Silnik 1.9 tdi AFN 97rok. Jechałem samochodem i nagle zaczął łomotać jak stary czołg jak by coś waliło w silniku. Po założeniu na znaki paska rozrządu samochód nie odpala. Zawory zostały sprawdzone na szczelność. Dodam iż miałem duże bicie koła pasowego. Mam pytanie czy auto z takim kołem zębatym wału samochód mógł nie odpalać po ustawieniu na znaki?
Przepraszam za jakość zdjęć ale nie posiadam innego aparatu.
Tak ale koło nie jest ok zaznaczyłem gdzie się rozjechało i wybrzuszyło. Na wale naprawdę prawie nic nie widać. Tak w czasie jazdy przeskoczył. Teraz nie odpala w ogóle po ustawieniu a głowica po sprawdzeniu zaworów.Po różnych próbach odpalenia mam błędy 00542 00513. Auto nie chce zapalić.
513c to chyba czujnik obrotów wału, na pewno ma wpływ na prace silnika a pewnie na to że nie odpala...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Możliwe ze nie przeskoczył tylko czujnik obrotów wąłu wysiadł, jak odłączasz go na pracujacym silniku to własnie pracuje twatrdo, może to jest przyczyną...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426