Naciąg paska
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Naciąg paska
Witam mój golf to 3 td AAZ bez klimy 93 rok... chodzi mi o naciąg paska któy napędza pompe wspomagania chyba ;p.. zerwał sie i nie wiem jak załozyc nowy a raczej go naciągnąć szukałem na forum ale nie mogłem znalesc prosze o wskazówki
poniewaz jest to mój pierwszy golf xD
poniewaz jest to mój pierwszy golf xD
nie jeżdże szybko......latam powoli
- gluchy1984
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
- Lokalizacja: Warszawa
Naciąg paska
ale to chyba nie ten pasek.. są dwa jeden napędza alternator a mi chodzi o ten drugi ;]...napędzający pompe
nie jeżdże szybko......latam powoli
- gluchy1984
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Naciąg paska
Jeśli posiadasz osłonę silnika należy ją zdemontować, od dołu masz możliwość naciągnięcia paska, banalnie proste. Pozdrawiam karol8114
- prezesdjserwis
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:44
- Lokalizacja: RADOM
Naciąg paska
Dokładnie jak kolega napisał
jeśli już nie masz jak naciągać bo jest koniec regulacji
sprawdź pasek czy nie jest wytarty na krawędziach TZN normalnie jest tak |_| a ty masz pewnie \_/ czyli wytarty
zmiana na nowy spowoduje iż będziesz mógł regulować naciąg
bo w takim przypadku powinien ci się ślizgać a pompa niedomagać słabe wspomaganie
pozdrawiam
jeśli już nie masz jak naciągać bo jest koniec regulacji
sprawdź pasek czy nie jest wytarty na krawędziach TZN normalnie jest tak |_| a ty masz pewnie \_/ czyli wytarty
zmiana na nowy spowoduje iż będziesz mógł regulować naciąg
bo w takim przypadku powinien ci się ślizgać a pompa niedomagać słabe wspomaganie
pozdrawiam
ALHAMBRA 2.0 - RADOM
Naciąg paska
dobra ;d na przyszłosc.... gdyby ktos szukał podobnefgo działu
W golfie III td bez klimy
pasek pompy wspomagania naciągamy poluźniając dwie srubki na górze i na dole pompy następnie odkręcamy kontre na srubie z takimi ząbka,o do regulacji po lewej stronie pompy i naciągamy pasek
z alternatorem analogicznie ;p pozdrawiam
W golfie III td bez klimy
pasek pompy wspomagania naciągamy poluźniając dwie srubki na górze i na dole pompy następnie odkręcamy kontre na srubie z takimi ząbka,o do regulacji po lewej stronie pompy i naciągamy pasek
z alternatorem analogicznie ;p pozdrawiam
nie jeżdże szybko......latam powoli
- Krystian GTD
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
Naciąg paska
Siema. Poszukuję informacji na temat rozmiaru paska klinowego od pompy wspomagania- silnik AAZ. Czy to jest ten rozmiar paska 11.5x730La ? Czasami w moim VW pompa zawyje przy maksymalnym skręcie. Stan płynu maksymalny. Zastanawiam się czy to może wina łożyska pompy? (ale to by chyba raczej wyło cały czas). Pasek ma już troszkę luzu. Myślę, że chyba na razie wymiana paska klinowego może pomóc. Pozdro
Naciąg paska
Krystian GTD pisze:Czy to jest ten rozmiar paska 11.5x730La ?
u mnie właśnie taki lata.
może u Ciebie przy max skręcie jest słychać zawór przeciązeniowy?
- Krystian GTD
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
Naciąg paska
arwam też myślałem o zaworze bezpieczeństwa ale zobaczę jak będzie zachowywać się pompa po wymianie paska. Ten zawór gdzie się dokładnie znajduje (na pompie?) i czy można go jakoś wyczyścić ?
Naciąg paska
Krystian GTD,
zawór przeciążeniowy jest w pompie natomiast samo wyczyszczenie nic nie pomoże raczej wtedy szukać inej pompy.
a jak kręcisz kierownicą ale nie dochodzisz do krańca to też ja słychać?
zawór przeciążeniowy jest w pompie natomiast samo wyczyszczenie nic nie pomoże raczej wtedy szukać inej pompy.
a jak kręcisz kierownicą ale nie dochodzisz do krańca to też ja słychać?
- Krystian GTD
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
Naciąg paska
Aktualnie problem buczącej pompy znikną. Nic nie buczy. Czasami zabuczy gdy maksymalnie skręcę koła i czuć szarpanie jakby pompa przerywała. Obstawiam na pasek klinowy bo ma duży luz ponad 1cm ugięcia. Z tego co się orientuję to powinien być luz 0,5 cm. Wymiana paska powinna pomóc. Pozdro
Ostatnio zmieniony śr kwie 13, 2011 16:04 przez Krystian GTD, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości