chłodniczka oleju AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

chłodniczka oleju AAZ

Post autor: DaroD » śr mar 09, 2011 21:22

wojo92, Kontrolka swieci (albo raczej mroga) sie nawet na zimnym silniku? Pierwszy bieg wentylatora powinien sie wlaczyc przy temp. 95-97 stopni. Termiczny wlacznik wentylatora masz w chlodnicy a termostat masz przy pompie wody za takim plastikowym kolankiem pod spodem tuz nad pompa wspomy.



Awatar użytkownika
wojo92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt paź 22, 2010 17:51

chłodniczka oleju AAZ

Post autor: wojo92 » pn mar 21, 2011 17:24

tzn teraz nie... nie wiem czym to jest spowodowane mruga sporadycznie... płyny w porządku... termiczny wł chyba do wymiany.. bo jak mówiłem przy ok 102 stopniach sie nie załaczył.... mam pytanie nie do tego wątku... silnik 1.9 td bez klimy.. jak naciągnac pasek alternatora.. jest sruba korygująca naciąg... na górze jedna na działajaca jako zawias... poluzowałem ją ale alternator nie drgnął.. mam nisko auto posadzone a nie mam kanału wiec nie widziałem czy na dole jeszcze jest jakas sruba ? ;)


nie jeżdże szybko......latam powoli ;)

BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

Re: chłodniczka oleju AAZ

Post autor: BediGL » wt mar 22, 2011 16:50

wojo92 pisze:tzn teraz nie... nie wiem czym to jest spowodowane mruga sporadycznie... płyny w porządku... termiczny wł chyba do wymiany.. bo jak mówiłem przy ok 102 stopniach sie nie załaczył.... mam pytanie nie do tego wątku... silnik 1.9 td bez klimy.. jak naciągnac pasek alternatora.. jest sruba korygująca naciąg... na górze jedna na działajaca jako zawias... poluzowałem ją ale alternator nie drgnął.. mam nisko auto posadzone a nie mam kanału wiec nie widziałem czy na dole jeszcze jest jakas sruba ? ;)
Od spodu masz drugą śrubę od regulacji naciągu, Ja zawsze luzuje zawias i tą drugą śrubę po czym przytrzymuje alternator ku górze i dokręcam śruby.


BYŁ GOLF MK3 AAZ, BYŁ GOLF MK4 AJM
Toyota Corolla e12 D4D 2.0 116km Obrazek
Toyota Avensis T27FL 1.8 Obrazek

Awatar użytkownika
wojo92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt paź 22, 2010 17:51

chłodniczka oleju AAZ

Post autor: wojo92 » śr mar 23, 2011 19:26

aaa ;d czy jest na dole jeszcze... a ja tak rozkminiam o co chodzi hehe... dzięki... :pub: :pub:


nie jeżdże szybko......latam powoli ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości