Problem z układem chłodzenia i płynem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

luki007
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 178
Rejestracja: czw sty 06, 2011 12:14
Lokalizacja: DLU

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: luki007 » ndz kwie 03, 2011 18:23

Witam
Moje auto napotkał dziwny jak dla mnie problem a mianowicie, mam problem z wyrzucaniem wody przez odpowietrzenie zbiorniczka.Wymieniony zostal termostat na nowy i jakies 1miesiac temu pompa wody , chociaz nie jestem pewien co do jakosci tej pompy, problem zaczal sie pojawiac jakies 1-2tyg po wymianie pompy.Odrazu wspominam ze oleju nie przybywa , brawa jest taka jak powinna , w plynie rowniez nie widac oleju ani spalin, weze wodne mieciutkie, ze zbiorniczka na rozgrzanym silniku nic nie syczy , ani nie wyrzuca przy odkreceniu korka.Ogrzewania dziala bezproblemowo, plyn wyrzuca przy wyzszych predkosciach 130-150km/h.Zauwayzlem rowniez ze gdy po dolaniu plyn i przestaniu auta przez noc poziom plynu ubywa.Silnik to TDI AFN.
Prosze o pomoc.
Szukalem podobnego tematu ale nie bylo w nim wszystkich moich objawow.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: Haki » ndz kwie 03, 2011 23:05

Zobacz czy na łączeniu z chłodnicą Ci nie przecieka .... może wąż sparciał i puszcza ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

luki007
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 178
Rejestracja: czw sty 06, 2011 12:14
Lokalizacja: DLU

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: luki007 » pn kwie 04, 2011 13:37

Węże wydaja sie byc ok , dzis uzupelnilem wode zminilem korek i przejechalem sie i wywalilo wode przy pompie , hmm wlasnie to wszystko zaczelo sie dziac od wymiany pompy na nowa.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: Haki » pn kwie 04, 2011 19:07

Pompa była nowa ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

luki007
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 178
Rejestracja: czw sty 06, 2011 12:14
Lokalizacja: DLU

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: luki007 » wt kwie 05, 2011 09:50

tak pompa nowa



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: $iwy » wt kwie 05, 2011 10:49

Miałem podobnie w moim MK4 ASV.U mnie była walnięta uszczelka pod głowicą.Były robione testy, duperele i wychodziło że jest ok.Na moją odpowiedzialność gość zdjął czapkę i okazało się że uszczelka strzelona.



luki007
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 178
Rejestracja: czw sty 06, 2011 12:14
Lokalizacja: DLU

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: luki007 » wt kwie 05, 2011 20:41

$iwy,
Jestem wlasnie w trakcie wymiany uszczelki , bo tylko to pozostalo , mam nadzieje ze po tym skoncza sie problemy



Awatar użytkownika
ozyrysh
kieroVWca boroVWca
kieroVWca boroVWca
Posty: 689
Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
Lokalizacja: Niedźwiedź
Kontakt:

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: ozyrysh » wt kwie 05, 2011 21:41

gdyby do wymiany była uszczelka to węże by puchły w zbiorniczku byłby osad i wode wywalało by nawet po jeździe na postoju jak by się zrobiło ciśnienie na wężach. przy większych prędkościach podskakiwała by temperatura silnika... napisz o jaki silnik chodzi to wtedy będzie więcej wiadomych...
otwórz pokrywę rozrządu i zobacz czy przy pompie wody się nie leje i zobacz silnik od spodu czy nie ma jakichś zacieków



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Re: Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: $iwy » śr kwie 06, 2011 07:49

ozyrysh pisze:gdyby do wymiany była uszczelka to węże by puchły w zbiorniczku byłby osad...
A czytasz kolego inne posty czy tylko pierwszy...??
Napisałem że miałem taki sam przypadek, węże nie puchły,silnik się nie przegrzewał itd...
Też na wymieniałem się korków i innych dupereli...
Nie pamiętam już dokładnie ale moja była chyba strzelona na 1 cylindrze i na ciepłym silniku kompresja lekko szła w kanał wodny i wywalało płyn odpowietrzeniem zbiorniczka...



luki007
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 178
Rejestracja: czw sty 06, 2011 12:14
Lokalizacja: DLU

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: luki007 » śr kwie 06, 2011 11:07

$iwy,
dokladnie mam ten sam objaw , dltego postawilem na uszczelke , bo nie bylo juz innej mozliwosci .Wyeliminowałem korek, pompe , termostat..a nawet bez termostatu jest to samo..tazke tylko uszczelka.



arwam

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: arwam » czw kwie 07, 2011 22:58

ozyrysh pisze:gdyby do wymiany była uszczelka to węże by puchły w zbiorniczku byłby osad i wode wywalało by nawet po jeździe na postoju jak by się zrobiło ciśnienie na wężach. przy większych prędkościach podskakiwała by temperatura silnika... napisz o jaki silnik chodzi to wtedy będzie więcej wiadomych...
otwórz pokrywę rozrządu i zobacz czy przy pompie wody się nie leje i zobacz silnik od spodu czy nie ma jakichś zacieków
nie koniecznie przy walniętej uszczelce będą węże puchły.
ja bym jeszcze wcześniej polecił sprawdzić nagrzewnicę. ja już to kiedyś przerabiałem. najlepsze jest to żę nie tylko mnie moje auto zrobiło w konia :)



luki007
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 178
Rejestracja: czw sty 06, 2011 12:14
Lokalizacja: DLU

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: luki007 » pt kwie 08, 2011 11:36

Glowica zregenrowana cala , wsio nowe , wyszystko poskladane jak nalezy.. ale po odpaleniu chodzi za glosno...czy on iles musi pochodzic zeby to sie wszystko dotarlo?



arwam

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: arwam » pt kwie 08, 2011 12:06

jeśłi dołu nie ruszałeś to nic praktycznie się nie dociera.
a kąt wtrysku taki sam jak wcześniej?
i rozrząd na pewno dobrze ustawiony?
chodzi Ci o klekot czy inne dźwięki?
opisz trochębardziej szczegułowo bo tak nie jesteśmy żadną miarą Ci pomóc, możemy tylko w ciemno strzelać



luki007
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 178
Rejestracja: czw sty 06, 2011 12:14
Lokalizacja: DLU

Problem z układem chłodzenia i płynem

Post autor: luki007 » pt kwie 08, 2011 20:33

arwam,
winna glosnej pracy byl lekko przesuniety rozrzad , jest teraz idealnie, pracuje ok z tym ze troche klekocze ale to chyba jeszcze kat do ustawienia.Jka mocno dymi i slabo przyspiesza to tez moze byc kat?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości