1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

proto2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:22

1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego

Post autor: proto2 » wt mar 15, 2011 10:57

Witam!

Jako, że ostatnio zrobiło się ciepło, pogrzebałem trochę przy moim Golfiku, silnik 1Y. Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów i przewód przelewowy między dwoma ostatnimi wtryskami. Po całej operacji silnik niestety nie odpala...
Podejrzewam, że to nie jest wina uszczelki pod pokrywą, bo trudno schrzanić tą robotę.

Jakieś rady, sugestie, co mogłem popsuć?



Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego

Post autor: Krystian GTD » wt mar 15, 2011 15:38

Siema. Zapowietrzony układ wtryskowy po wymianie przewodu przelewowego miedzy wtryskiwaczami. Pozdro



proto2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:22

1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego

Post autor: proto2 » wt mar 15, 2011 15:45

Dzięki za szybką odpowiedź. W jaki sposób najlepiej to odpowietrzyć? Wystarczy poluzować ostatni przewód wtryskowy i kręcić rozrusznikiem aż zacznie ciec sama ropa?



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Re: 1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego

Post autor: Q_mac » wt mar 15, 2011 16:02

Dokładnie ;) Po chwili powinno zacząć lecieć. Sprawdź jednak na wszelkie "wu" elektrozawór w pompie (czy cyka po przekręceniu stacyjki)



proto2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:22

1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego

Post autor: proto2 » wt mar 15, 2011 16:36

Jeszcze chciałbym się upewnić...czy w takim wypadku wystarczy odpowietrzać luzując ostatni przewód wtryskowy czy po kolei wszystkie (jeśli tak to w jakiej kolejności)?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego

Post autor: Michał_1977 » wt mar 15, 2011 17:00

proto2, popuść wszystkie,gaz w dechę i kręć.Jak poda paliwo na wtryski,to dokręcasz,grzejesz świece i palisz :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

proto2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:22

1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego

Post autor: proto2 » śr mar 16, 2011 22:13

Wielkie dzięki za pomoc.
Wczoraj niestety akumulator szybko siadł podczas kręcenia rozrusznikiem i nie udało mi się odpowietrzyć układu, ale za to po całodobowym ładowaniu dziś wszystko poszło jak należy. Zgodnie z instrukcją, popuściłem wszystkie przewody wtryskowe, ale sporo musiałem się nakręcić rozrusznikiem, żeby pociekło z nich paliwo. Po dokręceniu przewodów odpalił, puścił chmurę dymu. Pracował nierówno, ale po przegazowaniu na wyższych obrotach praca silnika wróciła do normy.

Jeszcze raz dzięki za pomoc i pozdrawiam :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości