1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomekspiku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
Lokalizacja: wrocław

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: tomekspiku » sob lut 05, 2011 12:59

witam
wymieniłem w silniku 1z wtryskiwacze na afn .Po wymianie auto straciło kopa i głośniej klekocze (wtryski sprawdzone na maszynie i ok są).
Sprawdziłem vagiem kąt 50 dawka 3.0 (ciepły 85c). turbo ok.
Dodam ze na starych oryginalnych dsla 150 p 357 auto chodziło dosyć ostro z samego dołu tak przy 1500 a po wymianie jak by stracił dosyć sporo, zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów 1500-2000 (nawet ciężko zapalić kapcia, poprzednio bez problemu).
I do tego głośniej chodzi.
Może ktoś miał podobne objawy.


VW 1Z 95R

arwam

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: arwam » sob lut 05, 2011 13:36

tomekspiku,

prawdopodobnie uszkodzony drugi stopień wtryskiwaczy



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: munior » sob lut 05, 2011 14:34

tomekspiku pisze:wymieniłem w silniku 1z wtryskiwacze na afn .Po wymianie auto straciło kopa i głośniej klekocze
Na pewno nie są sprawne ,gdyby były sprawne ,na pewno by nie było takich cyrków ,a najlepsze sprawdzanie jest na silniku :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

tomekspiku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
Lokalizacja: wrocław

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: tomekspiku » sob lut 05, 2011 19:01

dodam jescze ze wszystkie 3 sa od 1z a sterujacy od afn i jest tak samo głoniej chodzi i brak mocy oraz tak jak by miał zawieszke przy dodawaniku gazu ( wciskam gaz i chwile czeka i dopiero jedzie)


VW 1Z 95R

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: munior » sob lut 05, 2011 23:01

tomekspiku pisze:dodam jescze ze wszystkie 3 sa od 1z a sterujacy od afn i jest tak samo głoniej chodzi i brak mocy
Nie wiem co Ty tam kombinujesz z tymi wtryskami ,ale zakłada się wszystkie jednakowe ,a nie sterujący od afn ,reszta od 1z ,tak nigdy nie bedzie to chodzić jak powinno ,choć i tak wyglada że ten sterujacy jest też do niczego


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

tomekspiku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
Lokalizacja: wrocław

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: tomekspiku » ndz lut 06, 2011 00:28

wywaliłem wtryski z afn i włożyłem z powrotem stare i motor od razu ciszej chodzi i odzyskał wigor. bo jak były wszystkie od afn to nie chcial w ogole z dołu jechac i rechotał głośno ( wyjazd z garażu pod lekko górkę sprawił mu lekki problem.)
takze niewiem co jest z tymi wtryskami .
wtryski sprawdzałem je u pompiarza i nie lały (cisnienie pierwsze ) drugie nie sprawdzone bo nie ma maszyny.
pozdro.


VW 1Z 95R

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: Adamm » ndz lut 06, 2011 01:52

tomekspiku, w przypadku takich wtryskow to mozesz sobie oceniac na podstawie pierwszego cisnienia ;P maja byc oba prawidlowe


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

tomekspiku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
Lokalizacja: wrocław

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: tomekspiku » ndz lut 06, 2011 10:38

cisnienie jest w granicy 190 ,tu juz niewiem co moze byc z tymi wtryskami
moze jakies sugestie


VW 1Z 95R

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: Adamm » ndz lut 06, 2011 11:21

tomekspiku, a Ty dalej swoje, a drugie cisnienie jakie maja ??!!


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

tomekspiku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
Lokalizacja: wrocław

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: tomekspiku » ndz lut 06, 2011 17:12

adamm nie mama gdzie sprawdzic bo ten znajomy nie ma maszyny aby sprawdzic drugie cisnienie, a nie daleko mnie jest zakład gdzie robia diesla ale tam to maja kosmiczne ceny .
podjade do nich i spytam czy sa wstanie sprawdzic i ile to kosztuje.
moze sie wyjasni sprawa .
dzieki za podpowiedzi.
pozdro.


VW 1Z 95R

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: Adamm » ndz lut 06, 2011 21:42

tomekspiku, po prostu jak drugie cisnienie bedzie skopane to ze wtryskow bedzie marny pozytek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: vision » ndz lut 06, 2011 22:19

tomekspiku pisze:nie mama gdzie sprawdzic bo ten znajomy nie ma maszyny aby sprawdzic drugie cisnienie, a nie daleko mnie jest zakład gdzie robia diesla ale tam to maja kosmiczne ceny .
podjade do nich i spytam czy sa wstanie sprawdzic i ile to kosztuje.
moze sie wyjasni sprawa .
dzieki za podpowiedzi.
pozdro.
podmień rozpylacze w wtryskach



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: Fahoo » pt lut 11, 2011 08:59

vision pisze:
tomekspiku pisze:nie mama gdzie sprawdzic bo ten znajomy nie ma maszyny aby sprawdzic drugie cisnienie, a nie daleko mnie jest zakład gdzie robia diesla ale tam to maja kosmiczne ceny .
podjade do nich i spytam czy sa wstanie sprawdzic i ile to kosztuje.
moze sie wyjasni sprawa .
dzieki za podpowiedzi.
pozdro.
podmień rozpylacze w wtryskach
:chytry:

:panna:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem

Post autor: Muszka.d » pt lut 11, 2011 23:11

tomekspiku, Dawaj te wtryski do mnie to się zobaczy co z nimi nie tak.

A jak nie to podmianka na nowe końcówki BOSIO i będziesz śmigał aż miło, a cene zrobimy zajebistą.

Pozdrawiam


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości