1.9TD problem z wtryskami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
- Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała
1.9TD problem z wtryskami
Witam problem jest taki, że silnik źle zapalał to dałem wtryski do sprawdzenia i wszystkie lały. Gościu zrobił i auto na dotyk paliło. Po 2 tyg. znów ten sam problem pojechałem wczoraj do mechanika i mówie jaka jest sytuacja a on że to nie sa wtryski do tego silnika i że pod wpływem temperatury sie rozszerzyły i leją!!! Więc jak wygladają, jakie cisnienie wytwarzają oryginalne wtryski do 1.9TD??
Bardzo prosze o pomoc z góry dzieki
Bardzo prosze o pomoc z góry dzieki
1.9TD problem z wtryskami
155bar.torogolf pisze:Więc jak wygladają, jakie cisnienie wytwarzają oryginalne wtryski do 1.9TD??
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- Michał_1977
- _
- Posty: 14205
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9TD problem z wtryskami
A mi oczy się rozszerzyły jak to przeczytałem ...torogolf pisze:pod wpływem temperatury sie rozszerzyły i leją
Z czego te wtryski są zrobione? Z papieru?
Do AAZ mają być wtryski DNO SD 297
Ciśnienia nie pamiętam,ale Autodata podaje mi,że ma być 135bar...trochę mało,coś mi się wydaje,ale to pewnie dlatego,że są to wtryskiwacze dwu sprężynowe
JBC,to niech ktoś sprostuje.
-
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
- Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała
1.9TD problem z wtryskami
Słyszałem że są 2 rodzaje wtryskow: wysokie i niskie tylko nie wiem czym sie roznia i jak działaja?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14205
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9TD problem z wtryskami
Wysokie to są typowe dla AAZ-dwu sprężynowe,a niskie to takie jak w 1Y lub w silnikach 1,6-jedno sprężynowe.
1.9TD problem z wtryskami
spytaj się mechanika jakiej firmy wtryski założył. Ostatnio kupiłem boscha w autolandzie do t4 2.4d i okazało się że po sprawdzeniu 1-szego z rzędu po prostu "lał"( może lepiej niż stare ale i tak zbyt krótko trzymał ciśnienie i różnie podawał dawke)
Wtrysk był made in india bodajze.
Ostatecznie założyłem wtryski z mojego starego silnika 1.6td gdzie miałem wtryski od merca ale one przy sprawdzaniu po prostu śpiewały a również made in india ale zakupione w intercarsie jakieś 1,5 roku temu.
Wszystkie tanie z allegro sa do dupy. jeśli wtryski siadły to albo założył badziewie, albo nic nie założył, albo w pompie jest jakis syf , coś się ukruszyło, wytarło itp.
Wtrysk był made in india bodajze.
Ostatecznie założyłem wtryski z mojego starego silnika 1.6td gdzie miałem wtryski od merca ale one przy sprawdzaniu po prostu śpiewały a również made in india ale zakupione w intercarsie jakieś 1,5 roku temu.
Wszystkie tanie z allegro sa do dupy. jeśli wtryski siadły to albo założył badziewie, albo nic nie założył, albo w pompie jest jakis syf , coś się ukruszyło, wytarło itp.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
1.9TD problem z wtryskami
Michał_1977, błąd w danych Ci się wkradł.
jak są wtryskiwacze jedno-sprężynowe w oprawce KCA 30 S 44 to końcówki DN OSD 297 i ciśnienie 155 bar.
a jak dwu-sprężynowe w oprawkach KCA 27 S 77 to końcówki DN OSD 308 i pierwsze ciśnienie też 155 bar a drugie w warunkach warsztatowych jest nie mierzalne ale chyba cos koło 270barów.
właśnie dlatego na dwu-spręzynowych tak słabo jeżdżą AAZ'y i jest taka różnica tylko po zmianie wtryskiwaczy.
a kolega najlepiej niech założy jedno sprężynowe od silników 1.6TD albo JR albo SB
jak są wtryskiwacze jedno-sprężynowe w oprawce KCA 30 S 44 to końcówki DN OSD 297 i ciśnienie 155 bar.
a jak dwu-sprężynowe w oprawkach KCA 27 S 77 to końcówki DN OSD 308 i pierwsze ciśnienie też 155 bar a drugie w warunkach warsztatowych jest nie mierzalne ale chyba cos koło 270barów.
właśnie dlatego na dwu-spręzynowych tak słabo jeżdżą AAZ'y i jest taka różnica tylko po zmianie wtryskiwaczy.
a kolega najlepiej niech założy jedno sprężynowe od silników 1.6TD albo JR albo SB
1.9TD problem z wtryskami
zakładaj nie z diesla tylko z TD chyba że masz zwykłego D pod maską to wtedy tak,
jeśli masz TD to wtedy będzie za niskie ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.
jeśli masz TD to wtedy będzie za niskie ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.
Re: 1.9TD problem z wtryskami
jak duża jest ta różnica?arwam pisze: właśnie dlatego na dwu-spręzynowych tak słabo jeżdżą AAZ'y i jest taka różnica tylko po zmianie wtryskiwaczy.
1.9TD problem z wtryskami
maciyk, bardzo duża.
jak podniesiesz ciśnienie i dawkę tak że masz czas od 0-100km/h powiedzmy 12s to po zmianie na jedno sprężynowe masz około 10-10,5s
jak podniesiesz ciśnienie i dawkę tak że masz czas od 0-100km/h powiedzmy 12s to po zmianie na jedno sprężynowe masz około 10-10,5s
1.9TD problem z wtryskami
Arwam i inni mądrzy w temacie, proszę o odpowiedź na pytanie.
Mam w aaz oryginalne wtryski, tak jak wyszło z fabryki chcę założyć lepsze wtryski z 1.6td sb. Czyli końcówki dno sd 274. Czy końcówki wejdą w moje obudowy? Mam wtryski z 1.6d, czy tam założyć te końcówki? Czy przewody wystarczą? Mam chyba luzem leżące z 1.9d oraz z 1.6d, ale jeśli będą mniejsze obudowy, to one chyba też nie starczą? Proszę o pomoc.
Mam w aaz oryginalne wtryski, tak jak wyszło z fabryki chcę założyć lepsze wtryski z 1.6td sb. Czyli końcówki dno sd 274. Czy końcówki wejdą w moje obudowy? Mam wtryski z 1.6d, czy tam założyć te końcówki? Czy przewody wystarczą? Mam chyba luzem leżące z 1.9d oraz z 1.6d, ale jeśli będą mniejsze obudowy, to one chyba też nie starczą? Proszę o pomoc.
I am traveler of both time and space...
1.9TD problem z wtryskami
apln, wejść wejdą ale jak masz dwu spręzynowe to szkoda ich w tej obudowie marnować.
to wtedy użyj korpusów jedno sprężynowych nawet z Diesla.
tylko ciśnienie nastawcie 160bar bo po krótkim czasie spadnie o około 5 bar.
to wtedy użyj korpusów jedno sprężynowych nawet z Diesla.
tylko ciśnienie nastawcie 160bar bo po krótkim czasie spadnie o około 5 bar.
1.9TD problem z wtryskami
Jak z zewnątrz poznać czy mam dwusprężynkowe? Jeśli dam korpusy z diesla, które są chyba krótsze od moich, to czy przewody zasilające wystarczą?
I am traveler of both time and space...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości