drgania silnika 1Z 90KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
drgania silnika 1Z 90KM
Witam.Od jakiegoś czasu mój silnik (1Z TDI 90KM) po rozgrzaniu przenosi wibracje na karoserię i kierownicę.Tylko jak się rozgrzeje do normalnej pracy.( 90st) Sprawdzałem poduszki,są ok obroty ma ok 950/min,pozostaje chyba nastawnik pompy.Ktoś wie gdzie odłącza się jakąś wtyczkę przy skrzyni,aby wten sposób określić czy to nastawnik.Gdzieś na forum ktoś pisał,że tak się robi.Może ktoś wie,gdzie we Wrocławiu można to wyczyścić? Potrzebny jest fachowiec z VAGiem i najlepiej taki co potrafi to dobrze zrobić i ustawić pompę na VAGU.Samo czyszczenie to nie zbyt trudna robota,gorzej z tym,że trzeba mieć VAGa i pojęcie jak to ustawić.Nie pojadę do Kazia do stodoły,bo wiadomo,że już nie wyjadę.Musi być ktoś z doświadczeniem.Jak ktoś miał podobne objawy i poradził sobie z tym proszę o pomoc (tel adres pompiarza itp). abor23
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
drgania silnika 1Z 90KM
szukac Ci sie nie chce?
obroty 950 to za wysokie obroty
jesli nie szarpie podczas jazdy to odpiecie impulsatora nic Ci nie da
obroty 950 to za wysokie obroty
jesli nie szarpie podczas jazdy to odpiecie impulsatora nic Ci nie da
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- hanti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
- Kontakt:
drgania silnika 1Z 90KM
abor23, odezwij się do Evolution.
Na grupie regionalnej masz kontakt do niego w temacie o warsztatach
Na grupie regionalnej masz kontakt do niego w temacie o warsztatach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości