ASZ max 180 km/h Dlaczego???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ASZ max 180 km/h Dlaczego???
Ja mam to samo w Passacie AJM logi statyczne i dynamiczne w porządku a powyzej 120 km/h jest tempy i jego max to 180 km/h. Elektryk podejżewa pompę wysokiego ciśnenia która pompuje paliwo do PD i pod dużym obciążeniem poprostu niewyrabia się z dostarczeniem paliwa.
Re: ASZ max 180 km/h Dlaczego???
damcio jest tak jak mówiłeśdamcio151 pisze:ja tą borynę diagnozuje i jeśli chodzi o katalizator to po logach można stwierdzić czy jest drożny, czy nieDetektor pisze:jeśli chodzi o kata to można sobie tylko domniemywać po logach bo tam żadnych czujników nie ma tak jak jest to w przypadku nowszych golfów które mają już zainstalowane czujniki w DPF-ach
na razie dajcie na wstrzymanie, zvagujemy go przy vmax , powinno być lepiej widać co się dzieje, to są zupełne inne obciążenia dla silnika, niż bieg 3 ...
damcio151 pisze: a do tego potrzebna była trasa
Re: ASZ max 180 km/h Dlaczego???
mnie też wmawiali że to sterowanie turbinąadix62 pisze:Ja mam to samo w Passacie AJM logi statyczne i dynamiczne w porządku a powyzej 120 km/h jest tempy i jego max to 180 km/h. Elektryk podejżewa pompę wysokiego ciśnenia która pompuje paliwo do PD i pod dużym obciążeniem poprostu niewyrabia się z dostarczeniem paliwa.
ASZ max 180 km/h Dlaczego???
właśnie o to mi chodziło, nie widziałem wcześniej logów robionych na 4 i 5 biegudamcio151 pisze:ciekawie zaczyna się dopiero od 4 biegu wzwyż, a do tego potrzebna była trasa
tylko tak pomyślałem,że tnie za dużo i tu jest pewnie przyczynadamcio151 pisze:normalna praca, tyle, że tnie
na nowej przepływce może zachowywał by się inaczej ale tego nie wiem bo jak mówię
pierwszy raz widzę logi 4 i 5 biegu
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Re: ASZ max 180 km/h Dlaczego???
Pompa vacum-Tandem pełni rolę pompy mechanicznej paliwa, która podaje paliwo do PDasko78 pisze:mnie też wmawiali że to sterowanie turbinąadix62 pisze:Ja mam to samo w Passacie AJM logi statyczne i dynamiczne w porządku a powyzej 120 km/h jest tempy i jego max to 180 km/h. Elektryk podejżewa pompę wysokiego ciśnenia która pompuje paliwo do PD i pod dużym obciążeniem poprostu niewyrabia się z dostarczeniem paliwa.
ASZ max 180 km/h Dlaczego???
tandem daje ciśnienie kilka bar, gdyby nie wyrabiała to myślę, że by szarpał ...adix62 pisze:Pompa vacum-Tandem pełni rolę pompy mechanicznej paliwa, która podaje paliwo do PD
masz logi dynamiczne grupy 018 ?
jak koniecznie chcesz sprawdzić pompę tandem to podłącz się w nią manometrem i sprawdź jakie ciśnienie daje w okolicach 1500 i 4000obrotów
- PacekPlacki
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
ASZ max 180 km/h Dlaczego???
Mam podobny problem z moim AVF 131 Km PD TIP Tronic.
Mianowicie problem wygląda tak że auto jedzie max 160/170 km/h sprwadzałem Vgiem żadnych błędów dziś sie pokusiłem i wyciągnołem katalizator przy okazji wyczyściłem dolotot i EGR, myslałem że to pomoże ale nic się nie zmieniło . Kolega A4 1,9 DI 75/km z opornikiem przeleciał koło mnie jakbym stał dodam że jechałem na prostym odcinku 160 i nic więcej nie chciał iść. Zaczyna to być uciążliwe ....
Jaki może byc powód.
Samochód zachowuje się całkiem normalnie.
Wcześniej miałem 115 km w automacie i szedł ponad 200 km/h !!! jeżdził o niebo lepiej.
Prośba o pomoc......
J/w jest to automat
2000 obrotów 3 bieg pedał w podłoge automat sam redukuje do 2 przy 4 tyś na obrotomierzu zmieniłem na bieg 3 i ciągnie do oporu po czym zmienia na bieg 4 koniec logowania.
dotyczy grupy 003 , 008, 011
Połączone gupy 003 , 008, 011.
zaczynam 2000 obrotów 2 biegi pedał w podłogę - tu juz z automatu biegi same sie przeżucały przy max obrotach , 5 bieg nie chiał ruszyć ponad 3300 obrotów.
PROŚBA O ANALIZĘ
003
008
011
003;008;011
Mianowicie problem wygląda tak że auto jedzie max 160/170 km/h sprwadzałem Vgiem żadnych błędów dziś sie pokusiłem i wyciągnołem katalizator przy okazji wyczyściłem dolotot i EGR, myslałem że to pomoże ale nic się nie zmieniło . Kolega A4 1,9 DI 75/km z opornikiem przeleciał koło mnie jakbym stał dodam że jechałem na prostym odcinku 160 i nic więcej nie chciał iść. Zaczyna to być uciążliwe ....
Jaki może byc powód.
Samochód zachowuje się całkiem normalnie.
Wcześniej miałem 115 km w automacie i szedł ponad 200 km/h !!! jeżdził o niebo lepiej.
Prośba o pomoc......
J/w jest to automat
2000 obrotów 3 bieg pedał w podłoge automat sam redukuje do 2 przy 4 tyś na obrotomierzu zmieniłem na bieg 3 i ciągnie do oporu po czym zmienia na bieg 4 koniec logowania.
dotyczy grupy 003 , 008, 011
Połączone gupy 003 , 008, 011.
zaczynam 2000 obrotów 2 biegi pedał w podłogę - tu juz z automatu biegi same sie przeżucały przy max obrotach , 5 bieg nie chiał ruszyć ponad 3300 obrotów.
PROŚBA O ANALIZĘ
003
008
011
003;008;011
( JAK NIE KOPCI TO NIE JEDZIE ) :)
1Z +
AVF + BRD + FMIC
1Z +
AVF + BRD + FMIC
- PacekPlacki
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
Re: ASZ max 180 km/h Dlaczego???
Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi - NIE WIESZ NA KOGO LICZYĆ LICZ NA SIEBIE .
Przepływka do wymiany.
Przepływka do wymiany.
( JAK NIE KOPCI TO NIE JEDZIE ) :)
1Z +
AVF + BRD + FMIC
1Z +
AVF + BRD + FMIC
ASZ max 180 km/h Dlaczego???
ależ PROSZĘ BARDZO, zawsze do usługPacekPlacki pisze:Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 132 gości