1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2649
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
witam. kolega od kupna samochodu ma taki problem, zrobił nim 20tys i jeszcze nic sie nie posypało więc to pewnie drobne uszkodzenie... problem polega na tym że: odpalamy samochód rozgrzany damy mu od razu pedał w podłogę i jak dostanie ok 3tys obr wtedy puszczamy gaz a on puści chmurkę i zgaśnie, przy odpaleniu telepie sie tak jak by go zalewało (podobnie do silników benzynowych). Żeby chodził normalnie trzeba odczekać z 2min i pali normalnie. dzieje sie też tak przy ostrym ruszaniu z krzyżówki na 1 biegu dostanie wysokie obroty i potem szarpie pyr pyr pyr i zgaśnie...Wg mnie jest tak tylko jak silnik ma lekko bo np na 3 biegu czy wyższym można dać do 4/5tys i jedzie, na zimnym silniku dzieje sie to samo, nie zależnie od pogody... Autko na pewno podłącze pod kompa ale czy to nie są problemy z pompą? Jakieś oznaki że sie kończy czy coś? Bardzo proszę o pomoc....
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
filtr paliwa wymieniałeś
jak zgaśnie musisz pochetłać żeby odpalił
?
jak zgaśnie musisz pochetłać żeby odpalił
?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
W następnej kolejności wtryskiwacze - końcówki mogą się zawieszać. Pozostaje jeszcze zawieszony zawór przelewowy w pompie olejowej i podwiesza zawory - wtedy silnikiem telepnie i potrafi zgasnąć.
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2649
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
filtr paliwa przed zimą nowy, jak i olej itp. wczoraj jeszcze zrobił tak- powoli do 4tys obr i nic wszyst6ko cacy, a jak dał but to przed 3tys sam zgasł,
JABcok20,
żeby odpalić to trzeba długo czekać. jeśli chcemy odpalić odrazu to silnik kręci tak lekko jakby kompresji nie było,poczekamy chwile i chwyci normalnie ale sie telepie więc trzbea poczekać jeszcze chwile i wszystko wraca do normy....
dziś zobaczę czy jaki9eś błędy wywałił i może logi pomogą jeśli to coś z wtryskami?
JABcok20,
żeby odpalić to trzeba długo czekać. jeśli chcemy odpalić odrazu to silnik kręci tak lekko jakby kompresji nie było,poczekamy chwile i chwyci normalnie ale sie telepie więc trzbea poczekać jeszcze chwile i wszystko wraca do normy....
dziś zobaczę czy jaki9eś błędy wywałił i może logi pomogą jeśli to coś z wtryskami?
Ostatnio zmieniony pt kwie 15, 2011 21:06 przez matisim, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzysiek1aa
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: pn maja 25, 2009 16:03
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
Miałęm tak samo w 1z ale na zimnym jak dowaliłem gazu to go zalalo na rozgrzanym było ok po zmniejszeniu dawki było ok mechanik mi powiedział ze mialem ustawioną maxymalna dawke. Też telepotało ale niegasł chwile powarczał i wruciło wszystko do normy
1z 1.9 tdi
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
- krzysiek1aa
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: pn maja 25, 2009 16:03
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
Miałęm tak samo w 1z ale na zimnym jak dowaliłem gazu to go zalalo na rozgrzanym było ok po zmniejszeniu dawki było ok mechanik mi powiedział ze mialem ustawioną maxymalna dawke. Też telepotało ale niegasł chwile powarczał i wruciło wszystko do normy
1z 1.9 tdi
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
Re: 1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
matisim pisze:
JABcok20,
żeby odpalić to trzeba długo czekać. jeśli chcemy odpalić odrazu to silnik kręci tak lekko jakby kompresji nie było,poczekamy chwile i chwyci normalnie ale sie telepie więc trzbea poczekać jeszcze chwile i wszystko wraca do normy....
dziś zobaczę czy jaki9eś błędy wywałił i może logi pomogą jeśli to coś z wtryskami?
skoro nie odpala od razu to objawy jakby zapowietrzona , a wez jak zgasnie odkrec sruby przy wtryskach zakrec chwile silnikiem i skrec te sruby jak poleci ropa i zobacz czy odpali od strzała
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
Jak silnik gaśnie podczas jazdy to nie może się zapowietrzać, to samo z moją wcześniejszą wypowiedzią - jak zawieszą się wtryski, to może zgasnąć jak zdejmiesz nogę z gazu po przyspieszaniu, ale wtedy jest problem z odpaleniem.
Elektrozawór odcinający też raczej odpada, bo pompa ma sitko zapobiegające dostawaniu się zanieczyszczeń pod trzpień zaworu. Proponuję zrobić logi grupy 10 i 11 - gaśnięcie to może być oddzielny problem.
