problem z posiomem oleju po wymianie oslony bagnetu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
- Lokalizacja: milicz
problem z posiomem oleju po wymianie oslony bagnetu
witam wczoraj kupilem w aso lejek oleju tzn oslone bagnetu dzisiaj sprawdzajac poziom okazalo sie ze jest malo co mnie zdziwilo wymina 2tys temu.
Postanowilem zamontowac stara uszkodzona ktora mialacaly ten wpusy ktory wchodzi w blok silnika wraz z bagnetem po wyciagnieciu bagnetu stan ok.CZy ktos moze mi powiedziec co moze byc przyczyna takiego stanu? Dodam ze numery starej oslony bagnetu i nowej sa takie same organoleptycznie wszystko identyczne lecz poziom oleju juz nie. Zdjecie wyglada tak jak by nowy byl dluzszy lecz nakladajac jedno na drugie niczym sie lejki nie roznia w dlugosci jak i w budowie dotam tylko ze z nowej nie idzie wyciagnac bagnetu .Bagnet wychodzi z lejkiem nie wiem czy tam czegos brakuje ze tak sie dziele ale to chyba niespasowanie ze tak ciezk owychodzi bo nawet najac na wierzchu llejek z bagnetem to trzeba uzyc sily aby wyciagnac bagnet. Baagnet wystaje w jednakowej dlugosci od konca obudowy w obu lejkach. Nie mam pomyslu
Postanowilem zamontowac stara uszkodzona ktora mialacaly ten wpusy ktory wchodzi w blok silnika wraz z bagnetem po wyciagnieciu bagnetu stan ok.CZy ktos moze mi powiedziec co moze byc przyczyna takiego stanu? Dodam ze numery starej oslony bagnetu i nowej sa takie same organoleptycznie wszystko identyczne lecz poziom oleju juz nie. Zdjecie wyglada tak jak by nowy byl dluzszy lecz nakladajac jedno na drugie niczym sie lejki nie roznia w dlugosci jak i w budowie dotam tylko ze z nowej nie idzie wyciagnac bagnetu .Bagnet wychodzi z lejkiem nie wiem czy tam czegos brakuje ze tak sie dziele ale to chyba niespasowanie ze tak ciezk owychodzi bo nawet najac na wierzchu llejek z bagnetem to trzeba uzyc sily aby wyciagnac bagnet. Baagnet wystaje w jednakowej dlugosci od konca obudowy w obu lejkach. Nie mam pomyslu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob lut 26, 2011 15:20 przez pawel1985x, łącznie zmieniany 1 raz.
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
problem z posiomem oleju po wymianie oslony bagnetu
Pewnie ma inna długość i bagnet nie schodzi w niej do końca dlatego pokazuje inny stan. Ewentualnie w starej osłonie schodził za głęboko, innej opcji nie ma.
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
-
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
- Lokalizacja: milicz
Re: problem z posiomem oleju po wymianie oslony bagnetu
stolniczkow pisze:Pewnie ma inna długość i bagnet nie schodzi w niej do końca dlatego pokazuje inny stan. Ewentualnie w starej osłonie schodził za głęboko, innej opcji nie ma.
dlugosc taka sama bagnet wchodzi do konca ten kolnierz ktory jest nakladany na blok silnika taka sama dlugosc .juz nie wiem w jaki sposob go mierzyc aby zobaczyc gdzie jest roznica
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
problem z posiomem oleju po wymianie oslony bagnetu
Weź obydwie osłony w łapę, wsadź bagnet i zobacz czy równo wystaje z obydwu...w ten sposób wykluczysz długość osłony...zostanie jedynie spasowanie gratów
-
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
- Lokalizacja: milicz
Re: problem z posiomem oleju po wymianie oslony bagnetu
wiec wszystko jest takie samo a jednak cos nie tak .A ten dzyndzel ktory jest na koncu obudowy lejka powinien w cos wchodzic na cos sie nakladac?Bo martwi mnie to ze nie da sie wyciagnac bagnetu z obudowy bez wyciagania calosci tak ciezko to spasowane jest.Qto pisze:Weź obydwie osłony w łapę, wsadź bagnet i zobacz czy równo wystaje z obydwu...w ten sposób wykluczysz długość osłony...zostanie jedynie spasowanie gratów
Chodzi o ten taki plaski kawalek na samym koncu widac go troche na zdjeciu
problem z posiomem oleju po wymianie oslony bagnetu
miałem tak samo, pewnie tak jak ja zle wsadziłeś ten lejek na tą metalową rurke, u mnie trzeba było użyc dosc sporej siły żeby lejek zatrzasnął sie dobrze na metalowej rurce. u Ciebie na 100% jest tak samo bo innej możliwosci nie ma. zimno na dworze plastik sztywny i moze byc ciezko. popatrz ile stary lejek wchodzi na metalowa rurke a ile nowy i bedzie wszystko jasne. pozdro
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
problem z posiomem oleju po wymianie oslony bagnetu
Jak juz w temacie jesteśmy to ja mam pytanie.
U mnie ta rurka jakas kombinowana jest z dwoch części, i kawalka węża gumowego .
Może któryś z Was mierzył ile ona ma w silniku JP?
To sobie porównam, i ewentualnie doleję oleju.
U mnie ta rurka jakas kombinowana jest z dwoch części, i kawalka węża gumowego .
Może któryś z Was mierzył ile ona ma w silniku JP?
To sobie porównam, i ewentualnie doleję oleju.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Re: problem z posiomem oleju po wymianie oslony bagnetu
Pewnie poprzedniemu właścicielowi pękł lejek i zamist kupić nowy namodził Najlepiej jedź do serwisu i kup nowy lejek... Ja płaciłem do mojego ALH chyba 11 PLN...dominik7 pisze:U mnie ta rurka jakas kombinowana jest z dwoch części, i kawalka węża gumowego
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
Re: problem z posiomem oleju po wymianie oslony bagnetu
Ta plastikowa częsc jest cała.Ta metalowa jest w dwóch kawałkach
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
Re: problem z poziomem oleju po wymianie oslony bagnetu
Wczoraj sprawdzałem poziom oleju i po jednej stronie bagnetu mam poniżej minimum,a po drugiej dokładnie między min a max.
Może ktoś sprawdzic, ile jest dokładnie cm od wejścia rurki w miskę olejową do początku (lub końca, zależy jak kto patrzy) bagnetu?
To jest moim zdaniem jeden z dwóch skutecznych sposobów, żeby sprawdzic jaki jest naprawdę poziom oleju w tym silniku.
Drugi to spuszczenie oleju i wlanie 4,5L nowego.
Silnik JP.
Może ktoś sprawdzic, ile jest dokładnie cm od wejścia rurki w miskę olejową do początku (lub końca, zależy jak kto patrzy) bagnetu?
To jest moim zdaniem jeden z dwóch skutecznych sposobów, żeby sprawdzic jaki jest naprawdę poziom oleju w tym silniku.
Drugi to spuszczenie oleju i wlanie 4,5L nowego.
Silnik JP.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
Re: problem z posiomem oleju po wymianie oslony bagnetu
witam, od dwoch tygodni motam się z tym samym problemem, moja miarka się złamała i kupiłem nową za śmieszne 7 pln, załozyłem i okazało się, że oleju brak a dopiero co zmieniałem olej. dolałem do 5 litrów i na miarce coś widac na końcu bagneta. Lejek jaki kupiłem jest trochę wygiety i nie za pasuje na tą końcówke, wypada jak wyciagam bagnet, wciskałem ją na max ale to nic nie daje a kupiłem dokładnie do mojego modelu 1,6 sr. Może oryginały są inne. Moiarka się nie martwię tylko tym, że nie wiem ile taknaprawdę mam oleju, ostatnio bierzze mi olej ok 2mm na miace mi schodzi za 500 km, i teraz czy jest to problem, że auto zaczyna brać olej czy po prostu spala nadmiar olej, może ktoś ma ten model i może zobaczyć jak wyglada ta obudowa na bagnet, albo coś poradzi, dziękuję z góry
problem z posiomem oleju po wymianie oslony bagnetu
TROSZKĘ ZLE NAPISAŁEM, NIE ZŁAMAŁA MI SIĘ MIARKA TYLKO TYLKO PLASTYKOWY LEJEK. MOŻE PAWEŁ1985 NAPISZE JAK ROZWIĄZAŁ SWÓJ PROBLEM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości