Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!

Post autor: bongo » ndz kwie 03, 2011 20:24

No i mój klekot się wysrał :rozpacz:
Trza było holować :los2:
Nie wiem co się stało,ale objawy były takie że szarpał,szarpał a później całkiem przestał jechać.Kupa siwego dymu i ledwo co odpala.Na wolnych obrotach pochodzi chwilę i gaśnie,o ruszeniu z miejsca nie ma mowy.Czy padnięte pompki dawały by taki obraz?Może jakaś pompa pierdykła i paliwa nie podaje :hmm:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Problem z silnikiem

Post autor: Adamm » ndz kwie 03, 2011 20:28

bongo, sprawdz rozrzad, jesli kulal, nie odpala a jak odpali i kupa dymu i slba rekacja na gaz to rozrzad w pierwszej kolejnosci


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Problem z silnikiem

Post autor: bongo » ndz kwie 03, 2011 20:34

Adamm, jutro będzie diagnozowany.
Co do tego szarpania,zdarzało się przedtem raz na jakiś czas,ostatnio coraz częściej,wymieniłem profilaktycznie filtr paliwa i powietrza,dalej poszarpywał w dolnym zakresie obrotów.Zmieniłem stację,dalej poszarpywał.Miałem jechać w poniedziałek podpiąć pod vaga,nie doczekał.A dziś kaplica się stała :pop:
Mam nadzieję że to nic poważnego.



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Problem z silnikiem

Post autor: Detektor » ndz kwie 03, 2011 20:34

bongo pisze:No i mój klekot się wysrał
aj tam odrazu wysrał, z tego co opisujesz to jak by faktycznie coś w układzie paliwowym. Ja bym tam zaczął
sprawdzać od samego początku czyli zajżał bym pod kanape i dobrał się do baku i jego pompki


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Problem z silnikiem

Post autor: bongo » ndz kwie 03, 2011 20:40

Detektor, nie wiem na jakiej zasadzie działają te pompki,bo wcześniej mimo że poszarpywał w przedziale 1800-2000 obrotów,to później szedł bez zająkniecia do 200km/h.Komputer też chyba powinien coś pokazać.



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Problem z silnikiem

Post autor: Łuki_79 » ndz kwie 03, 2011 20:48

bongo pisze:Komputer też chyba powinien coś pokazać.
Na pewno.
Jednak przygotuj się na większe przedświąteczne wydatki,czego nie życzymy tobie i aby Adamm, się mylił http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 60&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Problem z silnikiem

Post autor: bongo » ndz kwie 03, 2011 21:00

Łuki_79 pisze:Jednak przygotuj się na większe przedświąteczne wydatki,czego nie życzymy tobie i aby Adamm, się mylił
Mam nadzieję że rozrząd odpada,bo jak odpali to chodzi normalnie,czyli dzwięk klekota jak zawsze,nic się nie tłucze.No nic,zobaczymy jutro.
Zresztą to poszarpywanie wcześniejsze,jakby rozrząd był przestawiony to od razu by kulał,a nie że coraz bardziej z czasem się nasilało.Może jednak ta pompa paliwa nie podaje i dlatego takie objawy.
Trza chwalić Pana i być dobrej myśli :bigok:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Problem z silnikiem

Post autor: Adamm » ndz kwie 03, 2011 21:12

bongo, a slychac pompe po przekreceniu kluczyka?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Problem z silnikiem

Post autor: bongo » ndz kwie 03, 2011 21:15

Adamm, teraz Ci nie powiem,bo klekot stoi 25km od chałupy..
Ale podczas wymiany filtra paliwa,mimo że został zalany,to zgasł i kilka jeśli nie kilkanaście razy musiałem odpalać żeby zaciągnął dobrze.



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Problem z silnikiem

Post autor: Detektor » ndz kwie 03, 2011 21:17

bongo pisze:bo wcześniej mimo że poszarpywał w przedziale 1800-2000 obrotów,to później szedł bez zająkniecia do 200km/h
no to raczej nie jest wina pompy wstępnej bo by szarpał od samego dołu, w takim razie chyba Adamm ma racje rozrząd pod lupe


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Problem z silnikiem

Post autor: bongo » ndz kwie 03, 2011 21:23

A pompki?Dawały by takie objawy?



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Problem z silnikiem

Post autor: Detektor » ndz kwie 03, 2011 21:24

bongo pisze:Zresztą to poszarpywanie wcześniejsze,jakby rozrząd był przestawiony to od razu by kulał,a nie że coraz bardziej z czasem się nasilało.
no właśnie i to mnie zastanawia, chyba że zdarzyło by się coś takiego że pasek przeskoczył 2 razy w jakimś odstępie
czasowym wtedy motor mógł by się tak zachowywać


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Problem z silnikiem

Post autor: Detektor » ndz kwie 03, 2011 21:26

bongo pisze:A pompki?Dawały by takie objawy?
bongo przypuszczam że gdyby to była wina pompek to by dymił na ciemno


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Problem z silnikiem

Post autor: bongo » ndz kwie 03, 2011 21:29

No nic Panowie,dzięki za sugestie :pub:
Jutro rano jedzie(na holu),do mechanika,zobaczymy co się tam porobiło.Jak się czegoś dowiem to dam znać.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 71 gości