1.9 GTD Wiatraki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maddict
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 22, 2010 15:19

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: maddict » pn mar 14, 2011 18:44

Nie wlaczaja sie wiatraki te od chlodzenia silnika.
Co moze byc przyczyna ? Czujnik ?
Dodam tez ze nie pokazuje mi temperatury silnika.
Czujnik jest odpowiedzialny za te 2 rzeczy ?
Po wymianie bedzie i dzialal wiatrak i pokazywac temperature ?



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: seba198666 » pn mar 14, 2011 19:06

Rozumiem ze chodzi o golfa 3.od wiatraka jest czujnik w chłodnicy a od temp silnika na weżu z przodu silnika. ale w taką temp nie włączy sie wentylator no chyba ze zostawisz rozgrzane auto na wolnych obrotach na 30 min


seba

Awatar użytkownika
maddict
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 22, 2010 15:19

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: maddict » pn mar 14, 2011 19:26

chodzi o to ze nawet po dluzszej jezdzie nic sie nie kreci
wymiana jest prosta ? dam rady sam ?
tak, jest to mk3



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: seba198666 » pn mar 14, 2011 19:44

maddict pisze:chodzi o to ze nawet po dluzszej jezdzie nic sie nie kreci
u mnie tez nie tylko latem jak jest bardzo gorąco i stoje w korku. dasz rade bez problemu tylko musisz kupić płyn chłodniczy zeby uzupełnić i zostawić odpalone auto na 20 min zeby sie odpowietrzyło i uzupełnić stan płynu


seba

Awatar użytkownika
maddict
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 22, 2010 15:19

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: maddict » pn mar 14, 2011 20:15

dodam jeszcze ze mam rowniez problem z ogrzewaniem
otoz plyn nie dochodzi do nagrzewnicy
prawdopodobnie w golfie powinno sie samo odpowietrzyc
nalewalem na odpalonym silniku i nie chce pociagnac, waz do nagrzewnicy jest pusty
probowalem rowniez przez sciskanie kabli.1-godzinna walka nie przyniosla skutku.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: t0mal » wt mar 15, 2011 00:06

Może kompresja przedostaje się do układu? Nie kopci na biało po odpaleniu rano?



Awatar użytkownika
maddict
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 22, 2010 15:19

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: maddict » śr mar 16, 2011 21:02

kopci ale myslalem ze to normalny objaw diesla



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: t0mal » śr mar 16, 2011 21:10

Sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach, zrobić test na zawartość spalin w układzie chłodzenia - podejrzana jest uszczelka pod głowicą, bądź głowica.



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: seba198666 » śr mar 16, 2011 21:59

maddict pisze:kopci ale myslalem ze to normalny objaw diesla
bedzie kopcić troche jak zimno to jest para wodna chyba ze ubywa ci płynu chłodniczego wtedy trzeba szukać przyczyny np uszczelka pod głowicą


seba

krzyho1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob sie 08, 2009 00:09
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 1.9 GTD Wiatraki

Post autor: krzyho1987 » czw mar 17, 2011 16:44

maddict pisze:dodam jeszcze ze mam rowniez problem z ogrzewaniem
otoz plyn nie dochodzi do nagrzewnicy
prawdopodobnie w golfie powinno sie samo odpowietrzyc
nalewalem na odpalonym silniku i nie chce pociagnac, waz do nagrzewnicy jest pusty
probowalem rowniez przez sciskanie kabli.1-godzinna walka nie przyniosla skutku.

a ogrzewanie właczone na maxa?


Golf IV 1.9 TDI HIGHLINE AHF 98'
Golf III 1.9TD 93' BYł
Trabant Polo Kombi 1.1 91' BYł
Co nowszy to więcej do roboty:)

Awatar użytkownika
maddict
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 22, 2010 15:19

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: maddict » czw mar 17, 2011 17:51

tak ogrzewanie jest na calego i nic
t0mal nie wiem czy to ma sens auto jest w zlym stanie i szkoda w niego pakowac az tyle pieniedzy by bawic sie w jakies testy spalin
przy wymianie uszczelki obowiazkowe jest planowanie glowicy ? z tego co juz wiem byla juz planowana



Awatar użytkownika
prymusnmr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn sty 22, 2007 03:18
Lokalizacja: derby/mragowo
Auto: Mk6 S3 t5.1
Kontakt:

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: prymusnmr » czw mar 17, 2011 18:10

test cisnienia powinien kosztowac jakies 80 zlotych tyle bynajmniej u mnie kosztuje,a jesli na bialo kopci troche z rana to moze tez byc kat wtrysku.Sprawdz najpierw termostat,zobacz czy pompa wody tez pracuje(w zbiorniczku wyrownawczym zobacz czy woda powraca) a i jeszcze jedno zaowazyles szybkie ubywanie plynu chlodniczego??



Awatar użytkownika
maddict
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 22, 2010 15:19

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: maddict » czw mar 17, 2011 21:45

no wlasnie chodzi o to ze ostatnio nalalem niby do pelna, pod sama zakretke wyrownawczego ale rulki do nagrzewnicy byly puste, plyn nie chcial dojsc do nagrzewnicy.
Teraz odkrecilem i wyrownawczy pusty i ten szlauch co idzie od niego do chlodnicy tez pusty



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1.9 GTD Wiatraki

Post autor: t0mal » czw mar 17, 2011 23:11

Czyli płyn znika.
Jeśli auto jest w marnym stanie to sprzedaj - czasami lepiej jest wziąć 500zł, niż dołożyć 1500



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości