Awaria czwartego wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Diiabllo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr cze 30, 2010 16:55
Lokalizacja: Kościerzyna

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Diiabllo » pt mar 04, 2011 00:06

Golf III 1.9AFN Zdarzenie miało miejsce dzisiaj rano gdy jeszcze zimnym autem startowałem ze skrzyżowania, nagle zamuliło mi silnik i za sobą zobaczyłem duuużą białą chmurę. Wyłączyłem silnik i na lince trafiłem do warsztatu, pierwsze objawy wskazywały na turbo ale po kilku badaniach okazało się, że nie działa tak jak powinien czwarty wtrysk. Z racji tego, że autem dojeżdżam 120km do pracy trzeba było coś wykombinować.
Na moich wtryskach wyczytałem tylko 190bar a używki jakie mogłem kupić to 190/300 lub 220/300 i wybrałem te 220/300. Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy taka wymiana pociąga za sobą jakąś korektę softu, kąta wtrysku bądź coś jeszcze powinienem zrobić? Mam wrażenie że silnik zaczął troszkę głośniej pracować, czy to normalne?


poprzedni Variat MK3
Obecny Variat MK4

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: munior » pt mar 04, 2011 00:18

Diiabllo pisze:Na moich wtryskach wyczytałem tylko 190bar a używki jakie mogłem kupić to 190/300 lub 220/300 i wybrałem te 220/300.
Błąd
Diiabllo pisze: Mam wrażenie że silnik zaczął troszkę głośniej pracować, czy to normalne?
sam widzisz ,nie wiem dlaczego niektórzy myślą że wymiana ze 190bar na 220 bar to dobro ,żadne dobro ,pompa bardziej obciązona ,silnik gorzej pali ,poza tym prawdopodobnie to wtryski od "ekologicznie" zamulonego AHH gdzie otworki w końcówkach są mniejsze niż w 90 konnym 1Z a cisnienie otwarcia zwiekszone do 220bar .AHH po samej zmianie tych ''rewelacyjnych" wtrysków choćby na takie z AFN- a zachowuje się jakby dostał skrzydeł .
Diiabllo pisze:Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy taka wymiana pociąga za sobą jakąś korektę softu
Nie ,soft nie ma tu nic do rzeczy
Diiabllo pisze:kąta wtrysku
mógł się lekko zmienić i dawka paliwa .Moja rada ,wywal te wtryski bo kazde inne 190 bar będą lepsze


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Adamm » pt mar 04, 2011 00:24

munior, co Ty za glupoty gadasz

Diiabllo, zostaw 220/300 tylko ustaw odpowiedni kat wtrysku i dawke paliwa i bedzie cacy a i pod takim cisnieniem bedzie lepiej rozpylane paliwo

to ze maja wyzsze cisnienie otwarcia nie spowoduje ze silnik stanie
munior pisze:AHH po samej zmianie tych ''rewelacyjnych" wtrysków choćby na takie z AFN- a zachowuje się jakby dostał skrzydeł .
owszem dzieje sie tak ale nie z racji cisnien a wielkosci otworkow, i to ma znaczenie.


jesli cisnienie otwarcia mialoby takie negatywne skutki to nie stosowano by wtryskow o takim cisnieniu w ALH, ASV itd


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: munior » pt mar 04, 2011 00:40

Adamm pisze:to ze maja wyzsze cisnienie otwarcia nie spowoduje ze silnik stanie
AdammTego nie napisałem .Zdrowej pompie w zasadzie bez róznicy 30 bar w tę czy w tę ,ale wymęczona już to poczuje ,
kolega testował te wtryski od AHH ,efekt taki że silnik zauważalnie gorzej odpalał ,miał bardziej twardą pracę ,i zamuła
Adamm pisze:owszem dzieje sie tak ale nie z racji cisnien a wielkosci otworkow, i to ma znaczenie.
no własnie ,o otworki się tu rozchodzi ,są mniejsze niż w końcówkach od np.90 konnego 1Z .Obaj wiemy że jezeli to wtryski od AHH to AFN dostanie na nich muła :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Diiabllo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr cze 30, 2010 16:55
Lokalizacja: Kościerzyna

