Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PaczekZLO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 13, 2010 23:35
Lokalizacja: Złotów

Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: PaczekZLO » sob gru 11, 2010 00:34

Witam. Mam taki troszke wiekszy problem. Zakupiłem niedawno MkII i na poczatku palil ok. Teraz nagle spalanie wzroslo do 10l/100km. Może mi ktos pomóc i powiedzieć co mogło sie stać?


Moje mk II http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=378388" onclick="window.open(this.href);return false; Obrazek

radmen2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: radmen2 » sob gru 11, 2010 00:38

Sprawdź czy nie masz gdzieś wycieku... To prawie niemożliwe, żeby diesel tyle palił. Jakie robisz odcinki? Bo jeśli po kilka kilometrów to może tyle spalić.


Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był

Awatar użytkownika
PaczekZLO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 13, 2010 23:35
Lokalizacja: Złotów

Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: PaczekZLO » sob gru 11, 2010 00:41

Za długie odcinki to nie sa. Ale znajomy ma tez Mk2 ten sam silnik i pali mu prawie 2 razy mniej...:( Jutro bede musial sprawdzic czy nie ma wycieku ale silnik suchutki jest


Moje mk II http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=378388" onclick="window.open(this.href);return false; Obrazek

piotsztyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt paź 23, 2009 20:51
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: piotsztyk » sob gru 11, 2010 11:00

sprawdz pompe wtryskowa na 99% gdzieś cieknie. zwróc uwage na to co znajduje sie ponizej pompy czy nie jest zalane ropa. jesli masz pompe z lda to moze leciec z odpowietrznika



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: tomogolf2 » sob gru 11, 2010 14:28

zobacz tez czy korek sposotwy od filtra paliwa jest dobrze dokrecony...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
PaczekZLO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 13, 2010 23:35
Lokalizacja: Złotów

Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: PaczekZLO » wt kwie 05, 2011 12:36

A czy moze byc cos z wtryskami?


Moje mk II http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=378388" onclick="window.open(this.href);return false; Obrazek

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: Orzeł_01 » wt kwie 05, 2011 13:15

PaczekZLO pisze:A czy moze byc cos z wtryskami?
Gdyby aż tak mocno lały to strasznie mocno by kopcił.

Sprawdź wężyki przelewowe na wtryskiwaczach. Są mocowane na wcisk i często ciekną na łączeniach. Możesz je wymienić profilaktycznie. Wyciek z nich może być słabo widoczny, a paliwa ubywa :bajer:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
PaczekZLO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 13, 2010 23:35
Lokalizacja: Złotów

Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: PaczekZLO » śr kwie 06, 2011 13:33

No ubywa ubywa i to troche za duzo..:( a kopci tylko jak mocniej przygazuje to po chwili chmurka leci


Moje mk II http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=378388" onclick="window.open(this.href);return false; Obrazek

arwam

Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: arwam » czw kwie 07, 2011 23:00

a jaką po 5-6km jazdy masz temp płynu chłodniczego?
jeśli wskazówka temp wody jest mocno pochylona na lewą stronę to radzę termostat wymienić. powinno pomóc



zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Re: Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: zloty60 » pt kwie 08, 2011 10:45

Siema.
A może Ci się poluzowała kontra w tej śrubie od dawki i jakimś cudem sie wkręciła z 1 obrót (wkręcić = zwiększyć dawkę) ,albo ktoś coś tam kobinował. I teraz Ci jara jak smok.
A buta ma czy mułowaty? Pytanie sformułowane by dociec czy paliwo się spala czy gdzieś wycieka


CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!

arwam

Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: arwam » pt kwie 08, 2011 12:04

zloty60 pisze:A może Ci się poluzowała kontra w tej śrubie od dawki i jakimś cudem sie wkręciła z 1 obrót (wkręcić = zwiększyć dawkę) ,albo ktoś coś tam kobinował. I teraz Ci jara jak smok.

dawka nie ma wpływu na spalanie jeśli nie butujesz do spodu. jeśli by była nadmiernie zmniejszona to tak bo wtedy pod każdą górę by trzeba było redukować.
ale wtedy kolega by zapewne napisał że auto stało się mocniejsze lub słabsze. a skoro nic nie pisze o zmianach w mocy więc sądzę że jej nie ma.
i dlatego jak dla mnie pierwszym i podstawowym zagadnieniem co do zwiększonego spalanie jest stan termostatu.
bo niedogrzany silnik potrafi przepalać nawet ponad dwukrotnie więcej paliwa niż normalnie.



Awatar użytkownika
PaczekZLO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 13, 2010 23:35
Lokalizacja: Złotów

Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: PaczekZLO » pn kwie 11, 2011 19:05

Dzis w koncu cos znalazlem. Po wtryskami jest az mokro od ropy... w srode jedzie do mechanika na dokladniejsza diagnoze i wszystko bedzie jasne. A co do termostatu tez odrazu powiem zeby sprawdzil


Moje mk II http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=378388" onclick="window.open(this.href);return false; Obrazek

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Golf Mk II 1.6TD DUZOOO PALI

Post autor: 89Bartezz » pn kwie 11, 2011 21:59

PaczekZLO pisze:Dzis w koncu cos znalazlem. Po wtryskami jest az mokro od ropy... w srode jedzie do mechanika na dokladniejsza diagnoze i wszystko bedzie jasne. A co do termostatu tez odrazu powiem zeby sprawdzil
zakładam że sparciały wężyki nadmiarowe i nimi ucieka ropa



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 33 gości