Popsuło się sprzęgło?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Popsuło się sprzęgło?
Dzisiaj jadąc swoim golfem miałem nieprzyjemną usterkę. Otóż pedał sprzęgła wpadł w podłoge i juz tam pozostał, da się go wyciągnąć reką ale biegu juz nie ma szans wrzucić. Dodam , że wcześniej przy zmianie biegu(najczęściej z 4 na 5) zdarzało się , żę sprzęgło się "ślizgało". Pytanie jest co to może być i jakie koszta robocizny i części?
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Koszt sprzęgła (kompletnego) to w granicach 380-500 PLN - napewno. Robocizna w granicach 150-250 - zależnie od mechanika. Tak się zastanawiam czy nie poszła u ciebie tarcza wyciskowa. Wtedy biegów zmieniać się napewno już nie da, a i pedał może zostawać w podłodze.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Przyczyny moga byc takie napinacz linki poszedł kaput wtedy pedał sprzegła wpada do podłogi ale jesli ci wczesniej sie slizgało mogles przegzac docisk i tez poszedł kaput i tez mogą byc takie objawy. Jesli sie wczesniej slizgało to wymien komplet sprzegła z łożyskiem , mi udało sie znalesc Sachsa za 400zł razem z łożyskiem + wymiana , wtedy tez sprawdz linke.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
A czy takie sprzęgło będzie dobre? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=107749312 Bo mechanik mi dzisiaj powiedział, że powinno sie zastosować jakieś wzmacniane bo te zwykłe to 40tys i znowu to samo?
moim zdaniem to wina linki..... mozliwe tez ze łapa wychodzaca ze skrzyni przekreciła sie na wielowypuście.... sprzegło tak nagle nie siada... nie spotkałem sie jeszce z tym zeby nagle przestało działac i była to wina tarczy lub docisku.... u taty w jeetcie pogioł sie i pekł stojan pedłow i sprzegło nie miało regulacji... oczywiscie mechanik stwierdził ze trzeba zmieniac docisk i tarcze.... od tamtej pory nie kozystam z usług zadnego mechanika...
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
NO to poprosze bo babka mi sprawdziła i powiedziała, żę ma być nie wzmacniane do TD i że tylko zwykłe były, a nie chce ciągle zmieniać sprzęgła...Co gorsza już mi wysłała Sachsa(symbol SACHS 3000 288 002) i w poniedziałek ma przyjść...Igor1 pisze:Moge ci sprawdzic na jutro jaki powinny byc numer Sachsa do TD wiem ze w stosunku do 1.9 D w TD jest wzmacniane i takie powinno być
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Plebit@poczta.onet.plIgor1 pisze:Podaj maila to ci wyśle
Nr silnika to AAZ558259
[ Dodano: Pią Cze 09, 2006 9:58 am ]
Jeszcze jedno: co wymieniać przy okazji wymiany samego sprzęgła(komplet)?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości