Pytanie - golf 3 TDi 1Z - dobry serwis z vag'iem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

shortek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 22:37
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Pytanie - golf 3 TDi 1Z - dobry serwis z vag'iem

Post autor: shortek » ndz cze 04, 2006 18:18

Witam. to mój pierwszy post... :blush: więc może przejdę do sedna :grin: poszukuję dobrego fachowca z vag'iem w okolicach lub samych kielcach, ponieważ kupiłem w niemczech golva jak w temacie z 94r i jak się okazało w drodze powrotnej golfik "zapowietrzył się" ;) (notlauf :| ), ale co dziwne najpierw przy 140 a potem juz przy 130/h, wiec zgodnie z radami znalezionymi w kąciku
szukaj
proszę o pomoc :)

pozdrawiam

ShoRTek :bajer:



golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: golftdi » ndz cze 04, 2006 18:30

Ja również przyłączam się do pytania, w Krakowie dzwoniłem do „bosch gladysek” czy jakoś tak i powiedzieli mi że 150 netto za diagnostykę silnika. Aha, podobno to trwa 3 godziny, czy to prawda?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 04, 2006 22:42

zalezy jaka diagnostyka, przy notlaufie najlepiej robic dynamiczna na hamowni i ta bedzie gdzies tyle kosztowala. chyba ze dorwiesz kogos z vagiem i pojezdzicie.

w przypadku odciecia mocy przy ok 2,8 tys obrotow (120 - 140 km/h) polecam sprawdzic zawor n-75 i wezyki idace do i od niego czy nie sa poprzedzierane. wezyki jesli sa przetarte to beda wlasnie powodowaly takie objawy jakby byl uszkodzony n-75 i nawet VAG wywali ten problem, wiec lepiej sprawdzic wezyki bo magik moze chciec odrazu wymieniac zaworek tak jak u mnie :/ i wcale niepotrzebnie. wymienilem wezyk i dalej smigam na starym zaworku.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

shortek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 22:37
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Pytanie - golf 3 TDi 1Z - dobry serwis z vag'iem

Post autor: shortek » pn cze 05, 2006 06:57

Dzięki Adamm za podpowiedź :) przynaję, że z lewnistea nie chciało mi się w nim od razu grzebać więc wolałem pójść na (droższą) łatwiznę (vag). o tym "słynnym" N75 wszystko już chyba napisano hihi ale skoro tak fachowiec moze mi zaspiewac, sprawdze go na pewno. jeszcze raz dzięki :)


Shortek



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn cze 05, 2006 10:19

nie ma problemu. jak cos punkcik prosze :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

shortek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 22:37
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Pytanie - golf 3 TDi 1Z - dobry serwis z vag'iem

Post autor: shortek » wt lip 04, 2006 19:21

Dzięki Adamm pomogło! :grin: jako, że nie miałem czasu, dopiero dfziś się zebrałem do sprawy tego notlauf'a w moim TDi'ku. okazało się, że niebieski wężyk od osławionego N75 jest całkowicie przerwany w odledłości jakichś 15-20cm od turbo, więc szybko poszukałem rurki metalowej, na którą można by założyć oba końce i udało się. hasa, że aż miło posłuchać tego pomruku przy przyspieszaniu :okej: . a wracając do rurki to... wykorzystałem kawałek od jakiegoś motoroweru prod. polskiej - takiej z gwintem (ucinając go oczywiście) założonej na linkę bodajże gazu. przyszła mi też do głowy myśl o wykorzystaniu takiej od rowerowych hamulców typu v-brake (to kolanko przez które przechodzi linka). naprawdę jeszcze raz wielkie dzięki.
na koniec ponawiam prośbę z tematu:

czy zna ktoś z forumowiczów dobry serwis z vag'iem w świętokrzyskiem ??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lip 04, 2006 19:25

nie ma problemu :D

czyli wyszlo to samo co u mnie, dokladnie to samo mialem z niebieskim, byl przerwany w miejscu ok 15 cm od turbo tam gdzie powinien byc przypiety do uchwytu

ja zmienilem caly na jakied paliwowy wezyk gumowy, o srednicy wew podobnej do oryginalu :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 85 gości