Weź Ty się chłopie ogarnij ... po co piszesz o czymś o czym nie ma pojęcia ... gdzie widzisz na logach, że turbo ostro przeładowuje i jest zapieczone ? no gdzie ?pawka508 pisze:masz problem z turbo wyciągnij je i poczyść dobrze będziesz miał z bani po prostu zapiekło Ci się ostro, sam to zrobisz gdzieś na forum jest opisane jak to zdziałać i jeszcze sprawdz przewody podciśnienie i n70 bo w 1z właśnie taki zawór siedzi, mam nadzieje że w czymś pomogłem ;]
Pozdro
turbina ładnie pompuje, nie ma co się czepiać ... poza tym to WG jest, nie VNT, więc sterowanie ma ciśnieniowe ...
kolejna głupota ... nawet ARL ma MAP którego zakres już dawno się kończy ... ale u CIebie pokazało ponad 3 bary i to jeszcze na biegu jałowympawka508 pisze:na biegu jałowym na zimnym ładowało 3100 czyli 2,1bara nie możliwe a jednak
matisim, poczytaj w dziale diagnostyka jak zrobić logi i zrób komplet statycznych i dynamicznych