażnie jest odczywalne że turbina ładuje,
a teraz używam wskaźnika za 50zl i widać to dokładnie,
a też już chciałem turbawe wymieniać
pozdrowionka
*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)
są opinie że jak Turbo głośno gwizda to jego schyłek jest bliski.Słyszałem o takim domowym sprawdzeniu czy turbina wogóle coś daje,to przycisnąć palcami wąż gumowy na wyjściu z turbiny i dodać gazu.jak ładuje to powinien wąż pęcznieć.Na ile to skuteczny sposób nie wiem,zasłyszałem to tylko gdzieś ,a sam nie sprawdzałem
dzieki wielkie. sprawdze turbawe jeśłi chodzi o naklejke to kule nie ma jej bo chyba down co malował moje auto sie jej pozbył. kaj jeszcze idzie to sprawdzić ?
te chopcy kukołch tyn slauf... to jest ten nad kolektorem co mo Φ ok 50 - 70mm? i dużo trza tego gazu dodać?
te chopcy kukołch tyn slauf... to jest ten nad kolektorem co mo Φ ok 50 - 70mm? i dużo trza tego gazu dodać?
tam gdzie golf nogi myje z tamtąd opel wode pije
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
U mnie też wychodzi za połowę ale jak depne 140 to spada przed połowę. Nr silnika jest na bloku zaraz jak się łączy z głowicą miej więcej ok z prawej strony (od kierowcy).
Chodki_18, może masz nie szczelny dolot i dlatego ci słychać turbo bo w dwujeczkach to chyba nie normalne.
Chodki_18, może masz nie szczelny dolot i dlatego ci słychać turbo bo w dwujeczkach to chyba nie normalne.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Oznaczenia turba w Mk2 to 1V, JR, SB, RA i od tego zaczyna się nr silnika. Numer silnika znajduje się pod czujnikiem chyba wody. Fota na dole. Numer jest bity na bloku silnika tam gdzie się łączy z głowicą.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
jest !@! turbo działa!! i ciagnie nieźle. boje sie jednak szybciej jechać bo coś mi stuka w lewym przednim kole. trza chyba łożysko wymienić. a tak na marginesie dosło do mnie że to był niezły interes . kupiłem fure z el lusterkami, szyberdache, ,silnikiem turbo diesel , z głośnikami z blaupunktu i jeszcze z centralnym zamkiem (tyle że chydraulicznym ) lakier też świerzy granatowy metalik za 2,400.
gościu sie nie znał i mój sasiad wmówił m u że jest silnik go wymiany bo ciekło z każdej strony i mulił a na dodatek trzaskal jak teściowa w taleze. okazało sie że był przesuniety wałek .. nowa uszczeleczka i już jest super alle biznes
gościu sie nie znał i mój sasiad wmówił m u że jest silnik go wymiany bo ciekło z każdej strony i mulił a na dodatek trzaskal jak teściowa w taleze. okazało sie że był przesuniety wałek .. nowa uszczeleczka i już jest super alle biznes
tam gdzie golf nogi myje z tamtąd opel wode pije
Witam
Mam Golfa IV 110 koni silnik AHF (dodam ze to jest mój pierwszy diesel i kompletnie się nie znam na silniku diesla, dlatego proszę o wyrozumiałość).
Też mam ten problem ze nie wiem czy działa u mnie turbo. Samochód jest dość silny.
Ale jadąc na 5 biegu cały czas trzyma mi się tak 120 KM i ciężko wydusić więcej. Obroty na tym biegu i przy tej prędkości są około 2000 tys. I teraz mam pytanie czy ja źle przełączam biegi - za szybko (Może przy tych obrotach jeszcze nie działa turbo w golfie IV). Czy np. należało by zredukować na 4 lub 3 bieg, aby obroty wzrosły, pociągnąć i dopiero na 5 bieg.
Czy ktoś mógł by napisać jakie mniej więcej zakresy prędkości na jakim biegu są optymalne dla takiego golfa.
I czy mógł by może ktoś wkleić zdjęcie który to wąż jest od turbo aby go sprawdzić jak to jest napisane powyżej. Bo nie wiem czy działa umie to turbo czy nie.
Naprawdę proszę o wyrozumiałość jestem zielny aż głupio
Pozdrawiam
Mam Golfa IV 110 koni silnik AHF (dodam ze to jest mój pierwszy diesel i kompletnie się nie znam na silniku diesla, dlatego proszę o wyrozumiałość).
Też mam ten problem ze nie wiem czy działa u mnie turbo. Samochód jest dość silny.
Ale jadąc na 5 biegu cały czas trzyma mi się tak 120 KM i ciężko wydusić więcej. Obroty na tym biegu i przy tej prędkości są około 2000 tys. I teraz mam pytanie czy ja źle przełączam biegi - za szybko (Może przy tych obrotach jeszcze nie działa turbo w golfie IV). Czy np. należało by zredukować na 4 lub 3 bieg, aby obroty wzrosły, pociągnąć i dopiero na 5 bieg.
Czy ktoś mógł by napisać jakie mniej więcej zakresy prędkości na jakim biegu są optymalne dla takiego golfa.
I czy mógł by może ktoś wkleić zdjęcie który to wąż jest od turbo aby go sprawdzić jak to jest napisane powyżej. Bo nie wiem czy działa umie to turbo czy nie.
Naprawdę proszę o wyrozumiałość jestem zielny aż głupio
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości