Awaria czwartego wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Awaria czwartego wtrysku
Golf III 1.9AFN Zdarzenie miało miejsce dzisiaj rano gdy jeszcze zimnym autem startowałem ze skrzyżowania, nagle zamuliło mi silnik i za sobą zobaczyłem duuużą białą chmurę. Wyłączyłem silnik i na lince trafiłem do warsztatu, pierwsze objawy wskazywały na turbo ale po kilku badaniach okazało się, że nie działa tak jak powinien czwarty wtrysk. Z racji tego, że autem dojeżdżam 120km do pracy trzeba było coś wykombinować.
Na moich wtryskach wyczytałem tylko 190bar a używki jakie mogłem kupić to 190/300 lub 220/300 i wybrałem te 220/300. Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy taka wymiana pociąga za sobą jakąś korektę softu, kąta wtrysku bądź coś jeszcze powinienem zrobić? Mam wrażenie że silnik zaczął troszkę głośniej pracować, czy to normalne?
Na moich wtryskach wyczytałem tylko 190bar a używki jakie mogłem kupić to 190/300 lub 220/300 i wybrałem te 220/300. Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy taka wymiana pociąga za sobą jakąś korektę softu, kąta wtrysku bądź coś jeszcze powinienem zrobić? Mam wrażenie że silnik zaczął troszkę głośniej pracować, czy to normalne?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Awaria czwartego wtrysku
BłądDiiabllo pisze:Na moich wtryskach wyczytałem tylko 190bar a używki jakie mogłem kupić to 190/300 lub 220/300 i wybrałem te 220/300.
sam widzisz ,nie wiem dlaczego niektórzy myślą że wymiana ze 190bar na 220 bar to dobro ,żadne dobro ,pompa bardziej obciązona ,silnik gorzej pali ,poza tym prawdopodobnie to wtryski od "ekologicznie" zamulonego AHH gdzie otworki w końcówkach są mniejsze niż w 90 konnym 1Z a cisnienie otwarcia zwiekszone do 220bar .AHH po samej zmianie tych ''rewelacyjnych" wtrysków choćby na takie z AFN- a zachowuje się jakby dostał skrzydeł .Diiabllo pisze: Mam wrażenie że silnik zaczął troszkę głośniej pracować, czy to normalne?
Nie ,soft nie ma tu nic do rzeczyDiiabllo pisze:Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy taka wymiana pociąga za sobą jakąś korektę softu
mógł się lekko zmienić i dawka paliwa .Moja rada ,wywal te wtryski bo kazde inne 190 bar będą lepszeDiiabllo pisze:kąta wtrysku
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Awaria czwartego wtrysku
munior, co Ty za glupoty gadasz
Diiabllo, zostaw 220/300 tylko ustaw odpowiedni kat wtrysku i dawke paliwa i bedzie cacy a i pod takim cisnieniem bedzie lepiej rozpylane paliwo
to ze maja wyzsze cisnienie otwarcia nie spowoduje ze silnik stanie
jesli cisnienie otwarcia mialoby takie negatywne skutki to nie stosowano by wtryskow o takim cisnieniu w ALH, ASV itd
Diiabllo, zostaw 220/300 tylko ustaw odpowiedni kat wtrysku i dawke paliwa i bedzie cacy a i pod takim cisnieniem bedzie lepiej rozpylane paliwo
to ze maja wyzsze cisnienie otwarcia nie spowoduje ze silnik stanie
owszem dzieje sie tak ale nie z racji cisnien a wielkosci otworkow, i to ma znaczenie.munior pisze:AHH po samej zmianie tych ''rewelacyjnych" wtrysków choćby na takie z AFN- a zachowuje się jakby dostał skrzydeł .
