mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE
Też tak miałem czasami, syf w elektrozaworze...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Re: mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE
Jeśli był by syf albo lejące turbo to (moja wypowiedz z 03.11.2008) ja sie odnieść do tego, że po zmianie konta wszystko jest OK?!JABcok20 pisze:Też tak miałem czasami, syf w elektrozaworze...
TO NIE TO !! o czym piszecie!
mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE
Normalnie - pompa dozuje bardzo mało paliwa i jeśli wyprzedzisz wtrysk to mała dawka nie wystarcza do przełamania silnika
mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE
No ja mam dziwny przypadek w tej chwili, silnik 1.7 sdi , wtryski afn instalacja i komp 1z i przy 1100 obr mi przerywa , na zimnym bardziej i myślę sobie że to może być coś podobnego co piszesz ale raczej nie ma to związku ze zbyt małą dawką ale abyt wolno przyśpieszającym się kątem wtrysku lub odwrotnie?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE
No albo nastawnik
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE
impusatora nie odpinałem, może to głupie ale oczekiwałem czegoś nie tak z programem...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE
a ja wam powiem że wszyscy się mylicie
jeśli tylko podsadzenie tłoczka jest prawidłowe to pompa jest źle wyregulowana a właściwie to dźwignia wolnych obrotów jest za bardzo wychylona w kierunku wyższych obrotów. jak ktoś nie dowierza to niech zrobi sobie taki test; odpiąć dźgnię tak żeby dało się nią poruszać niezależnie od tego czy przyspieszacz jest wycięgnięty czy nie. wykręcić ogranicznik w kierunku wysokich obrotów.
teraz przy małych obrotach zgaś silnik. silnik gaśnie jak powinien. a teraz go odpal i przestaw obroty za pomocą tej dźwgnie na jak największe.
silnik dość znacznie zwalania może się zacząć telepać przydymiać nie reagować na gaz. objawy te występują oczywiście po odcięciu napięcia na elektrozaworze.
objawy są niezależne od temp silnika.
Tygryscb, opisz trochę bliżej konfigurację swojego silnika
mniej więcej jaką masz dawkę obroty biegu jałowego stan turbiny czy objawy które wymieniłeś są zależne od temp silnika czy nie.
jakie masz turbo i czy nie rzyga olejem.
jeśli tylko podsadzenie tłoczka jest prawidłowe to pompa jest źle wyregulowana a właściwie to dźwignia wolnych obrotów jest za bardzo wychylona w kierunku wyższych obrotów. jak ktoś nie dowierza to niech zrobi sobie taki test; odpiąć dźgnię tak żeby dało się nią poruszać niezależnie od tego czy przyspieszacz jest wycięgnięty czy nie. wykręcić ogranicznik w kierunku wysokich obrotów.
teraz przy małych obrotach zgaś silnik. silnik gaśnie jak powinien. a teraz go odpal i przestaw obroty za pomocą tej dźwgnie na jak największe.
silnik dość znacznie zwalania może się zacząć telepać przydymiać nie reagować na gaz. objawy te występują oczywiście po odcięciu napięcia na elektrozaworze.
objawy są niezależne od temp silnika.
Tygryscb, opisz trochę bliżej konfigurację swojego silnika
mniej więcej jaką masz dawkę obroty biegu jałowego stan turbiny czy objawy które wymieniłeś są zależne od temp silnika czy nie.
jakie masz turbo i czy nie rzyga olejem.
mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE
Coś kojarze że nie raz zdarzało mi się przy regualcji wstepnej m-tdi że jak dałem dawke w górę to mi silnik nie gasł tylko schodził z obrotów i telepał, włączałem zapłon i wracał, dokonałem dalszej regulacji i chyba zmniejszałem dawke i było ok...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości