Witam !
Mam pewien problem z automatem . Jak sie zatrzymuje i jest na D strasznie huczy ;/ puszcze hamulec i jest ok . Tzn jak sie juz zatrzymam to huczy strasznie . Olej byl wymieniony . Dodam ze szarpie z 2 na 3 i jakby rozpedza sie do 2 na półsprzęgle czyli obroty np : 2000 równo i sie rozpedza a obroty dalej sa na 2000 . CO jest nie halo ?
Gdzie znajduja sie wtyki skrzyni zeby je przeczyscic ?
Vag nie pokazuje błędów
MK4 1.9 TDI AGR, problem z automatyczną skrzynią biegów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK4 1.9 TDI AGR, problem z automatyczną skrzynią biegów
Poziom oleju jest napewno ok? Czy przed wymianą też szarpał? Olej był brązowy czy czarny? Pachniał padliną, czy spalenizną?
Jeśli wymieniałeś olej bo coś się działo ze skrzynią to w najlepszym wypadku będą sprzęgła do wymiany - tarczki i przekładki, chociaż i tak wątpię, żeby było tak wesoło - im dłużej jeździsz tym naprawa będzie kosztowniejsza, bo zaczną się sypać kolejne elementy.
Możesz też mieć jakieś inną awarię, ale przy automacie nie sposób oszacować kosztów naprawy do póki się nie rozbierze skrzyni.
Jeśli wymieniałeś olej bo coś się działo ze skrzynią to w najlepszym wypadku będą sprzęgła do wymiany - tarczki i przekładki, chociaż i tak wątpię, żeby było tak wesoło - im dłużej jeździsz tym naprawa będzie kosztowniejsza, bo zaczną się sypać kolejne elementy.
Możesz też mieć jakieś inną awarię, ale przy automacie nie sposób oszacować kosztów naprawy do póki się nie rozbierze skrzyni.
MK4 1.9 TDI AGR, problem z automatyczną skrzynią biegów
Poziom oleju jest ok . Tak przed wymiana szarpał . Taki brązowo czarny . Pachniał normalnie tak jak olej , napewno nie spalenizna .
Gdzie sie zanjduja styki skrzyni ?
Gdzie sie zanjduja styki skrzyni ?
MK4 1.9 TDI AGR, problem z automatyczną skrzynią biegów
Ze skrzyniami automatycznymi to jest tak że albo są sprawne, albo już uszkodzone.
Olej brązowo-czarny świadczy o tym iż nie był przez bardzo długi czas wymieniany (prawdopodobnie ani razu od wyjazdu z fabryki) i po prostu zajechano skrzynię.
Spuszczany olej ze skrzyni automatycznej winien być prawie identyczny jak nowo wlewany. Dopuszczalne jest delikatne przebarwienie - DELIKATNE.
Niedopuszczalnym kolorem jest inny niż "czerwony" ogólnie rzecz nazywając. Szarpanie przy takich skrzyniach to już ewidentnie elektrozawory na wykończeniu. Zatem dodaj je do listy którą t0mal napisał.
Reasumując: początek końca skrzyni.
Nawiasem mówiąc kolejny przykład zarżnięcia skrzyni zgodnie z zaleceniem producenta który zapewne zapisał w ks. serwisowej iż oleju w skrzyni się nie wymienia...
Olej brązowo-czarny świadczy o tym iż nie był przez bardzo długi czas wymieniany (prawdopodobnie ani razu od wyjazdu z fabryki) i po prostu zajechano skrzynię.
Spuszczany olej ze skrzyni automatycznej winien być prawie identyczny jak nowo wlewany. Dopuszczalne jest delikatne przebarwienie - DELIKATNE.
Niedopuszczalnym kolorem jest inny niż "czerwony" ogólnie rzecz nazywając. Szarpanie przy takich skrzyniach to już ewidentnie elektrozawory na wykończeniu. Zatem dodaj je do listy którą t0mal napisał.
Reasumując: początek końca skrzyni.
Nawiasem mówiąc kolejny przykład zarżnięcia skrzyni zgodnie z zaleceniem producenta który zapewne zapisał w ks. serwisowej iż oleju w skrzyni się nie wymienia...

https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
MK4 1.9 TDI AGR, problem z automatyczną skrzynią biegów
Masz racje olej od 2000 r nie był wymieniany bo filt oleju byl z tego roku . Auto mam 3 miesiace i od razu po zakupie wymienilem olej . Jak padnie wstawie uzywke na gwarancji .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości