Witam! Koledzy bardzo proszę was o pomoc gdyż mam problem ze swoim mk3, silniczek :1.9tdi,1Z,90 koni. A mianowicie ostatnimi czasy wybrałem się do mechanika i podpiołem swojego golfika pod vag.. Wyskoczyły błędy następujące: 0226 - regulacja początku wtrysku, 023F- ciśnienie w rurze dolotowej (różnica regulacji) a także mechanik któremu nie do konca wierzyłem że sie zna na rzeczy powiedział że turbina ma zbyt wysokie ciśnienie doładowania. Więć nie czekając długo zapytałem się go co może być przyczyną i od czego zacząc poszukiwania, lecz niestety nie uzyskałem odpowiedzi( z tego co pamiętam to napewno wykluczył przepływomierz i turbina(cisnienie 2 bary). Kazał poszukać jakiegos magika zajmującego sie silnikami diesla i jak przystało na prawdziwego fachowca zainkasował swoja gaże

. Dodam że samochód po przekroczeniu 3000 obrotów nagle dusi sie i słabnie moc, czasami ma przebłyski i silniczek rwie do przodu jakby wyjechał prosta z fabryki a czasami jest stasznie zamulony. Zauważyłem takze ze po odpaleniu i po gwałtownym dodaniu gazu na biegu jałowym, po przekroczeniy 3 lub 4 tys. obrotów silnik zaczyna cały sie telepać jakby przechodził w tryb awaryjny. Panowie bardzo prosze was o pomoc gdyz w moich okolicach tak zwani "mechanicy" ta sa tylko ludzie którzy wykorzystują naiwność nie świadomych ludzi i zdzierają każdy grosz,wciskają kit ze trzeba wymienić to i tamto a w rezultacie nic to nie zmieni bo samochód dalej ma te same objawy co miał. Dlatego liczę na wasza pomoc co mogłbym zrobic i od czego zacząć aby samemu naprawic mojego golfika. Z góry dziekuję za pomoc i za rady. Pozdrawiam wszystkich fanów vw
