Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: vision » pt lut 18, 2011 23:23

junior07ddz pisze:Witam podłącze się do tematu.
Mam taki problem ponieważ zaczęła mi ciec ropa z pod tej śruby która znajduje się pomiędzy przewodami od wtrysków. (z tego co mi wiadomo to jest to jakiś odpowietrznik, gdzie ew. wkręca się zegar podczas ustawiania wtrysku)
Kupiłem sobie cały komplet oringów uszczelek itp. do pompy wtryskowej i mam takie pytanie czy tą śrubę mogę po prostu wykręcić wyczyści i zmienić oring, czy jest to może jakiś ważny element którego lepiej samemu nie dotykać.
Jeżeli tak to prosił bym ewentualnie o jakieś wskazówki lub porady jak postępować.
Dodam że jestem laikiem w tym temacie.
nic nie będzie , podkładka do wymiany
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )

junior07ddz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 18, 2011 21:35

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: junior07ddz » sob lut 19, 2011 11:05

Tak pytałem zaniepokojony bo czytałem na jakimś innym forum o jakiejś trójkątnej śrubie od nastawnika na którą trzeba uważać ponoć a ta też jest trochę kształtu trójkątnego. Jak również pewien znajomy powiedział mi żebym sobie pozaznaczał punkty na obydwu tyś śrubach (dużej i małej), względem korpusu żeby potem je tak samo wkręcić.
Czyli z powyższej odpowiedzi rozumiej że nie muszę się bawić w jakieś znaczenie tylko wykręcić bez stresów i tyle ?



arwam

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: arwam » sob lut 19, 2011 23:54

junior07ddz, tam jest albo podkładka miedziana albo nie ma nic.
podczas pracy silnka spróbuj bardzo delikatnie popuścić i dokręcić ponownie. powinno pomóc.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: munior » ndz lut 20, 2011 20:36

junior07ddz pisze:Tak pytałem zaniepokojony bo czytałem na jakimś innym forum o jakiejś trójkątnej śrubie od nastawnika na którą trzeba uważać
Jak masz ją czym odkręcić ,to pozostają jeszcze trzy :chytry: a po odkręceniu tych trzech ,bez vaga nie ustawisz już dawki tak jak było :grin:
junior07ddz pisze:pewien znajomy powiedział mi żebym sobie pozaznaczał punkty na obydwu tyś śrubach (dużej i małej), względem korpusu żeby potem je tak samo wkręcić.
Zaznaczanie dobry nawyk ,ale w tym przypadku nie potrzebny ,niczego tymi srubami się nie reguluje
junior07ddz pisze:dużej i małej
Dużej się nie czepiaj :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

barbapapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lut 12, 2009 12:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: barbapapa » wt lip 17, 2012 19:41

witam
fakt jest śrubka trókątna , ale nic się nie dzieje odkręcając pierwszy dekielek
uszczelka górna koszt 9zł troszkę cierpliwości i z uszczelnieniem górnego dekielka niema problemu
zrobiłem kluczyk na trójkąt z nasadki nr7 na gorąco



and512
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr sie 01, 2012 09:14

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: and512 » śr sie 01, 2012 10:07

witam
mam ten sam problem z cieknącą pompą między tłoko rozdzielacz a korpusem pompy, silnik 1,9 td pompa boscha.
Chciałbym to sam zrobić i mam teraz kilka pytań , czy wymiana oringu przebiega tak samo jak w 1,9 tdi, dzwoniłem do kilku sklepów z pytaniem o uszczelkę, ale bez numeru katalogowego nikt nie był w stanie powiedzieć jaka ta uszczelka-oring (na załączniku nr 3) ma być i jeszcze jedno, czy przed uruchomieniem powinno się zalać pompę przez elektrozawór. załączam link, na którym jest pokazane jak wymienić oring " onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: KoJ@K » wt lis 13, 2012 02:30

Filmik dobry, napewno nie jeden, kto chce to spróbowac zrobic samemu będzie mógł sobie wcześniej podpatrzyc co, jak i gdzie. :)
No i czy może ktoś odpowiedziec na pytanie wyżej ? Czy przed uruchomieniem trzeba zalac przez elektrozawór ?


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: Michał_1977 » wt lis 13, 2012 07:26

Zasadza zmiany o-ringu jest ta sama jak w TDI.
Uszczelka TYLKO od pompiarza Inna może rozleźć sie pod wpływem ON.
and512 pisze:czy przed uruchomieniem powinno się zalać pompę przez elektrozawór
Najlepiej zamontować pompkę ręczną tzw. gruszkę przed pompą i przepompować paliwo.Następnie odpowietrzyć wtryski i ma palić.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: KoJ@K » śr lis 14, 2012 16:51

Po założeniu uszczelki i złożeniu wszystkiego auto nie chcę odpalic. Znaczy się odpala i od razu gaśnie. Odpowietrzane było przez poluzowanie śrub na wtryskach i nic. Czy powodem może byc np to, że nie przepompowałem przez pompę paliwa ? (nie miałem odpowiedniej gruszki, żeby to zrobic).


Obrazek

brudny_harry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw paź 04, 2012 16:51

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: brudny_harry » ndz cze 02, 2013 20:59

mały odkop..
za bardzo z powyższych postów nie mogę wywnioskować.... sugerując się załącznikiem powyżej na 99% mam wyciek z oringu nr 8 i teraz moje pytanie, czy śrubę pomiędzy oringiem 8 a podkładką 9 (załącznik powyzej) mogę bez stresu odkręcić? nic sie nie rozreguluje itd? odkręcam srubę wymieniam oring zakręcam i odpalam?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: munior » ndz cze 02, 2013 21:50

brudny_harry pisze:sugerując się załącznikiem powyżej na 99% mam wyciek z oringu nr 8 i teraz moje pytanie, czy śrubę pomiędzy oringiem 8 a podkładką 9 (załącznik powyzej) mogę bez stresu odkręcić? nic sie nie rozreguluje itd? odkręcam srubę wymieniam oring zakręcam i odpalam?
Tak ,możesz smiało odkręcać ,o ile masz czym ...nic się tam nie rozreguluje,bo nie ma co ...a czy odpalisz od razu ? ...wątpię ,bo trochę ropki pewnie wyleci z pompy :chytry: Kiedyś miałem "ciekawy " przypadek włąsnie z tą dużą trójkątną śrubą ,za którą jest oring ...troche się tam pociło ,wiec postanowiłem dokręcić ,niewiele myślac ,na odpalonym silniku :panna: no i dokręciłem :panna: uzywając przecinaka i młotka ,po drugim uderzeniu silnik zgasł i już nie odpalił ...musiałem wyminić na szybko całą pompę ...tyle że do dziś, nie wiem co się stało,a stało sie na pewno coś z głowiczką ,bo elektrozawór n109 wymieniałem ,podejrzewając go jako sprawcę ...mechanicznie jednak ,nie widać żadnych uszkodzeń ,a jednak coś się stało ,bo na tej głowiczce nie idzie odpalić...Także nie radzę uderzać tam czymkolwiek ,podczas pracy silnika :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

brudny_harry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw paź 04, 2012 16:51

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: brudny_harry » ndz cze 02, 2013 22:43

o taką odpowiedz mi chodziło, dziękuję bardzo :pub:



brudny_harry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw paź 04, 2012 16:51

Re: Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: brudny_harry » pn cze 03, 2013 20:25

pytanie jeszcze na marginesie, śrubę pod która jest podkładka nr9 też mogę smiało odkręcić bez obaw o rozregulowanie czegoś?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3

Post autor: munior » pn cze 03, 2013 20:48

brudny_harry pisze:pytanie jeszcze na marginesie, śrubę pod która jest podkładka nr9 też mogę smiało odkręcić bez obaw o rozregulowanie czegoś?
Skoro dużą możesz odkręcić bez obaw ,a mała jest wkręcona w dużą ,to chyba logiczne :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości