WItam mam taki maly problem od jakiegos czasu strasznie szybko ubywam mi oleju w silniku. nigdzie nie ma wycieku.
sciaglem waz i bylo troche mokro przy tym wirniczku z turbiny. chcialem przykrecic cisnienie na turbinie i jak wykrecilem ja do maxa to nadal pompa 1.7 BARa;O
czy to swiadczy o tym ze mi turbo padlo ? i przez to mi tyle oleju wcina ?
silnik 1.9 TD aaz
EDIT: jeszcze jedno jak jade i zaczne jechac troche szybciej np wyprzedzam to niekiedy czuc smrod oleju. i jeszcze dodam ze rano gdy odpalam silnik to zakopci sobie na niebiesko.
Turbo k14 olej ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Turbo k14 olej ?
troche oleju ma prawo byc przy wirniku, odepnij odme od dolotu, pojezdzij troche i potem sciagnij gumowe kolanko od turbiny i sprawdz ile i czy wogule bedzie olej, chodzi o wykluczenie uszkodzenia suszarki. I jak by turbo calkiem padlo to z pewnoscia slyszal bys jakies grzechotanie albo jakis trzask.
Napisz ile masz przebiegu i czy jakis remont silnika byl przeprowadzony
Napisz ile masz przebiegu i czy jakis remont silnika byl przeprowadzony
Turbo k14 olej ?
Tak wiem ze ma prawo byc. ale kiedys go tam bylo mnie wzoraj troche wiecej go zauwazylem tam.
dzis walsnie slyszalem dziwne zagwizdanie przy turbinie jak mu troche "deplem" ale pozniej nic nie bylo slychac.
przebieg to 309 tys prawie, remontu silnika jeszcze nie bylo.
i dlaczego mi to turbo tyle dmucha ? a sruba jest bardzo duzo wykrecona wiecej niz na poczatku. a na poczatku dmuchalo mi 0.7 bara. a teraz 1.7 :O
dzis walsnie slyszalem dziwne zagwizdanie przy turbinie jak mu troche "deplem" ale pozniej nic nie bylo slychac.
przebieg to 309 tys prawie, remontu silnika jeszcze nie bylo.
i dlaczego mi to turbo tyle dmucha ? a sruba jest bardzo duzo wykrecona wiecej niz na poczatku. a na poczatku dmuchalo mi 0.7 bara. a teraz 1.7 :O
Turbo k14 olej ?
Uszczelniacze moga puszczac olej i wtedy zauwazalny jest niebieski dym przy rozruchu,A jak wiadomo gdy gumki puszczaj olej silnikowy wpada do komory spalania przez co mozesz czuc olej w spalinach no i oczywiscie powstaja przedmuchy silnika i przez odme leci olej w dolotu i dalej do turbiny.Gwizd to raczej normalny dzwiek turbiny
A to ze turbo dmucha tyle to obstawiam zaciety zawor upustowy.
Uzyj szukajki te tematy byly duzo razy poruszane.pozdro
A to ze turbo dmucha tyle to obstawiam zaciety zawor upustowy.
Uzyj szukajki te tematy byly duzo razy poruszane.pozdro
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Turbo k14 olej ?
WG zapieczony.Suszarka do wyjęcia i zawór trzeba rozruszać.malypna pisze:wykrecilem ja do maxa to nadal pompa 1.7 BARa;O
Niekoniecznie.Możesz mieć przedmuchy na pierścieniach i olej wywala odmą w dolot.Przez to suszarka uświniona w oleju i kopci na niebieskomalypna pisze:czy to swiadczy o tym ze mi turbo padlo ? i przez to mi tyle oleju wcina ?
DaroD pisze:Uzyj szukajki te tematy byly duzo razy poruszane
O WG: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=257647" onclick="window.open(this.href);return false;
O oleju: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140519" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 107 gości