Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!
No i mój klekot się wysrał
Trza było holować
Nie wiem co się stało,ale objawy były takie że szarpał,szarpał a później całkiem przestał jechać.Kupa siwego dymu i ledwo co odpala.Na wolnych obrotach pochodzi chwilę i gaśnie,o ruszeniu z miejsca nie ma mowy.Czy padnięte pompki dawały by taki obraz?Może jakaś pompa pierdykła i paliwa nie podaje
Trza było holować
Nie wiem co się stało,ale objawy były takie że szarpał,szarpał a później całkiem przestał jechać.Kupa siwego dymu i ledwo co odpala.Na wolnych obrotach pochodzi chwilę i gaśnie,o ruszeniu z miejsca nie ma mowy.Czy padnięte pompki dawały by taki obraz?Może jakaś pompa pierdykła i paliwa nie podaje
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Problem z silnikiem
bongo, sprawdz rozrzad, jesli kulal, nie odpala a jak odpali i kupa dymu i slba rekacja na gaz to rozrzad w pierwszej kolejnosci
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Problem z silnikiem
Adamm, jutro będzie diagnozowany.
Co do tego szarpania,zdarzało się przedtem raz na jakiś czas,ostatnio coraz częściej,wymieniłem profilaktycznie filtr paliwa i powietrza,dalej poszarpywał w dolnym zakresie obrotów.Zmieniłem stację,dalej poszarpywał.Miałem jechać w poniedziałek podpiąć pod vaga,nie doczekał.A dziś kaplica się stała
Mam nadzieję że to nic poważnego.
Co do tego szarpania,zdarzało się przedtem raz na jakiś czas,ostatnio coraz częściej,wymieniłem profilaktycznie filtr paliwa i powietrza,dalej poszarpywał w dolnym zakresie obrotów.Zmieniłem stację,dalej poszarpywał.Miałem jechać w poniedziałek podpiąć pod vaga,nie doczekał.A dziś kaplica się stała
Mam nadzieję że to nic poważnego.
Problem z silnikiem
aj tam odrazu wysrał, z tego co opisujesz to jak by faktycznie coś w układzie paliwowym. Ja bym tam zacząłbongo pisze:No i mój klekot się wysrał
sprawdzać od samego początku czyli zajżał bym pod kanape i dobrał się do baku i jego pompki
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Problem z silnikiem
Detektor, nie wiem na jakiej zasadzie działają te pompki,bo wcześniej mimo że poszarpywał w przedziale 1800-2000 obrotów,to później szedł bez zająkniecia do 200km/h.Komputer też chyba powinien coś pokazać.
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Problem z silnikiem
Na pewno.bongo pisze:Komputer też chyba powinien coś pokazać.
Jednak przygotuj się na większe przedświąteczne wydatki,czego nie życzymy tobie i aby Adamm, się mylił http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 60&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z silnikiem
Mam nadzieję że rozrząd odpada,bo jak odpali to chodzi normalnie,czyli dzwięk klekota jak zawsze,nic się nie tłucze.No nic,zobaczymy jutro.Łuki_79 pisze:Jednak przygotuj się na większe przedświąteczne wydatki,czego nie życzymy tobie i aby Adamm, się mylił
Zresztą to poszarpywanie wcześniejsze,jakby rozrząd był przestawiony to od razu by kulał,a nie że coraz bardziej z czasem się nasilało.Może jednak ta pompa paliwa nie podaje i dlatego takie objawy.
Trza chwalić Pana i być dobrej myśli
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Problem z silnikiem
bongo, a slychac pompe po przekreceniu kluczyka?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Problem z silnikiem
Adamm, teraz Ci nie powiem,bo klekot stoi 25km od chałupy..
Ale podczas wymiany filtra paliwa,mimo że został zalany,to zgasł i kilka jeśli nie kilkanaście razy musiałem odpalać żeby zaciągnął dobrze.
Ale podczas wymiany filtra paliwa,mimo że został zalany,to zgasł i kilka jeśli nie kilkanaście razy musiałem odpalać żeby zaciągnął dobrze.
Problem z silnikiem
no to raczej nie jest wina pompy wstępnej bo by szarpał od samego dołu, w takim razie chyba Adamm ma racje rozrząd pod lupebongo pisze:bo wcześniej mimo że poszarpywał w przedziale 1800-2000 obrotów,to później szedł bez zająkniecia do 200km/h
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Problem z silnikiem
no właśnie i to mnie zastanawia, chyba że zdarzyło by się coś takiego że pasek przeskoczył 2 razy w jakimś odstępiebongo pisze:Zresztą to poszarpywanie wcześniejsze,jakby rozrząd był przestawiony to od razu by kulał,a nie że coraz bardziej z czasem się nasilało.
czasowym wtedy motor mógł by się tak zachowywać
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Problem z silnikiem
bongo przypuszczam że gdyby to była wina pompek to by dymił na ciemnobongo pisze:A pompki?Dawały by takie objawy?
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Problem z silnikiem
No nic Panowie,dzięki za sugestie
Jutro rano jedzie(na holu),do mechanika,zobaczymy co się tam porobiło.Jak się czegoś dowiem to dam znać.
Jutro rano jedzie(na holu),do mechanika,zobaczymy co się tam porobiło.Jak się czegoś dowiem to dam znać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 47 gości