SDI AQM gubi olej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rotor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 18:01
Lokalizacja: Podkarpacie

SDI AQM gubi olej

Post autor: rotor » czw cze 01, 2006 20:29

Witam na forum!!
Mam Cordobe z silnikiem 1,9SDI z przebiegiem 86tys km i mam problem mianowicie dziś dolałem do silnika litr olej, dziwne jest to że przejechałem sie na trasie ok 1100 km i ten olej znikł co jest grane , silnik jest suchy, nie dymi (spaliny jak w benzyniaku) prosze o rade
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob kwie 19, 2008 10:45 przez rotor, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » czw cze 01, 2006 21:16

nie dymi, nie znaczy terenu(nie kapie z niego) i nie przybyło płynu chłodniczego o czarnym zabarwieniu?



rotor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 18:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: rotor » pt cze 02, 2006 15:20

Nic z tych rzeczy. Teren pod autem jest czysty sam silnik równierz i nie dymi ????????



greg

Post autor: greg » pt cze 02, 2006 15:30

dziwne.. to gdzi e się podział olej , a na pewno nie bierze oleju???



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt cze 02, 2006 16:52

olej kapie na dolna oslone silnika a tam wsiaka w mate wygluszajaca;)



rotor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 18:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: rotor » pt cze 02, 2006 17:00

Silnik jest suchy i w obudowie silnika maty wygłuszającej nie ma, dziwi mnie właśnie zniknięcie oleju bo po 10000 tys km dolałem 1l oleju pojechałem w trase i po powrocie kontrol oleju i wielkie zdziwienie bo znów litr wlałem ???????



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » pt kwie 18, 2008 23:11

witam, pozwole sobie odswiezyc pytanie, dziewczyny siostra jezdzi vw polo SDI, i po ok 10000 km ubylo z 1-1,5 litra oleju, tak jakolega wyzej pisze silnik suchy, nie cieknie, nie dymi. czy ten olej moze uciekac przez cylindry na zewnatrz? prosze o sugestie


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » pt kwie 18, 2008 23:42

pewnie takie maja zuzycie oleju moim zdaniem to norma i niemacie sie czym martwic
kolego MALUTKI to twoie audi coupe na tym zdjeciu?
Ostatnio zmieniony pt kwie 18, 2008 23:44 przez golfmaniac22, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: szysz61 » sob kwie 19, 2008 21:53

Mam golfa IV SDI. Niedawno wracając z pracy zapalila mi się kontrolka oleju. Jechałem dalej 16 km dziwiąc sie co się moglo stać. Dolalem około 0,5 litra oleju, kontrolka zgasła. Od fachowca dowiedziałem się, że te silniki bez względu na przebieg zużywają trochę oleju. Powiedzmy 1 litr na 10 tyś km.Ten typ tak ma.



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » pn kwie 21, 2008 09:37

szysz61, golfmaniac22, to wlasnie sie dowiedzialem od dealera, od zmiany do zmiany moze sie pozbyc do ok 1,5 litra oleju

golfmaniac22, nie to nie moj,ale z wujkiem chcemy go odbudowac, a co masz teile ?? ;)


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn kwie 21, 2008 11:38

Na jakim oleju jezdzisz 5W czy 0? zalej go gestrzym i problem zniknie.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » pn kwie 21, 2008 18:27

marcin999 pisze:5W czy 0
aktualnie byl zalany 0w30 jak sie nie myle (castrol SLX) przy nastepnej wymianie bedzie zalany 5w40 castrol magnatec


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 121 gości