wymiana pierścieni co i jak

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: kkolekk » śr mar 09, 2011 06:47

witam szukałem ale nic nie znalazłem muszę wymienić pierścienie i potrzebuje pomocy a mianowicie co pokoleji robić, z jaką siłą dokręcać śruby, na co zwrócić szczególną uwagę jakiej firmy kupić części silnik 1,9 td AAZ uszczelniacze wymienione turbo po regeneracji a on dalej bierze olej leje do pełna robię 200 km i bagnet suchy mechanik chciał mnie skasować 1000 za samą robotę więc będę robił sam



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: Rafał 21 » śr mar 09, 2011 09:26

kkolekk pisze: bagnet suchy mechanik chciał mnie skasować 1000 za samą robotę więc będę robił sam
kkolekk, jak zauważyłem to nawet literatury [książki tech.. ] nie masz swojego silnika . Trzeba porównać siły na zamiary! To nie jest wymiana koła! :P Potrzebne są narzędzia specjalistyczne by to pomierzyć czy sie nadaje do honowania czy do szlifu itp Jak to chcesz robić tylko profilaktycznie [nie ważne jakie gładzie ] to wsadzisz kasę a będzie jeszcze gorzej .. Powinno ci to już na wstępie dać do myślenia 200 przejechane i 4l oleju spalone to kondycja twojego silnika jest w opłakanym stanie . Robiłeś chociaż pomiary ciśnienia?? Z resztą twój samochód i twoja kasa :P Tu masz poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8&start=14" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.pannonia.hoffman.auto.pl/Ins ... linder.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: Haki » śr mar 09, 2011 09:38

Sam tego nie zrobisz :popcorn: noo chyba ,że masz papiery , umiejętności i wiedzę na temat szlifowania , honowania etc ,,, oraz przede wszystkim maszyny .... Bo papierkiem ściernym tego nie zrobisz kolego ..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

arwam

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: arwam » śr mar 09, 2011 09:54

panowie w Dieslu nie tak szybko do szlifowania. a autor tematu niech lepiej poda trochę więcej informacji o stanie i rodzaju silnika. co do turbo to odpepnij odmę i pojeździl kilka dni. i zobacz czy dalej w układzie będzie olej. jak tak to turbo out
po drugie tak duże zużycie oleju to mało prawdopodobne że silnik jest winowajcą chyba że stopniowo się powiększało i nic nie było z tym robione.
poszukaj wycieków na na 200km to pierwszy raz się spotykam ze zużyciem oleju na poziomie 4l ( zakładam że wnioskujesz po tym że bagnet jest suchy tylko po ilośći dolanego oleju do momentu uzyskania poziomu z poprzedniego uzupełnienia oleju) pomijam wypadki niedokręconego/ uszkodzonego przewodu dopływu i odpływu oleju do turbiny lub problemów ze szczelnością filtra oleju i chłodniczki



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: kkolekk » śr mar 09, 2011 19:01

nigdzie nie cieknie ciśnienie jest na 1 30 na 2 32 na 3 29 na 4 32 turbina nie bierze (na wężach sucho) odma nie jest podłączona do turba pali bez problemu także pozostają tylko pierścienie olejowe albo głowica. Jedyny olej jaki widać na zewnątrz to jakby spod kolektora ssącego



pepsik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:42
Lokalizacja: Sworne

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: pepsik1 » śr mar 09, 2011 19:24

według mnie to ciśnie Fabryczne 34 bary, dolne granicze 26. Dopuszczalna róznica cisnień 4 bary. także to silnik w niezłej kondycji szukaj przyczyny gdzie indziej,


Był Peugeot 106 potem 1z a teraz jest AAM.

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: kkolekk » śr mar 09, 2011 19:25

a co do brania oleju to zaczęło brać nagle wcześniej nic nie brało



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: Haki » śr mar 09, 2011 21:03

Pytanie czy bierze , czy może masz wyciek np z miski ,,, popatrz dokładnie ....


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

arwam

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: arwam » śr mar 09, 2011 21:14

stawiam na turbo albo wycieki.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: wymiana pierścieni co i jak

Post autor: karol8114 » śr mar 09, 2011 21:28

Być może masz podobny przypadek jaki mnie kiedyś spotkał, ciśnienie było ok 30 bar, turbo sucho a "brał" olej jak cholera, po wyciągnięciu tłoków okazało się że pierścienie olejowe były zapieczone, nie mogłem wyjąć ich z tłoka, po wymianie na nowe( oczywiście komplet) problem znikł.



pepsik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:42
Lokalizacja: Sworne

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: pepsik1 » śr mar 09, 2011 21:33

a napisz może jak się jezdzić po tych naprawach turbo, uszczelniacze, puszcza z tyłu chmurę? zauważyłeś jakieś zmiany w jeździe? bo to jest nie możliwe żeby tyle oleju schlał przez 200km jak by brał tyle oleju to z pewnością byś to poczuł chociażby przez nos, obstawiam tak jak wyżej koledzy


Był Peugeot 106 potem 1z a teraz jest AAM.

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: kkolekk » śr mar 09, 2011 21:47

duży dym jest tylko przy odpalaniu a turbo zmieniłen na stare i brał to co miałem dałem do sprawdzenia i okazało się że coś je uszkodziło od strony gorącej i zrobili mi pełną regeneracje lecz i to nic nie dało a wycieki jak pisałem tylko z pod kolektora ssącego podobny przypadek miałem ze trzy lata temu i wymiana pierścieni pomogła



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: Michał_1977 » śr mar 09, 2011 23:49

arwam pisze:stawiam na turbo albo wycieki.
Niekoniecznie musi tak być.
Sprężanie może być O.K,ale wystarczy,że pierścienie olejowe będą zapieczone i olej będzie znikał :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: kkolekk » czw mar 10, 2011 06:22

właśnie o to mi chodzi tylko dajcie jakieś porady jak to wymienić siłę i kolejność już mam ale jak założyć dobrze pierścienie na głowice i nie tylko znalazłem coś takiego http://mk2.vwgolf.pl/dane28.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 114 gości