Elektrozawór odcinający też raczej odpada, bo pompa ma sitko zapobiegające dostawaniu się zanieczyszczeń pod trzpień zaworu. Proponuję zrobić logi grupy 10 i 11 - gaśnięcie to może być oddzielny problem.
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2649
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
najważniejsze błędy jakie pokazał to takie:
00553-Czujnik masy przepływu powietrza – G70
01262-Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75
jakieś podpowiedzi co i jak sprawdzić? myślę że jak naprawimy te błędy to zrobię logi po raz drugi dla porównania...
a tu pozostałe błedy mniej istotne.
17978 - coś z immo
00532-Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
00553-Czujnik masy przepływu powietrza – G70
01262-Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75
jakieś podpowiedzi co i jak sprawdzić? myślę że jak naprawimy te błędy to zrobię logi po raz drugi dla porównania...
a tu pozostałe błedy mniej istotne.
17978 - coś z immo
00532-Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
biorę to pod uwagę ale niestety nie sprawdzę tego na "sucho" na razie chce wykluczyć wszystko domowymi sposobami..t0mal pisze:Jak silnik gaśnie podczas jazdy to nie może się zapowietrzać, to samo z moją wcześniejszą wypowiedzią - jak zawieszą się wtryski, to może zgasnąć jak zdejmiesz nogę z gazu po przyspieszaniu, ale wtedy jest problem z odpaleniem.
na pewno zrobimyt0mal pisze: Proponuję zrobić logi grupy 10 i 11
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
Popularny błąd pojawiający się przy wymmienianiu filtra powietrza - często odpina się przepływomierz00553-Czujnik masy przepływu powietrza – G70
Przyczyna notlaufa logi dynamiczne poproszę.01262-Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75
Problem z immobiliserem17978
Odczytanie błędów nic nie daje praktycznie, musisz skasować wszystkie i oczczytać zaraz po pojawieniu się usterki.
- pawka508
- Gadatliwa bestia
- Posty: 781
- Rejestracja: czw sie 05, 2010 20:29
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski/ Warszawa
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
matisim, Witam i mam nadzieje że mogę pomóc, miałem w swoim 1z też takie coś, zrób na początek taki cwancyk po prostu zdejmij rurę od kolektora ssącego i wtedy go odpal i sprawdź czy to będzie się działo i jeszcze mi powiedz czy przy wyższych biegach np na 5 będziesz ciągnął go na biegu i po 5 sekundach dostaje ower boosta czyli turbo przestaje ładować jak tak to Ci na bank przeładowuje turbo
Moje MK3 1zZzZZz http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=352628
- pawka508
- Gadatliwa bestia
- Posty: 781
- Rejestracja: czw sie 05, 2010 20:29
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski/ Warszawa
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
a i jeszcze coś jak masz vaga odpal go zimnego wejdz w kolumne doładowania 1000-1bar to będzie atmosferyczne a dalej doładowanie turbiny u mnie na biegu jałowym na zimnym ładowało 3100 czyli 2,1bara nie możliwe a jednak i wtedy silnik skakał albo gasł, po odpaleniu nie równo pracował, a po czasie wracał do normy
Moje MK3 1zZzZZz http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=352628
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2649
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
http://vaglog.rtnet.pl/matisim_43169.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/matisim_43170.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dwa logi zrobione robiłem to pierwszy raz więc jakby coś było nie tak to prosze o wyrozumiałość
pawka508, po zdjęciu rury z kolektora samochód nie zgasł a po założeniu odrazu, przed tym wykasowałem błędy i jak zgasł to nic innego nie wywalił
co do over boosta to róznie, raz jedzie normalnie a raz powyżej 2,5tys nie ciągnie tak jak od 1800 do 2000tys...
http://vaglog.rtnet.pl/matisim_43170.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dwa logi zrobione robiłem to pierwszy raz więc jakby coś było nie tak to prosze o wyrozumiałość
pawka508, po zdjęciu rury z kolektora samochód nie zgasł a po założeniu odrazu, przed tym wykasowałem błędy i jak zgasł to nic innego nie wywalił
co do over boosta to róznie, raz jedzie normalnie a raz powyżej 2,5tys nie ciągnie tak jak od 1800 do 2000tys...
- pawka508
- Gadatliwa bestia
- Posty: 781
- Rejestracja: czw sie 05, 2010 20:29
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski/ Warszawa
1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr
masz problem z turbo wyciągnij je i poczyść dobrze będziesz miał z bani po prostu zapiekło Ci się ostro, sam to zrobisz gdzieś na forum jest opisane jak to zdziałać i jeszcze sprawdz przewody podciśnienie i n70 bo w 1z właśnie taki zawór siedzi, mam nadzieje że w czymś pomogłem ;]
Pozdro
Pozdro
Moje MK3 1zZzZZz http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=352628
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości