Klin wału

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Machor83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr kwie 06, 2011 01:18

Klin wału

Post autor: Machor83 » śr kwie 13, 2011 13:24

Silnik 1.9 tdi AFN 97rok. Jechałem samochodem i nagle zaczął łomotać jak stary czołg jak by coś waliło w silniku. Po założeniu na znaki paska rozrządu samochód nie odpala. Zawory zostały sprawdzone na szczelność. Dodam iż miałem duże bicie koła pasowego. Mam pytanie czy auto z takim kołem zębatym wału samochód mógł nie odpalać po ustawieniu na znaki?
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Przepraszam za jakość zdjęć ale nie posiadam innego aparatu.



adek10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 11:37
Lokalizacja: slask

Klin wału

Post autor: adek10 » śr kwie 13, 2011 23:55

koło masz ok daj fotke wału



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Klin wału

Post autor: t0mal » czw kwie 14, 2011 00:02

Rozumiem, że rozrząd się przestawił?



Machor83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr kwie 06, 2011 01:18

Klin wału

Post autor: Machor83 » czw kwie 14, 2011 00:16

Tak ale koło nie jest ok zaznaczyłem gdzie się rozjechało i wybrzuszyło. Na wale naprawdę prawie nic nie widać. Tak w czasie jazdy przeskoczył. Teraz nie odpala w ogóle po ustawieniu a głowica po sprawdzeniu zaworów.Po różnych próbach odpalenia mam błędy 00542 00513. Auto nie chce zapalić.

Obrazek



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Klin wału

Post autor: JABcok20 » czw kwie 14, 2011 12:38

513c to chyba czujnik obrotów wału, na pewno ma wpływ na prace silnika a pewnie na to że nie odpala...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Klin wału

Post autor: JABcok20 » czw kwie 14, 2011 12:44

Możliwe ze nie przeskoczył tylko czujnik obrotów wąłu wysiadł, jak odłączasz go na pracujacym silniku to własnie pracuje twatrdo, może to jest przyczyną...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Machor83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr kwie 06, 2011 01:18

Re: Klin wału

Post autor: Machor83 » czw kwie 14, 2011 21:19

Przeskoczył pasek bo zdjąłem rękoma z góry tak był luźny :) Wszystko działa temat zamknięty mam nadzieję że na długo :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości