Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damian4422
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt kwie 23, 2010 21:22
Lokalizacja: WSE

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

Post autor: damian4422 » pt lut 25, 2011 22:28

Witam,
wczoraj zauważyłem że moja pompa wtryskowa się poci. Wytarłem ją i dziś po przejechaniu 20km okazało się że znów pompa jest wilgotna z przodu. Czy trzeba uszczelniać całą pompę?? W wakacje wymieniałem oring a tlokorozdzielaczu bo również paliwo kapało ale teraz tam jest ok. Dodaję link do zdjęcia ze wskazaniem gdzie zbiera się ta ropa.
http://img200.imageshack.us/img200/6743/dsc00819kh.jpg
Ostatnio zmieniony ndz lut 27, 2011 10:00 przez damian4422, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój golf:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=453944&p=5467933#p5467933[/url]

Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

Mk3 ALE poci sie pompa

Post autor: pitru » pt lut 25, 2011 23:31

damian4422
prawdopodobnie będziesz musiał odkręcić górę pompy. Możliwe, że ropka zacieka z pod połączenia pompy i górnej pokrywy.
A, no i sprawdź jeszcze w razie czego czy nie zacieka z pod tego gniazda z kulką.


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
Neville
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz cze 22, 2008 11:30
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Mk3 ALE poci sie pompa

Post autor: Neville » sob lut 26, 2011 12:11

Kolego w sobótce uszczelniałem całą pompę za 300zł. Jak chcesz to podam Ci numer telefonu do nich i może coś Ci poradzą.



Awatar użytkownika
damian4422
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt kwie 23, 2010 21:22
Lokalizacja: WSE

Re: Mk3 ALE poci sie pompa

Post autor: damian4422 » sob lut 26, 2011 14:24

Dziś się dokładnie przyjrzałem skąd wycieka paliwo. I cieknie od góry na łączeniu w miejscu jak na zdjęcie:
Obrazek
Obrazek

Paliwo sączy się przy wyższych obrotach. Można jakoś to naprawić samemu?? Auto odpala bez problemu i nie kopci...


Mój golf:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=453944&p=5467933#p5467933[/url]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Mk3 ALE poci sie pompa

Post autor: munior » sob lut 26, 2011 23:44

Uszczelka pod nastawnikiem do wymiany .Po zdjęciu nastawnika ,koniczne ponowne ustawienie dawki paliwa ,bez vaga nie radze się za to brać ,bo nie ma mozliwości ustawienia dawki "na oko'


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
damian4422
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt kwie 23, 2010 21:22
Lokalizacja: WSE

Mk3 ALE poci sie pompa

Post autor: damian4422 » ndz lut 27, 2011 00:48

Mógłbyś jakoś w skrócie opisać jak to zrobić?? Gdzie kupić taką uszczelkę?? W InterCars widziałem tylko jest kilka;/


Mój golf:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=453944&p=5467933#p5467933[/url]

Awatar użytkownika
damian4422
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt kwie 23, 2010 21:22
Lokalizacja: WSE

Re: Mk3 ALE poci sie pompa

Post autor: damian4422 » ndz lut 27, 2011 01:07

Czytałem instrukcję kolegi z forum o czyszczeniu nastawnika, ale ja przecież nie muszę go rozbierać jak tam tylko porostu wyjąć, założyć drugą uszczelkę i złożyć a może się mylę?? Jeśli tak to proszę mnie poprawić...
Link do instrukcji: http://www.skierniewice.info/golf/instr ... awnika.pdf


Mój golf:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=453944&p=5467933#p5467933[/url]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

Post autor: munior » ndz lut 27, 2011 22:13

damian4422 pisze:Czytałem instrukcję kolegi z forum o czyszczeniu nastawnika, ale ja przecież nie muszę go rozbierać jak tam tylko porostu wyjąć, założyć drugą uszczelkę i złożyć a może się mylę??
Nie mylisz się ,zdejmujesz nastawnik ,wymieniasz uszczelkę ,zakładasz z powrotem ,ustawiasz dawkę przy pomocy vaga .I dobra rada ,zaznacz sobie położenie nastawnika przed odkręceniem ,dużo szybciej ustawisz właściwą dawkę


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Fanzonum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 22:43
Lokalizacja: FZG .....

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

Post autor: Fanzonum » sob mar 05, 2011 00:51

damian4422,
A ja ma takie pytanie czym odkręciłeś ta jedna śrubke ?????? 3 są na torxy a jedna jest taka trójkątna mażesz coś podpowiedziec:-)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

Post autor: damcio151 » sob mar 05, 2011 08:04

klucz do kłódek energetycznych z końcówką 2T



Awatar użytkownika
Fanzonum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 22:43
Lokalizacja: FZG .....

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

Post autor: Fanzonum » sob mar 05, 2011 11:03

OKi :-) wiec powiadasz ze dostane w sklepie narzdziowym?????????? zaraz jade i zapytam :) dzieks :pub:

.........Byłem pytałem i ni chuchu. Jakoś sobie poradze jak zniszce ta oryginalna to wkrecę jakś inna.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

Post autor: damcio151 » sob mar 05, 2011 16:29

Fanzonum pisze:wiec powiadasz ze dostane w sklepie narzdziowym??????????
nigdzie tak nie napisałem :bajer: musisz szukać w sklepach typu sklep energii, czy gazowniczy, taki sklep może być ( ale nie musi, dawniej tak było ) przy zakładzie
a jak chcesz to kupuj na allegro http://allegro.pl/klucz-do-nastawnika-p ... 72747.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Fanzonum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 22:43
Lokalizacja: FZG .....

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

Post autor: Fanzonum » sob mar 05, 2011 16:38

Ok thx zamówie sobie i bedzie może sie jeszcze kiedyś przyda :-)



Awatar użytkownika
Fanzonum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 22:43
Lokalizacja: FZG .....

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

Post autor: Fanzonum » sob mar 05, 2011 16:44

A orientujesz sie może jakie wtryski ma moja jednostka również ALE 66kW, 190 bar czy 220 bar
Nie pytam bo nie wiem tylko dzis wyciągałem i moje zdumienie :shock:
1 wtrysk 220 bar
2 wtrysk 190 bar
3 wtrysk 190 bar - sterujący
4 wtrysk 220 bar
Bo 1 stuka mi niesamowicie a mam wtryski od kolesia też miał ALE - pasek rozrzadu mu przeskoczył i wiesz co dalej.....
Jego wtryski są wszystki na 190 bar.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości