[mk2] skrzynia od mk3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[mk2] skrzynia od mk3

Post autor: Michał_1977 » śr lut 02, 2011 15:47

Proponuję skrzynie CHC lub CHD.Obydwie są z diesla 1,9D/TD.Mają takie same przełożenia i są odpowiednikiem 4T.
CHC ma zabieraki (flansze) 90mm,a CHD ma 100mm.Można bez problemu zamienić,a przy okazji wymienić uszczelniacze :bajer:
Co do kosztów,to różnie bywa...co szrot,to inne ceny,a cena wymiany u mechanika,też nie jest normą na cały kraj.
Widziałem skrzynki z MK3 nawet za 200zł,ale tak j/w :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[mk2] skrzynia od mk3

Post autor: Michał_1977 » śr lut 02, 2011 23:38

enrike0 pisze:Jeszcze jedno jak jest z osprzętem wybierak i reszta drutów razem z rozrusznikiem pasują p&p ?
Tak,to praktycznie są takie same skrzynki jak 4T z MK2 (serii 020),tylko mają inne oznaczenia,chyba z tego tytułu,że były montowane w nowszych autach.
Są nowsze niż te z MK2 (4S,4T itd),więc większe prawdopodobieństwo,że trafisz na lepszy egzemplarz :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

[mk2] skrzynia od mk3

Post autor: xxxGlaDxxx » czw lut 03, 2011 00:24

Nie będę zakładał osobnego tematu i śmiecił, ale mam pytanie. Ile kosztowała by wymiana synchronizatora 2 biegu w 4T ?



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Re: [mk2] skrzynia od mk3

Post autor: twardy » czw lut 03, 2011 00:28

xxxGlaDxxx pisze:Nie będę zakładał osobnego tematu i śmiecił, ale mam pytanie. Ile kosztowała by wymiana synchronizatora 2 biegu w 4T ?
z tego co wiem taniej wymienić skrzynie niż synchronizator.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

[mk2] skrzynia od mk3

Post autor: xxxGlaDxxx » czw lut 03, 2011 12:43

Bo u mnie nawet po wymianie kompletnego sprzęgła i oleju w skrzyni na zimnym dwójka czasami sobie zgrzytnie, jak się rozgrzeje to już wszystko ok. Także pytam na zapas :helm: Generalnie już wiem, że moge to olać, zmienie jak się skończy całkowicie.



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

[mk2] skrzynia od mk3

Post autor: xxxGlaDxxx » czw lut 03, 2011 19:49

Dalej niz na 70km od miasta nie mam zamiaru się wybierać więc generalnie się nie przejmuję. Przed wyjazdem na openera coś zrobię w tym kierunku. Dzięki za informacje co się może stać :helm:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

[mk2] skrzynia od mk3

Post autor: twardy » czw lut 03, 2011 20:02

enrike0, ehh to mnie kurcze przestraszyłeś :shock: też czasem mi zgrzytnie na 2 :hmm:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

arwam

[mk2] skrzynia od mk3

Post autor: arwam » czw lut 03, 2011 20:03

Michał_1977, to jest wolnossący diesel więc będzie trochę mało mocy do tych przełożeń

popronowałbym skrzynię z silnka 2E jeśli dobrze pamiętam to jest to AMC, ale mogę się mylić. w każdym bądź razie przełożenia ma właśnie podobne do 4S może tylko minimalnie dłuższa.


xxxGlaDxxx, załóż drugą skrzynię. a że masz SB to i z mocą nie powinno być u Ciebie kiepsko wieć można się trochę pobawić i porzeźbić i wrzućić dłuższą skrzyniena linkach np AFF CYP ASD lub najdłuższą piątkę GGU.
jak zrobisz governora i timing oraz zapodasz większy tłoko-rozdzielacz to może być nprawdę przyjemnie.
mozna też założyć większe turbo bądź na WG czego przy długiej skrzyni raczej bym nie polecał lub VNT.
w twoim wypadku już założęnie VNT 15 z AFN'a zrobiłoby robotę a jeszcze przy takiej turbince nie trzeba by było się bać o silnik. z GT20 to już raczej bym uważał i w przypadku 1.6 nie kojarzył tego z długą tylko z krótką skrzynią



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[mk2] skrzynia od mk3

Post autor: Michał_1977 » czw lut 03, 2011 20:31

arwam pisze: to jest wolnossący diesel więc będzie trochę mało mocy do tych przełożeń
Spokojnie da radę.
4S a 4T,to nie jest aż tak straszna różnica przełożeń
Jak masz 1,6TD z dużą turbiną (T3 lub K-24) na seryjnych nastawach i skrzynię 4T,to zanim uzyskasz ciśnienie z suszarki,jedziesz jak wolnossakiem i radzi sobie :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości