Problem z kołem pompy wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Machor83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr kwie 06, 2011 01:18

Problem z kołem pompy wtryskowej

Post autor: Machor83 » śr kwie 06, 2011 01:26

Przed wymianą rozrządu ze zdjętym paskiem doszedłem do tego iż koło od pompy wtryskowej nie chce się przekręcić więcej jak 1/4 obrotu nawet większą siłą jaka to może być przyczyna? Dodam że samochód stał bez paska i nie odpalany z 5 dni. Silnik AFN 1.9 tdi



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Problem z kołem pompy wtryskowej

Post autor: Sztomel » śr kwie 06, 2011 06:49

Po co kręcisz kołem pasowym pompy ze zdjętym paskiem jestem ciekaw. Jak odkręcisz przewody wysokiego ciśnienia od wtryskiwaczy to się sam zorientujesz dlaczego wcześniej koło pompy stawiało taki opór.


Obrazek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem z kołem pompy wtryskowej

Post autor: Fahoo » śr kwie 06, 2011 07:38

Machor83, pompa wtryskowa musi wytworzyc 300bra na kazdy z wtrysków a ty chciałeś zakręcić kołem ręką? :panna:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Machor83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr kwie 06, 2011 01:18

Re: Problem z kołem pompy wtryskowej

Post autor: Machor83 » śr kwie 06, 2011 12:02

Sztomel pisze:Po co kręcisz kołem pasowym pompy ze zdjętym paskiem jestem ciekaw. Jak odkręcisz przewody wysokiego ciśnienia od wtryskiwaczy to się sam zorientujesz dlaczego wcześniej koło pompy stawiało taki opór.
Tylko że przewody od wtrysków zostały zdjęte i jest to samo.. więc boję się zakładać pasek rozrządu bo jeszcze przez to przeskoczy bo coś się w niej zablokowało, odpadło?.. Kołem pompy mogę ruszać dość mocno do siebie i od siebie :( Może w cholerę spadł ten bolec pod nastawnikiem?

O to film co prawda odkręcona osłona w nią tez delikatnie stuka ale sami zobaczcie http://w857.wrzuta.pl/film/38MWHZkcMi0/wideo0009" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem z kołem pompy wtryskowej

Post autor: munior » śr kwie 06, 2011 15:08

Machor83 pisze:Tylko że przewody od wtrysków zostały zdjęte i jest to samo.. więc boję się zakładać pasek rozrządu bo jeszcze przez to przeskoczy bo coś się w niej zablokowało, odpadło?.. Kołem pompy mogę ruszać dość mocno do siebie i od siebie :( Może w cholerę spadł ten bolec pod nastawnikiem?

O to film co prawda odkręcona osłona w nią tez delikatnie stuka ale sami zobaczcie http://w857.wrzuta.pl/film/38MWHZkcMi0/wideo0009" onclick="window.open(this.href);return false;
:bajer: Chłopie jedną ręką ,to mozesz sobie wiesz co zrobić :grin: weż to koło w dwie ręce bo sprężyny tłokorozdzielacza stawiają dość spory opór i próbując przekręcić tak jak na filmie na pewno nie przekręcisz .Nic tam w pompie się samo nie popsuło przez to że stała kilka dni ,jak była dobra to jest :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Machor83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr kwie 06, 2011 01:18

Re: Problem z kołem pompy wtryskowej

Post autor: Machor83 » śr kwie 06, 2011 16:02

Zapomniałem dodać ważnej sprawy pasek mi przeskoczył i zawory uderzyły w tłoki. Wykryłem rozwalony napinacz z tyłu. Jedna szklanka daje się wciskać w rękach ale na próbie szczelności zaworów wyszło ok więc się domykają i otwierają. Więc ich nie zgięło tylko szklana poszła. Kołem nie mogę ruszyć nawet 2 rękami ale założę rozrząd i sprawdzę jak ciężko będzie po złożeniu kręcić wałem.



Tommi029
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn maja 19, 2008 18:55
Lokalizacja: Kolbuszowa

Problem z kołem pompy wtryskowej

Post autor: Tommi029 » śr kwie 06, 2011 18:01

Dyrdymały piszecie o 300 Barach-na pewno bez zasilania na zawór stop.
Sprężyny trzymają i już, załóż klucz na koło pasowe i ma sie kręcic.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem z kołem pompy wtryskowej

Post autor: munior » pt kwie 08, 2011 13:00

Machor83 pisze:Zapomniałem dodać ważnej sprawy pasek mi przeskoczył i zawory uderzyły w tłoki.
To akurat pompie krzywdy nie mogło wyrządzić
Machor83 pisze: Kołem nie mogę ruszyć nawet 2 rękami ale założę rozrząd i sprawdzę jak ciężko będzie po złożeniu kręcić wałem.
Zrób tak jak radzi Tommi029,
Tommi029 pisze: załóż klucz na koło pasowe i ma sie kręcic.
Jak pompa nie ruszy pod kluczem to coś sie w niej w środku wysr..ło


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości