Swap 1Z do Jeepa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap 1Z do Jeepa
Ja też zostałem przy tdi bo nie chciałem rezygnować z dobrodziejstw diagnostyki pokładowej.
Jaką grubość blachy zastosowałeś do wykonania flanszy łączącej i z jaką dokładnością w warunkach garażowych można spasować skrzynię z obcym silnikiem? Pytam bo właśnie czeka mnie taki przeszczep do vitary.
Jaką grubość blachy zastosowałeś do wykonania flanszy łączącej i z jaką dokładnością w warunkach garażowych można spasować skrzynię z obcym silnikiem? Pytam bo właśnie czeka mnie taki przeszczep do vitary.
Swap 1Z do Jeepa
seaseacker, Fajny projekt
Nasz może rysunek tej przejściówki (flanszy) do połączenia TDI ze skrzynią Jeepowską?
Nasz może rysunek tej przejściówki (flanszy) do połączenia TDI ze skrzynią Jeepowską?
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
- Lokalizacja: Kraków
Swap 1Z do Jeepa
grubości blach to odpowiednio 12 jako płyta do silnika oraz 15 jako dystans
hmm jaka dokładność mówisz...
nie wiem jaka..
taka dokładność że wybieram sobie dokładnie środki luzów z wałka skrzyni (jest długi na jakieś 30-40 cm i siłą rzeczy ma niewielkie luzy
grunt to dopasować flanszę do silnika, aby ona zawsze była w jednym położeniu i do tego wymiarować skrzynię z flanszą...
efekt mam taki, że nie mam wogóle drgań na układzie napędowym... (w reduktorze wrzucam na luz, dzięki czemu mogę wrzucić bieg na skrzyni i puścić sprzęgło...)
szczytem marzeń by było dać silnik na profesjonalne pomiary laserowe i dać skrzynię z kryzą na profesjonalne pomiary... ale na to trzeba mieć kasę...
mogłem też zwymiarować skrzynię i po prostu wrzucić w komputer i dać na laser... ale wolałem to zrobić ręcznie... ze względu na brak odpowiednich narzędzi do wymierzenia... skrzyni
wymiary mocowań flanszy do silnika wziąłem z tego wątku
http://www.yotatech.com/f162/vw-diesel-build-up-135203/
na którejś stronie jest tam zwymiarowana flansza... co prawda w calach, ale żaden problem przemnożyć przez 2.54
hmm jaka dokładność mówisz...
nie wiem jaka..
taka dokładność że wybieram sobie dokładnie środki luzów z wałka skrzyni (jest długi na jakieś 30-40 cm i siłą rzeczy ma niewielkie luzy
grunt to dopasować flanszę do silnika, aby ona zawsze była w jednym położeniu i do tego wymiarować skrzynię z flanszą...
efekt mam taki, że nie mam wogóle drgań na układzie napędowym... (w reduktorze wrzucam na luz, dzięki czemu mogę wrzucić bieg na skrzyni i puścić sprzęgło...)
szczytem marzeń by było dać silnik na profesjonalne pomiary laserowe i dać skrzynię z kryzą na profesjonalne pomiary... ale na to trzeba mieć kasę...
mogłem też zwymiarować skrzynię i po prostu wrzucić w komputer i dać na laser... ale wolałem to zrobić ręcznie... ze względu na brak odpowiednich narzędzi do wymierzenia... skrzyni
wymiary mocowań flanszy do silnika wziąłem z tego wątku
http://www.yotatech.com/f162/vw-diesel-build-up-135203/
na którejś stronie jest tam zwymiarowana flansza... co prawda w calach, ale żaden problem przemnożyć przez 2.54
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
- Lokalizacja: Kraków
Swap 1Z do Jeepa
co do błędu pedału hamulca to wystarczyło połączyć piny 20 i 33 w komputerze
dzięki
dzięki
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
- Lokalizacja: Kraków
Swap 1Z do Jeepa
obroty mam takie same jak przy poprzednim silniku... przecież skrzyni nie zmieniałem
niestety skrzynia w jeepie była robiona pod benzynę i zaadoptowana pod diesla na potrzeby europy... ale i tak daje rade..
jest dużo lepiej ze względu na większy moment na niskich obrotach i szybkość wkręcania turbiny...
ile dokładnie obrotów jest nie wiem, bo muszę zasięgnąć rady elektryka coby dostroić obrotomierz do sygnału z silnika (mniej więcej 300 obrotów na blacie, to 2000 silnika - patrząc po komputerze)
vmaxa jeszcze nie osiągnąłem, na starym oleju nie chciałem go przeciągać, a po zmianie jeszcze nie byłem w trasie..
jak narazie prędkość przelotowa 90km/h w środku cicho i fajnie jedzie
też mi się wskaźnik turbo na blacie zamyka... muszę pożyczyć od kolegi na chwile zewnętrzny wskaźnik i to skontrolować
niestety skrzynia w jeepie była robiona pod benzynę i zaadoptowana pod diesla na potrzeby europy... ale i tak daje rade..
jest dużo lepiej ze względu na większy moment na niskich obrotach i szybkość wkręcania turbiny...
ile dokładnie obrotów jest nie wiem, bo muszę zasięgnąć rady elektryka coby dostroić obrotomierz do sygnału z silnika (mniej więcej 300 obrotów na blacie, to 2000 silnika - patrząc po komputerze)
vmaxa jeszcze nie osiągnąłem, na starym oleju nie chciałem go przeciągać, a po zmianie jeszcze nie byłem w trasie..
jak narazie prędkość przelotowa 90km/h w środku cicho i fajnie jedzie
też mi się wskaźnik turbo na blacie zamyka... muszę pożyczyć od kolegi na chwile zewnętrzny wskaźnik i to skontrolować
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
- Lokalizacja: Kraków
Swap 1Z do Jeepa
pierwszy raport spalania...
miasto + cieknięcie z przewodów przelewowych wtrysków(już naprawione) + zepsuty czujnik temperatury paliwa (już naprawione) + chyba lejący jeden wtrysk (jeszcze nie sprawdzone/naprawione)
i wyszło mi 9,8 litra
jak dla mnie przyzwoicie bardzo patrząc na tamte mankamenty
miasto + cieknięcie z przewodów przelewowych wtrysków(już naprawione) + zepsuty czujnik temperatury paliwa (już naprawione) + chyba lejący jeden wtrysk (jeszcze nie sprawdzone/naprawione)
i wyszło mi 9,8 litra
jak dla mnie przyzwoicie bardzo patrząc na tamte mankamenty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości