Węzyki przepływowe paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Węzyki przepływowe paliwa
witam mam pytanie odnosnie wężyków paliwa idących od swiecy do świecy silnik tdi jest to cały jedem węzyk który idzie przez wszystkie swiece czy mozna wymienic od swiecy do świecy ?Zauważylem ze materiał z tych wężyków schodzi
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Węzyki przepływowe paliwa
od swiecy do swiecy? raczej od wtrysku do wtrysku, swiece sa polaczone plastikowa listwa
co do samych wezykow to jesli nie sa mokre a tylko schodzi oplot to nie trzeba zmieniac
co do samych wezykow to jesli nie sa mokre a tylko schodzi oplot to nie trzeba zmieniac
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Węzyki przepływowe paliwa
podczepie się pod temat, u mnie końcówka wężyka do wtrysku jest mokre http://img831.imageshack.us/f/dsc01022m.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
, gdzie kupić i jak one sie nazywają ?
Pozdrówki
, gdzie kupić i jak one sie nazywają ?
Pozdrówki
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Węzyki przepływowe paliwa
Wężyk przelewowy - kupisz w każdym motoryzacyjnym na metry sprzedają, kupujesz wymieniasz i po sprawie.
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Węzyki przepływowe paliwa
ja mam problem z jednym wtryskiem , z przelewów ciagle saczy się paliwo . Przewody wymienione dwa razy , nawet założyłem opaski trytyki i nie pomogły.
Może coś nie tak z powrotem do pompy czy z wtryskiem? Jak sprawdzić?
Może coś nie tak z powrotem do pompy czy z wtryskiem? Jak sprawdzić?
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Węzyki przepływowe paliwa
twardy, a odpowiedniej srednicy wezyki dales? na wcisk wchodzily? bo sa rozne srednice, oryginalnie jest 3,5 lub 3,7 jesli mnie pamiec nie myli
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Węzyki przepływowe paliwa
Adamm, nie wiem dokładnie jakiej średnicy ale wchodzą na wcisk i sączy na jednym 1 od strony paska.
Przed remontem ten sam wcisk sączył i teraz też To jest ostatni w kolejnośći powrotu , może zmienię i ostatni przewód podepnę do 4.
Zapytam w sklepie może mają mniejsze przewody.
Przed remontem ten sam wcisk sączył i teraz też To jest ostatni w kolejnośći powrotu , może zmienię i ostatni przewód podepnę do 4.
Zapytam w sklepie może mają mniejsze przewody.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Węzyki przepływowe paliwa
u kolegi w seacie ten ostatni weżyk sie pocił na 4 cylindrze i podczas jazdy strzelił i ropka dostała sie do sprzegła i musiał wymienic tarcze bo powiedziała dziekuje. niemozliwe a jednak
Węzyki przepływowe paliwa
Mam dokładnie ten sam problem od dwóch tygodni.
W silniku 1,6 TD SB , na drugim wtrysku od strony rozrządu , cały czas sączy mi się z wężyka powrotnego paliwo .
Myślałem najpierw , że po prostu sparciały stare wężyki , więc kupiłem przeznaczony do paliwa , zbrojony przewód 3,2 mm Gatesa i powymieniałem profilaktycznie na wszystkich wtryskach.Wężyki wchodzą ciasno. I , ten drugi jak lał tak leje......
A kapie zdrowo bo po pięciu minutach od odpalenia mam nakapane pod silnikiem.
Nie wiem dokładnie w czym problem , ale logika podpowiada mi , że być może wewnątrz wtrysku część paliwa podawanego pod ciśnieniem przez pompę trafia na powrót i stąd to zwiększone ciśnienie na powrocie i wyciek.....
Pomocy , nafta nie dosyć że droga to jeszcze gubię ją w czasie jazdy
W silniku 1,6 TD SB , na drugim wtrysku od strony rozrządu , cały czas sączy mi się z wężyka powrotnego paliwo .
Myślałem najpierw , że po prostu sparciały stare wężyki , więc kupiłem przeznaczony do paliwa , zbrojony przewód 3,2 mm Gatesa i powymieniałem profilaktycznie na wszystkich wtryskach.Wężyki wchodzą ciasno. I , ten drugi jak lał tak leje......
A kapie zdrowo bo po pięciu minutach od odpalenia mam nakapane pod silnikiem.
Nie wiem dokładnie w czym problem , ale logika podpowiada mi , że być może wewnątrz wtrysku część paliwa podawanego pod ciśnieniem przez pompę trafia na powrót i stąd to zwiększone ciśnienie na powrocie i wyciek.....
Pomocy , nafta nie dosyć że droga to jeszcze gubię ją w czasie jazdy
- Krystian GTD
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
Węzyki przepływowe paliwa
Siema. U mnie też się lało z powrotu wtrysku. Wymieniłem przewód na zbrojony - paliwo odporny 3,2 mm i po jakim czasie też się lało. Z czystej ciekawości kupiłem zwykły przewód paliwowy 3,2 mm niezbrojony (jest troszkę miększy). Dobrze oczyściłem króciec wtrysku, założyłem nowy przewód. Teraz nic się nie sączy i jest sucho. Pozdro
Węzyki przepływowe paliwa
Doszedłem , że problemem jest obluzowana końcówka powrotu nadmiaru paliwa na drugim wtryskiwaczu ( od strony rozrządu).
Można ją obracać w palcach.
Co z tym teraz robić ?
Wykręcać wtrysk i do pompiarza ?
Miał ktoś taki problem u siebie ?
Nie da się jeżdzić bo cieknie strasznie.
Można ją obracać w palcach.
Co z tym teraz robić ?
Wykręcać wtrysk i do pompiarza ?
Miał ktoś taki problem u siebie ?
Nie da się jeżdzić bo cieknie strasznie.
Węzyki przepływowe paliwa
Wymienić górną część obudowy wtryskiwaczaarthek pisze:Można ją obracać w palcach.
Co z tym teraz robić ?
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości