Wysokie obroty, DYM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

malim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw kwie 07, 2011 09:40

Wysokie obroty, DYM

Post autor: malim » czw kwie 07, 2011 10:23

Witam
Mam golfa MK2 z 1991 1,6TD, choc w miedzy czasie podmieniany byl silnik i nie wiem z ktorego jest roku. Jestem tu swiezy bo do tej pory moje auto zawsze ladowalo u mechanika, ale teraz sie zmienilo.
No dobra mam taki problem ze swoim autem: Auto po kilku minutach od zalaczenia silnika, wchodzi na wysokie obroty i zewszad chyba wydobywa sie dym bo w momencie wszedzie robi sie bialo, a auto zaczyna "wyć", nie reaguje nawet na wyciagniecie kluczyka - po prostu wyje i dymi :). Wszyscy mowia, ze po prostu zdechl, ale slyszalem tez ze moze to byc od turbosprezarki, czy to mozliwe?
Tu pojawia sie drugi problem bo chcialem juz kupic turbosprezarke, ale nie moge znalezc takiej jak ta moja (chodzi o numery). Moja to: Kund- 068 145 704D, ATL- 91 109 1980, Ausf- K14 6088, ale czy bedzie pasowac taka z numerem 068 145 703F? jesli to wogole rozwiaze moj problem....
Z gory dzieki za pomoc
PZDR
Malim



michao
...
...
Posty: 446
Rejestracja: wt paź 21, 2008 11:34
Lokalizacja: Lubelskie

Wysokie obroty, DYM

Post autor: michao » czw kwie 07, 2011 10:29

Nie rozumiem mowisz ze nawet zgasic sie go nie da czy co ze nie reaguje na kluczyk?
A na pompie cos grzebales ???
Moze poprsotu na biegu jalowym trzeba zmniejszyc obroty albo ssanie sie zacielo zacznij pierwsze szukac przyczyn na pompie co dalej to wypowiedza sie bardziej doswiadczeni uzytkownicy ja nie wiem tyle co oni.
Co do turbo to masz zapewne K14 i jezeli chcesz taka sama to wystarczy pytac o k14 na numery nie patrz.
Poza tym mozesz wsadzic rownie dobrze inne turbo nie musi byc k14



swiezy91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pt gru 11, 2009 17:48
Lokalizacja: Lipno

Wysokie obroty, DYM

Post autor: swiezy91 » czw kwie 07, 2011 10:34

A nie ubywa Ci oleju w silniku? Takie wchodzenie na wysokie obroty, kupa dymu i brak reakcji na odcięcie paliwa to wygląda na zaciągnięcie oleju przez uszkodzone uszczelnienie turbosprężarki do silnika.



malim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw kwie 07, 2011 09:40

Re: Wysokie obroty, DYM

Post autor: malim » czw kwie 07, 2011 16:48

Nie reaguje na kluczyk - wogole. nic sie nie dzieje, nawet jak wylacze zaplon i wyjme kluczyk ze stacyjki. nic nie grzebalem przy pompie.
Jedyne co teraz dopiero zrobilem to wyciagniecie sprezarki.

Oleju ubywa systematycznie juz od jakiegos czasu, wiec raczej sie tym nie sugerowalem.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Wysokie obroty, DYM

Post autor: twardy » czw kwie 07, 2011 19:02

sprawdz oprucz turbiny , przewód powrotny oleju do miski -jeśli będzie zagięty to olej może walić w dolot


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

arwam

Wysokie obroty, DYM

Post autor: arwam » czw kwie 07, 2011 22:44

malim, zrób foto turbiny.
myślę że coś zaradzimy :bigok:



malim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw kwie 07, 2011 09:40

Re: Wysokie obroty, DYM

Post autor: malim » pt kwie 08, 2011 22:05

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

zdjecia dodane :)



arwam

Wysokie obroty, DYM

Post autor: arwam » pt kwie 08, 2011 23:34

masz K14

w miejsce Twojej pasują T2 , T3 , K24.
te podchodzą bez żadnej rzeźby



malim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw kwie 07, 2011 09:40

Re: Wysokie obroty, DYM

Post autor: malim » pn kwie 11, 2011 22:49

tylko czy wymiana turbo rozwiaze moj problem?



arwam

Wysokie obroty, DYM

Post autor: arwam » pn kwie 11, 2011 23:10

malim, albo regeneracja ale to już jest koszt a różnie bywa bo jednak doważarki mało który zakład ma. a przeważnie ich nie mają.
ja bym szukał dobrej używki wtedy kosztowo to bardziej przyjaźnie wygląda a mniejsze ryzyko że się wysra po pół roku czy roku od montażu. pod warunkiem że zostanie on prawidłowo przeprowadzony

a odpowiadając na Twoje ostatnie pytanie; to tak pomoże.



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Wysokie obroty, DYM

Post autor: Bartek_R » pn kwie 11, 2011 23:13

Jak by ci trzeba było to mam k14. jak cos to na PW :bigok:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

malim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw kwie 07, 2011 09:40

Re: Wysokie obroty, DYM

Post autor: malim » wt kwie 12, 2011 08:44

a mam do Was takie pytanie: jaki producent takiej sprezarki o numerach: 068 145 703F, 465384-5, RA1955A



Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Wysokie obroty, DYM

Post autor: mara_010 » wt kwie 12, 2011 17:58

masz logo zawsze na turbo albo garett albo kkk przyglądnij się dobrze na turbo :)


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Wysokie obroty, DYM

Post autor: mara_010 » wt kwie 12, 2011 17:58

twoja to jest k14 kkk najlepiej szukaj k24 jak chcesz coś wiekszego potem rozwijać :)


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 162 gości