problemy z odpaleniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adi2905
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt paź 27, 2009 23:20
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

problemy z odpaleniem

Post autor: adi2905 » pt kwie 15, 2011 23:28

witam
jestem posiadaczem golfa 3 1.9tdi 110km
od jesieni mam problem z odpaleniem auta. zaczeło sie od tego że przy odpalaniu auta kasowal sie komputer pokladowy i zegar, podladowalem akumulator i przez jakis czas bylo ok az auto stało przez noc na dworze i znowu z trudem odpalilo.
mam w nim akumulator 70Ah 570A i chyba on jest za słaby? dzisiaj rano nie moglem odpalic i zapalilem na prostowniku po przejechaniu 30km auto wylaczylem po godzinie odpalilem i zapaliol normalnie nastepnie przejechalem 2km i auto odpalilo ale przez ok 4-5sek krecil. z tąd moje pytanie czy jest to ewidenta wina akumulatora ktory tak czy tak jest za słaby czy moze cos innego? jesli tak to co? jaki powinien byc aku w tym aucie?
dzieki i pozdro



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

problemy z odpaleniem

Post autor: Haki » pt kwie 15, 2011 23:33

Nic prostszego jak wziąć w ręce najprostszy miernik - sprawdzić ładowanie aku + sprawdzić czy nic aku nie :food: na postoju....


i taki cytat z forum Tulejki to podstawa w dieselku , poza tym aku 12V na postoju bez obciazenia to szmelc.
12,6V 100% naładowany, 12,5V 90%, 12,4V 80%, 12,3V 70% 12,2V 60% 12,1V 50% ...
11,9% prawie całkie rozładowany, jezeli aku ma poniżej 12,4V po 2 h po jeździe to nadaje
sie do doładowania. Ale pomiar powinien byc zrobiony na odpietych klemach- na załączonych
trzeba dodać do pomiaru ok 0,12V. Jezeli po jeździe zgasisz autko i na zapietych klemach po
ok 2 min masz powyżej 13V to aku ok.
:bigok:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

problemy z odpaleniem

Post autor: Adamm » pt kwie 15, 2011 23:34

adi2905, poszukaj moze gdzies masz zwarcie, wprawdzie u siebie mam 74 AH / 720 A ale Twoj tez powinien dawac rade


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

adamooz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob kwie 16, 2011 00:35

problemy z odpaleniem

Post autor: adamooz » sob kwie 16, 2011 17:17

Dzięki bezpiecznik padł od pompy wtryskowej zmieniłem i gra



adi2905
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt paź 27, 2009 23:20
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Re: problemy z odpaleniem

Post autor: adi2905 » wt kwie 19, 2011 23:15

no dzięki musze go pomierzyc
ten mój aku dawał rady ale jak byl nowy teraz po dwóch zimach już mi odmówił posłuszeństwa i musze sprawdzic czy jest to napewno tylko aku.



adi2905
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt paź 27, 2009 23:20
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

problemy z odpaleniem

Post autor: adi2905 » pt kwie 22, 2011 22:56

a mam pytanie z zupełnie innej beczki odnośnie UBEZPIECZEŃ
czy jak w PZU płaci sie ubezpieczenie na dwie raty to trzeba płacić NW?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: problemy z odpaleniem

Post autor: Haki » pn kwie 25, 2011 12:14

adi2905 pisze:a mam pytanie z zupełnie innej beczki odnośnie UBEZPIECZEŃ
czy jak w PZU płaci sie ubezpieczenie na dwie raty to trzeba płacić NW?
NW nie jest obowiązkowe ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Re: problemy z odpaleniem

Post autor: damian-ppp » śr kwie 27, 2011 12:43

Haki pisze:
adi2905 pisze:a mam pytanie z zupełnie innej beczki odnośnie UBEZPIECZEŃ
czy jak w PZU płaci sie ubezpieczenie na dwie raty to trzeba płacić NW?
NW nie jest obowiązkowe ...
To prawda - nie jest obowiązkowe, lecz ubezpieczyciele wymagają opłacania składki NW przy płatności w ratach :bajer: czytaj: zadrzeć ile się da z biednego kierowcy :food:


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

adi2905
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt paź 27, 2009 23:20
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

problemy z odpaleniem

Post autor: adi2905 » czw kwie 28, 2011 22:16

tylko zedrzec i to jak najwiecej przez niewiedze
dzieki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości