EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zimnylech
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob sie 21, 2010 14:40
Lokalizacja: EL/D.

EGR out - wrazenia

Post autor: zimnylech » wt lut 08, 2011 11:11

wywal jeszcze katalizator i bedzie komplet


ROBIĘ TO CO LUBIĘ, LUBIĘ TO CO ROBIĘ
Obrazek
Obrazek

kargol1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw lut 18, 2010 16:05
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: kargol1 » wt lut 08, 2011 16:21

A ktoś mi odpowie czy wywalenie EGR może mieć jakiś negatywny lub pozytywny wpływ na VNT?

Dzięki i pozdr.



tomato20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob paź 25, 2008 13:24
Lokalizacja: Olsztyn / Malbork
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: tomato20 » śr lut 09, 2011 20:49

zimnylech, w zeszłym roku przed wirusem wywaliłem kata :grin:


zapraszam serdecznie - www.galeria-tu.pl

NieFIkajNIunia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt paź 08, 2010 19:54
Lokalizacja: Inowrocław/Gniewkowa
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: NieFIkajNIunia » wt mar 01, 2011 00:11

już zgłupiałem normalnie xD
wszystko przeczytałem i nie wiem czy zaślepić EGR.
podzielność zdań normalnie xD



Awatar użytkownika
zimnylech
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob sie 21, 2010 14:40
Lokalizacja: EL/D.

EGR out - wrazenia

Post autor: zimnylech » śr mar 02, 2011 15:35

ja choc mialem juz docieta blaszke postanowilem zalozyc separator odmy, egr zostaje nie zaslepiony a syf nie bedzie juz w takim stopniu zawalal ks i egr bo bedzie sie zbieral w separatorze.


ROBIĘ TO CO LUBIĘ, LUBIĘ TO CO ROBIĘ
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
florek186
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 16:18
Lokalizacja: GRYFICE
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: florek186 » śr mar 02, 2011 17:28

NieFIkajNIunia, zaślepić i wywalić kata i wstawić zwykłą rurę :D :hmm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=356388

NieFIkajNIunia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt paź 08, 2010 19:54
Lokalizacja: Inowrocław/Gniewkowa
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: NieFIkajNIunia » sob mar 05, 2011 17:52

FLOREK186

kata juz nie mam xD
i zaslepie i wyczyszcze ale nie sam bo boje sie ze cos spier****
takze pozniej dam znac czy cos sie poprawilo czy nie xd;]


Ps. czy jak jest bardzo zawalone to czy jak przy odpaleniu auta da mu sie np. na 4tys. nie od razu tylko jak sie tam kawalek przejedzie to czy ono jakby sie dusilo mocno trzaslo i w ogole.
bo z kolega mam taki problem a oboje mamy 1Z tylko ze kolega ma egr zaslepiony i ma troche podkreconego. ale mamy dokladnie takie same objawy...



albercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 23:26
Lokalizacja: EZG
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: albercik » pn mar 21, 2011 01:57

WItam, od wczoraj zaślepiłem;p (przy pomocy kolegi michszym11970 :grin: ) EGR. I powiem szczerze było trochę tej sadzy na ściankach dolotu i EGRa. Skrobanie śrubokrętem, rozpuszczalnik, płyn do mycia silnika i myjka pod ciśnieniem i po zabiegu. Wrażenia: generalnie może ciut lepiej wkręca się na obroty, grzeje jak grzał, przy gaszeniu trochę trzęsie budą, a tak to cieszy mnie myśl, że już nie będę widział obrazka osadzającego się nagaru na ściankach dolotu i EGRa. PozdraVWiam!


nie ma ognia bez dymu xD

BORYS22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 466
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 22:56
Lokalizacja: krzeszowice (reszta świata)
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: BORYS22 » sob mar 26, 2011 19:44

EGR out - wrazenia jak dla manie zadne bo u mnie chodzi wszystko bardzo elegancko i nie byl zawalony jak kolektor ssacy w ktorym bylo masakrycznie zle:) ale teraz inn baja :) katalizatora nie mam doloty wyczyszczone podcisnienia nowe i u mnie turbo gwizda od 1100obr do konca :):):):) tak ze ja narazie nic nie bede zaslepial bo tez slyszalem ze jakies glupie bledy moga wyskakiwac czy cos :):)


Golf III 1.8 benz z LPG
Passat B5 1.9 TDI AFN
obecnie VW GOLF 4 variant 1.9 tdi ALH

VOLKSWAGEN Golf IV variant . BORYS

Fikus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lis 02, 2010 15:29

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: Fikus » pn kwie 04, 2011 19:55

gorąco polecam - egr out i odłączenie odmy

odlączenie odmy jak najbardziej polecam, gdyz własnie turbo pompowac powinno tylko tlen a nie tlen z olejem który wysysa z odmy :-) a olej który znajdował się w IC był wlaśnie z odpowietrzenia silnika(odmy) :-) co do odciecia EGR to sie waham bo na forum kazdy ma inne zdanie na ten temat, ale mysle ze dolot trzeba wyczyscic a reszte pozostawic w oryginale :-)



Awatar użytkownika
zimnylech
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob sie 21, 2010 14:40
Lokalizacja: EL/D.

EGR out - wrazenia

Post autor: zimnylech » pn kwie 04, 2011 23:32

dobra wyczyscilem kolejny egr, i jesli w ajm nie bylo za duzej roznicy na + to w 110 ahf poczulem 15 koni wiecej, auto bylo strasznie zamulalo i nie chcialo sie zbierac
egr nie zaslepiony


ROBIĘ TO CO LUBIĘ, LUBIĘ TO CO ROBIĘ
Obrazek
Obrazek

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: Behemoth1987 » ndz kwie 10, 2011 13:34

Wyczysciłem dolot i egr chciałem napisac jeszcze tylko tyle żę ten zabieg wyemilinował problem który miałęm mianowicie

długo musiałem kręcic auto (naprawde długo) i miałem czarną chmurke jak zapalił

problem sie rozwiązał własnie gdy wyczyciłem kolektor i EGR'a

polecam tą operacje :grin:



Awatar użytkownika
awo250
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 10, 2009 17:54
Lokalizacja: Rzeszów

EGR out - wrazenia

Post autor: awo250 » pn kwie 11, 2011 22:22

a u mnie po wyczyszczeniu dolotu i zaślepieniu egr-a słychać jak na jałowym biegu turbina chodzi szybciej niż przed zaślepieniem, trochę lipa przy gaszeniu bo turbo dłużnej się zatrzymuje . co wy o tym myślcie ?



Awatar użytkownika
Chris_krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 14:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Chris_krk » ndz kwie 17, 2011 00:50

Witam po przerwie ;)

Ja dziś bawiłem się w czyszczenie dolotu i EGR (nie zaślepiałem jak na razie). Syfu nie miałem tyle co większość kolegów ukazało na zdjęciach, ale wyskrobałem conieco.
Jak chodzi o metodę usuwania nagaru: polecam wymyślony (nie mój) patent do czyszczenia kolektora: do wiertarki wkładamy zamiast wiertła kilka długich metalowych, giętkich pasków. Wkładamy je do dolotu i powoli przyspieszamy z obrotami. Syf złazi szybciutko :) Oczywiście trzeba uważać, żeby nie przesadzić i nie wyrżnąć kolektora od środka, a sam syf, ale przy odpowiednio miękkich paskach metalu jest dość bezpiecznie. Poszło troszkę opiłków z kolektora ale po przepłukaniu benzyną i płynem do czyszczenia silników wszystko było ok.

Głowicy nie ruszałem- bez wyjmowania ciężko z dostępem a nie chciałem nawalić syfu do środka.

I najważniejsze, pytanie do tych co już robili czyszczenie/ zaślepianie EGR: Czy uszczelka między kolektorem a EGR chowała się u was w całości w rowku? Mój egr dość sporo kapie olejem, dlatego zabrałem się za czyszczenie, a ta uszczelka wygląda jakby w ogóle nie uszczelniała- jest zdeformowana i nie wystaje prawie nad rowek w którym siedzi. Jak u Was było?

PS: BARDZO dziękuję wszystkim forumowym kolegom za cenne wskazówki jakie znalazły się na tych 62 stronach tematu :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 104 gości