jesli cisnienie otwarcia mialoby takie negatywne skutki to nie stosowano by wtryskow o takim cisnieniu w ALH, ASV itd
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Awaria czwartego wtrysku
AdammTego nie napisałem .Zdrowej pompie w zasadzie bez róznicy 30 bar w tę czy w tę ,ale wymęczona już to poczuje ,Adamm pisze:to ze maja wyzsze cisnienie otwarcia nie spowoduje ze silnik stanie
kolega testował te wtryski od AHH ,efekt taki że silnik zauważalnie gorzej odpalał ,miał bardziej twardą pracę ,i zamuła
no własnie ,o otworki się tu rozchodzi ,są mniejsze niż w końcówkach od np.90 konnego 1Z .Obaj wiemy że jezeli to wtryski od AHH to AFN dostanie na nich mułaAdamm pisze:owszem dzieje sie tak ale nie z racji cisnien a wielkosci otworkow, i to ma znaczenie.
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Awaria czwartego wtrysku
o odpalaniu nie mogę za dużo powiedzieć bo są założone od 4godzin, zobaczę co będzie rano. Mam 7dni "gwarancji rozruchowej" więc co radzicie, bo obecnie są dwie sprzeczne opinie.
mam wymienić na te 190/300 czy zostawić te 220/300. Dodam, że silnik jest po chipsie dlatego pytałem czy potrzebna korekta programu. Dzisiaj nie testowałem jeszcze czy auto lepiej czy gorzej się zbiera bo nie miałem na to już czasu, sprawdzę jutro na trasie.
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Awaria czwartego wtrysku
munior, ale nie tylko AHH mialy 220 /300
Diiabllo, dobrze by bylo zebys poza tym jakie maja cisnienia, podal z jakiego auta sa te wtryski
Diiabllo, dobrze by bylo zebys poza tym jakie maja cisnienia, podal z jakiego auta sa te wtryski
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Awaria czwartego wtrysku
kupiłem to na szrocie gdzie rozbierają angliki, podałem że potrzebuje do golfa III afn 110 i dali mi takie dwa komplety do wyboru, nie mówiąc przy tym nic konkretnego, tylko że będą pasowały. Były już wyciągnięte z silnika.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Awaria czwartego wtrysku
Adamm, wiem ,ale jak mu się wyrażnie pogorszyło ,to jest to wielce prawdopdobne.Ja bym wyciagnął te wtryski i wymienił na te 190 /300 barAdamm pisze:munior, ale nie tylko AHH mialy 220 /300
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: Awaria czwartego wtrysku
munior pisze:Adamm, wiem ,ale jak mu się wyrażnie pogorszyło ,to jest to wielce prawdopdobne.Ja bym wyciagnął te wtryski i wymienił na te 190 /300 barAdamm pisze:munior, ale nie tylko AHH mialy 220 /300
I tak też chyba jutro zrobię. Choć rano muszę przyznać , że problemów z odpaleniem auta nie miałem a na trasie też samochód równo pracował. ale wymienię na te 190/300 i może będzie lepiej. dzięki za podpowiedzi
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Awaria czwartego wtrysku
Diiabllo, mowie ze nie ma znaczenia jakie jest cisnienie tylko jakie otworki sa !! jesli wtryski sa od ASV / AHF czyli 110 to zostawilbym je w spokoju, chyba ze sa od 90 konnego auta to wtedy zaloz od 110 ale bez znaczenia z jakimi cisnieniami, tylko wtedy prawdz dawke i kat wtrysku
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Awaria czwartego wtrysku
po nr np mozna sprawdzic
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Awaria czwartego wtrysku
po wymianie na 190/300 pierwsze wieczorne wrażenie było lepsze niż 220/300, auto szybciej reaguje na dotknięcie na pedał gazu, być może to wina stanu w jakim były te dwa komplety wtrysków a nie ich wartości bar. Teraz mam w planie podjechać na hamownie i sprawdzić czy nie trzeba czegoś poprawić.
Awaria czwartego wtrysku
ja miałem zalożone 220/300 wtryski do m-tdi na pompie 11mm. Efekt był taki że podobne osiągi miałem na wtryskach od sdi 1.7 więc dla mnie pupa.
Najlepszy efekt był na wtryskach od afn, lepszych nie zakładałem.
Najlepszy efekt był na wtryskach od afn, lepszych nie zakładałem.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 157 gości