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Diiabllo » pt mar 04, 2011 00:58

o odpalaniu nie mogę za dużo powiedzieć bo są założone od 4godzin, zobaczę co będzie rano. Mam 7dni "gwarancji rozruchowej" więc co radzicie, bo obecnie są dwie sprzeczne opinie. :-( mam wymienić na te 190/300 czy zostawić te 220/300. Dodam, że silnik jest po chipsie dlatego pytałem czy potrzebna korekta programu. Dzisiaj nie testowałem jeszcze czy auto lepiej czy gorzej się zbiera bo nie miałem na to już czasu, sprawdzę jutro na trasie.


poprzedni Variat MK3
Obecny Variat MK4

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Adamm » pt mar 04, 2011 01:10

munior, ale nie tylko AHH mialy 220 /300


Diiabllo, dobrze by bylo zebys poza tym jakie maja cisnienia, podal z jakiego auta sa te wtryski


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Diiabllo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr cze 30, 2010 16:55
Lokalizacja: Kościerzyna

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Diiabllo » pt mar 04, 2011 01:15

kupiłem to na szrocie gdzie rozbierają angliki, podałem że potrzebuje do golfa III afn 110 i dali mi takie dwa komplety do wyboru, nie mówiąc przy tym nic konkretnego, tylko że będą pasowały. Były już wyciągnięte z silnika.


poprzedni Variat MK3
Obecny Variat MK4

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: munior » pt mar 04, 2011 11:34

Adamm pisze:munior, ale nie tylko AHH mialy 220 /300
Adamm, wiem ,ale jak mu się wyrażnie pogorszyło ,to jest to wielce prawdopdobne.Ja bym wyciagnął te wtryski i wymienił na te 190 /300 bar


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Diiabllo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr cze 30, 2010 16:55
Lokalizacja: Kościerzyna

Re: Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Diiabllo » pt mar 04, 2011 18:49

munior pisze:
Adamm pisze:munior, ale nie tylko AHH mialy 220 /300
Adamm, wiem ,ale jak mu się wyrażnie pogorszyło ,to jest to wielce prawdopdobne.Ja bym wyciagnął te wtryski i wymienił na te 190 /300 bar

I tak też chyba jutro zrobię. Choć rano muszę przyznać , że problemów z odpaleniem auta nie miałem a na trasie też samochód równo pracował. ale wymienię na te 190/300 i może będzie lepiej. dzięki za podpowiedzi


poprzedni Variat MK3
Obecny Variat MK4

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Adamm » pt mar 04, 2011 18:55

Diiabllo, mowie ze nie ma znaczenia jakie jest cisnienie tylko jakie otworki sa !! jesli wtryski sa od ASV / AHF czyli 110 to zostawilbym je w spokoju, chyba ze sa od 90 konnego auta to wtedy zaloz od 110 ale bez znaczenia z jakimi cisnieniami, tylko wtedy prawdz dawke i kat wtrysku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Diiabllo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr cze 30, 2010 16:55
Lokalizacja: Kościerzyna

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Diiabllo » pt mar 04, 2011 21:41

a co jeśli nie wiem w jakim silniku siedziały? jak mogę je rozpoznać??


poprzedni Variat MK3
Obecny Variat MK4

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Adamm » sob mar 05, 2011 09:31

po nr np mozna sprawdzic


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Diiabllo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr cze 30, 2010 16:55
Lokalizacja: Kościerzyna

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Diiabllo » ndz mar 06, 2011 12:44

po wymianie na 190/300 pierwsze wieczorne wrażenie było lepsze niż 220/300, auto szybciej reaguje na dotknięcie na pedał gazu, być może to wina stanu w jakim były te dwa komplety wtrysków a nie ich wartości bar. Teraz mam w planie podjechać na hamownie i sprawdzić czy nie trzeba czegoś poprawić.


poprzedni Variat MK3
Obecny Variat MK4

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: JABcok20 » ndz mar 06, 2011 13:46

ja miałem zalożone 220/300 wtryski do m-tdi na pompie 11mm. Efekt był taki że podobne osiągi miałem na wtryskach od sdi 1.7 więc dla mnie pupa.
Najlepszy efekt był na wtryskach od afn, lepszych nie zakładałem.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 157 gości