Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt lut 10, 2009 22:13
Lokalizacja: pomerania

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

Post autor: 123 » czw lut 03, 2011 21:16

Witam, dzisiaj podpiąłem sobie vaga bo auto od jakiegoś czasu słabo odpala na zimnym, kąt wtrysku według vag coma wynosi od 4-6, możliwe, że jest aż tak opóźniony? Nie jest to jakiś błąd pomiarowy? TDI timing nie pokazuje nic, bo za mała wartość..
tdi 1z


Fuck the new car, i'm driving oldschool.

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

Post autor: italiano_83 » czw lut 03, 2011 21:38

Jeśli patrzyłeś w BS, to całkowicie możliwe skoro na wykresie nawet tego nie widać :bajer: Pozostaje korekcja kąta na pompie.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

Post autor: Michał_1977 » czw lut 03, 2011 21:43

123, silnik musi być nagrzany do pomiaru kąta wtrysku.
Nagrzej silnik i wtedy sprawdź.Jeżeli nadal będzie nie halo,to popuść śruby mocujące pompę i pchnij ją w stronę silnika i skontroluj na VAG-u.Wartość ma się mieścić w przedziale 49-53 jednostek.Jeśli będzie trzeba to znów koryguj,aż do skutku :bigok:
Ostatnio zmieniony czw lut 03, 2011 21:59 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
misiekk88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 14:51
Lokalizacja: SC
Kontakt:

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

Post autor: misiekk88 » czw lut 03, 2011 21:49

Rób jak koledzy radzą, ja parę dni temu przerabiałem to samo, teraz przy -12 stopni pali z pół obrotu :bigok:



Awatar użytkownika
hoja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pn sty 04, 2010 22:57
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

Post autor: hoja » pt lut 04, 2011 10:46

Panowie a czy jak mam kąt około 40-42 to może być przyczyną że źle auto odpala? czy jest aż tak znaczna różnica między tym odpowiednim 51 a tym co mam 40 ??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

Post autor: damcio151 » pt lut 04, 2011 11:00

hoja pisze:Panowie a czy jak mam kąt około 40-42 to może być przyczyną że źle auto odpala? czy jest aż tak znaczna różnica między tym odpowiednim 51 a tym co mam 40 ??
nie



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

Post autor: perki » pt lut 04, 2011 18:37

a co oprocz map startowych moze byc przyczyna ze zle pali na cieplym silniku przy 0 stopniach ? kat wtrysku 120 wiec bardzo przyspieszony . Czy to on moze miec na to wplyw ?



gelek82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob lis 01, 2008 13:20
Lokalizacja: Lublin

Re: Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

Post autor: gelek82 » pn lut 07, 2011 23:45

perki pisze:a co oprocz map startowych moze byc przyczyna ze zle pali na cieplym silniku przy 0 stopniach ? kat wtrysku 120 wiec bardzo przyspieszony . Czy to on moze miec na to wplyw ?
Dwa razy w ciągu kilku miesięcy regulowałem kąt.
Raz miał około 117 i kiepsko palił na ciepłym.
A niedawno miał w granicach 0 i palił źle na zimnym.
Po regulacji problem znika ;)


Dodam, że jeden magik proponował mi, że za kilka stówek może zająć się komputerem w samochodzie i usunie problem z paleniem na ciepłym.
Sprawdzał kąt przy mnie i nie powiedział, że jest zły, a wynosił 117.
Twierdził, że wszystkie vw, audi, seaty mają z tym problem po przebiegu 200 tys. i tylko nowe mapy startowe rozwiążą problem i że jest jednym z nielicznych w Polsce, którzy potrafią to naprawić.
Posłuchałem tego z przymrużeniem oka i wyregulowałem tylko kąt :jezor:
u kogo innego :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 229 gości