Marcin997 pisze:arwam, Taką ładną pompę zajechać.. Toś narobił
Na dwójce 130????? Kolega Nissanem 200SX S14a 2litry uturbiony 205KM na dwójce 140.. A TY TDI-kiem... No to łądnie :DD
i to w audi 80 ze skrzynią od AAZ'a każdy kto jeździł takim autem wie jaką krótką skrzynię ma.
normalnie nie modzonym silnikiem nie bardzo idzie dobić do 80km/h na dwójce jak chcesz maksymalnie wyzyskać przyspieszenie to trzeba jużprzy 60 zmieniać na trójkę.
to było edukacyjnie, miałem nadzieję wysadzić silnik ale bestia okazała się być wytrzymalsza niż pompa.
Diagnoza to totalnie zniszczony tłoko-rozdzielacz z falą.
przy składaniu nowej pompy pokaże czego Nie należy zakładaćżeby uniknąć takiegi fuck-upu jak u mnie. z tym że AAZ'a na 12mm nie będę kręcił ażdo takich obrotó ale z racji dłuższej skrzynia prędkości będą pewnie takie same.
Marcin997 pisze:Jak wy to robicie.. (nie mówie tu o M_TDI ale o silnikach TD 1.6 z tego co widziałem na wielu filmikach z forum..)
1.6 ze skrzynię ASD to jest łatwizna do takiech prędkości wyrkęcić.
M-TDI jużznacznie trudniej. a na pytanie jak: odpowiem tak:
metoda prób i błędów. po błędach analiza efektów i powne próby.
po 1.5-ra rocznym dopieszczaniu szczegółów w tej pompie zakończyła żywot w Audi mojego ojca
ale teraz jestem bogatszy o pewną więdzę. wkrótce zdjęcia z efektów autopsji