Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?
Witam, jest to mój pierwszy post na tym zaszczytnym forum, od dawna przeglądałem je i czytałem, i jestem pod wrażeniem ale dobra nie robię QT.. problem polega na tym, golf mk4 TDI 100kucyków ATD + wirus, odłączyłem egr bo czytałem ze to dobrze wpływa na silnik, nie zaślepiałem i nie wiem czy dobrze zrobiłem. Od mniej wiecej tego czasu turbo na wolnych gwizda sobie wkurza mnie to i słychać to dość, wiec nie wiem co jest winne i co mam zrobić żeby nie gwizdało.. wydaje mi się ze od jakiegoś czasu zanim odłączyłem egr jest słabszy. Miałem też problemy bo przy dużych prędkościach rzędu 180km/h i trosze więcej odłączało mi Turbo i wchodził w awaryjny, przy mniejszych prędkościach i pełnym bucie nic się ne działo. Pytanie dlaczego ? Zamieniałem N75 z N18 to była porażka od dołu wgl sie nie zbierał dopiero od 2,5 wyrywał wydaje mi się ze nieznacznie lepiej jak na n75 może to tylko złudzenie tego że nie ciągnął od samego dołu jak na N75. Co sprawdzić ? Hm. i jeszcze przy 210km/h czułem delikatne szarpanie jakby chciał wiecej ale coś mu nie dało się bujnąć wyżej.
Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
Re: Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?
Co do odłaczenia egr lub zaślepienia to norma ze pogwizduje z wydechu, odnosnie notlaufu należy zrobic logi dynamiczne i statyczne vagiem podstawowych grup mierzalnych zrób statycznie 00, 01, 03, 04,07, 013, 023, 03BS, 011BS , dynamicznie 03, 008, 011 bo inaczej to wróżenie z fusów. Tak będzie wiadomo co go boli.szybkivw pisze:Witam, jest to mój pierwszy post na tym zaszczytnym forum, od dawna przeglądałem je i czytałem, i jestem pod wrażeniem ale dobra nie robię QT.. problem polega na tym, golf mk4 TDI 100kucyków ATD + wirus, odłączyłem egr bo czytałem ze to dobrze wpływa na silnik, nie zaślepiałem i nie wiem czy dobrze zrobiłem. Od mniej wiecej tego czasu turbo na wolnych gwizda sobie wkurza mnie to i słychać to dość, wiec nie wiem co jest winne i co mam zrobić żeby nie gwizdało.. wydaje mi się ze od jakiegoś czasu zanim odłączyłem egr jest słabszy. Miałem też problemy bo przy dużych prędkościach rzędu 180km/h i trosze więcej odłączało mi Turbo i wchodził w awaryjny, przy mniejszych prędkościach i pełnym bucie nic się ne działo. Pytanie dlaczego ? Zamieniałem N75 z N18 to była porażka od dołu wgl sie nie zbierał dopiero od 2,5 wyrywał wydaje mi się ze nieznacznie lepiej jak na n75 może to tylko złudzenie tego że nie ciągnął od samego dołu jak na N75. Co sprawdzić ? Hm. i jeszcze przy 210km/h czułem delikatne szarpanie jakby chciał wiecej ale coś mu nie dało się bujnąć wyżej.
Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?
a może podciśnienie ? nie mam vaga niestety i nic nie zdziałam zobaczę dzisiaj wszystkie węże od n75 a jak sprawdzić gruszkę i posów sztangi ?
Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?
sprawdziłem sztange przesuwa się niezbyt dużo mianowicie około 1.5 cm jak zasysam powietrze odłączając wężyk od N75. Przewody wszytskie całe, organoleptycznie, co do dynamicznych logów to co mi to powie ? dokładniej jak zrobię ? bo nie wiem za bardzo
Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?
Sztanga będzie chodzić tak około 1,5 cm tylko ważne żeby chodziła płynnie, nie przeskakiwała czy zacinała się . Mam AXR - a więc prawe taki sam motor tylko lepsze wtryski i lepszy kolektor dolotowy. A notlauf yo chyba już przy 120km/h i ponad 3200obr/min się pojawia a nie przy 180km/h
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
Re: Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?
no to już nie wiem, dzisiaj przegonie i zobaczę czy mi wejdzie w awaryjny, sztanga chodzi płynnie.
Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?
tu masz mój post w sprawie kolegi i po troszku z moim. skontaktój się może z golfmaniakiem22. Byłem u niego z kolegą i myślę że wie co mówi i też ma AXR ( prawie ATD )
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=38&t=314669" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=38&t=314669" onclick="window.open(this.href);return false;
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
Gwizda na wolnych, odłączony egr czy dobrze?
goniłem go dzisiaj 200 i nie rozłączył, nie przeszedł w awaryjny, ale wydaję mi się że generalnie słabo ciągnie
Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości