Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szybkivw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw lut 03, 2011 17:58

Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?

Post autor: szybkivw » pt lut 04, 2011 11:14

Witam, jest to mój pierwszy post na tym zaszczytnym forum, od dawna przeglądałem je i czytałem, i jestem pod wrażeniem ale dobra nie robię QT.. problem polega na tym, golf mk4 TDI 100kucyków ATD + wirus, odłączyłem egr bo czytałem ze to dobrze wpływa na silnik, nie zaślepiałem i nie wiem czy dobrze zrobiłem. Od mniej wiecej tego czasu turbo na wolnych gwizda sobie wkurza mnie to i słychać to dość, wiec nie wiem co jest winne i co mam zrobić żeby nie gwizdało.. wydaje mi się ze od jakiegoś czasu zanim odłączyłem egr jest słabszy. Miałem też problemy bo przy dużych prędkościach rzędu 180km/h i trosze więcej odłączało mi Turbo i wchodził w awaryjny, przy mniejszych prędkościach i pełnym bucie nic się ne działo. Pytanie dlaczego ? Zamieniałem N75 z N18 to była porażka od dołu wgl sie nie zbierał dopiero od 2,5 wyrywał wydaje mi się ze nieznacznie lepiej jak na n75 może to tylko złudzenie tego że nie ciągnął od samego dołu jak na N75. Co sprawdzić ? Hm. i jeszcze przy 210km/h czułem delikatne szarpanie jakby chciał wiecej ale coś mu nie dało się bujnąć wyżej. :-)


Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi :)
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki :D

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?

Post autor: PinkFloyd » pt lut 04, 2011 11:23

szybkivw pisze:Witam, jest to mój pierwszy post na tym zaszczytnym forum, od dawna przeglądałem je i czytałem, i jestem pod wrażeniem ale dobra nie robię QT.. problem polega na tym, golf mk4 TDI 100kucyków ATD + wirus, odłączyłem egr bo czytałem ze to dobrze wpływa na silnik, nie zaślepiałem i nie wiem czy dobrze zrobiłem. Od mniej wiecej tego czasu turbo na wolnych gwizda sobie wkurza mnie to i słychać to dość, wiec nie wiem co jest winne i co mam zrobić żeby nie gwizdało.. wydaje mi się ze od jakiegoś czasu zanim odłączyłem egr jest słabszy. Miałem też problemy bo przy dużych prędkościach rzędu 180km/h i trosze więcej odłączało mi Turbo i wchodził w awaryjny, przy mniejszych prędkościach i pełnym bucie nic się ne działo. Pytanie dlaczego ? Zamieniałem N75 z N18 to była porażka od dołu wgl sie nie zbierał dopiero od 2,5 wyrywał wydaje mi się ze nieznacznie lepiej jak na n75 może to tylko złudzenie tego że nie ciągnął od samego dołu jak na N75. Co sprawdzić ? Hm. i jeszcze przy 210km/h czułem delikatne szarpanie jakby chciał wiecej ale coś mu nie dało się bujnąć wyżej. :-)
Co do odłaczenia egr lub zaślepienia to norma ze pogwizduje z wydechu, odnosnie notlaufu należy zrobic logi dynamiczne i statyczne vagiem podstawowych grup mierzalnych zrób statycznie 00, 01, 03, 04,07, 013, 023, 03BS, 011BS , dynamicznie 03, 008, 011 bo inaczej to wróżenie z fusów. Tak będzie wiadomo co go boli.



Awatar użytkownika
szybkivw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw lut 03, 2011 17:58

Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?

Post autor: szybkivw » pt lut 04, 2011 14:42

a może podciśnienie ? nie mam vaga niestety i nic nie zdziałam :| zobaczę dzisiaj wszystkie węże od n75 a jak sprawdzić gruszkę i posów sztangi ?


Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi :)
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki :D

Awatar użytkownika
szybkivw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw lut 03, 2011 17:58

Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?

Post autor: szybkivw » pt lut 04, 2011 16:19

sprawdziłem sztange przesuwa się niezbyt dużo mianowicie około 1.5 cm jak zasysam powietrze odłączając wężyk od N75. Przewody wszytskie całe, organoleptycznie, co do dynamicznych logów to co mi to powie ? dokładniej jak zrobię ? bo nie wiem za bardzo :goof:


Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi :)
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki :D

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?

Post autor: hyper74 » sob lut 05, 2011 09:46

Sztanga będzie chodzić tak około 1,5 cm tylko ważne żeby chodziła płynnie, nie przeskakiwała czy zacinała się . Mam AXR - a więc prawe taki sam motor tylko lepsze wtryski i lepszy kolektor dolotowy. A notlauf yo chyba już przy 120km/h i ponad 3200obr/min się pojawia a nie przy 180km/h


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
szybkivw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw lut 03, 2011 17:58

Re: Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?

Post autor: szybkivw » sob lut 05, 2011 11:24

no to już nie wiem, dzisiaj przegonie i zobaczę czy mi wejdzie w awaryjny, sztanga chodzi płynnie.


Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi :)
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki :D

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?

Post autor: hyper74 » sob lut 05, 2011 11:49

tu masz mój post w sprawie kolegi i po troszku z moim. skontaktój się może z golfmaniakiem22. Byłem u niego z kolegą i myślę że wie co mówi i też ma AXR ( prawie ATD )
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=38&t=314669" onclick="window.open(this.href);return false;


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
szybkivw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw lut 03, 2011 17:58

Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?

Post autor: szybkivw » sob lut 05, 2011 15:48

goniłem go dzisiaj 200 i nie rozłączył, nie przeszedł w awaryjny, ale wydaję mi się że generalnie słabo ciągnie


Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi :)
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości