Temat ważny ekonomiczna jazda

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » pt maja 26, 2006 11:22

na maxa to mi wziął 9 ale to na maxa



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pt maja 26, 2006 11:25

mi 8,5 ale to inna jazda nizImbrykus, bo i moc inna


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
granite
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 22:52
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: granite » pt maja 26, 2006 11:35

Najmniej udało mi się spalić wracając z Katowic do Tychów przy prędkości ok 90 km/h (2000 obr/min), tocząc się na piątym biegu komputer pokazywał że spalanie jest w granicach 4 litrów. :bigok:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt maja 26, 2006 11:50

trasa 980km od rezerwy do rezerwy


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

yoka2005
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 10:50
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: yoka2005 » pt maja 26, 2006 12:05

Ja na pełniutkim baku po korek przeleciałem wrocław-kołobrzeg i jazda miejska 900km trasa reszta miasto 1096km. Trasa do 120 Miasto pedał.
Ekonomiczna jazda td to kręcenie nie więcej niż 3000 przy zmianie biegów. Przy trasie ważne jest utrzymywanie stałej prędkości najlepiej 100km/h-2500 obrotów spalanie wtedy poniżej 5



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt maja 26, 2006 14:24

Ja nie jezdze wiecej niz 3500 tys obr. W mieście biegi zmieniam przy 2100 obr piatka tak od 70. Nigdy nie spalił mi wiecej ni 7 l. nawet w miescie w duże mrozy. Ostatnio zatankowałem do pełna. Zrobiłem 680km i zatankowałem w tym 130 km trasa z prędkością do 140 km/h pozostałe 550 km miasto Szczecin- i wyszło równo 6l. sądze że to dobrze- zbytnio nie przesadzam z oszczędnością ale nie żyłuje autka.



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » pt maja 26, 2006 17:11

jakie duszenie sil;nika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1przy 65 na godzine mam 1850 obrotó!!!jakbyscie czytali na samym poczatq to pisalem ze mam SDi a nie TD i własnie to nie jest duszenie silnika tylko ekonomiczna jazda niech wam dalej pala tak jak piszecie po 6 literków mi pali 4.5 a powinien 7!!!!-katalogowo


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

dybcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: sob lis 27, 2004 13:40
Lokalizacja: z BDG
Kontakt:

Post autor: dybcio » wt maja 30, 2006 15:17

:prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » wt maja 30, 2006 16:12

dybcio pisze::prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
co to ma być mnie tam denerwuje jak dzieci na skutrtach mnie robią z pod świateł. Ciekawy jestem bardzo tego spalanie 4,5L po mieście jakoś mi sie wierzyć niechchce moze to kwestja miasta :hmm:


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
doktor200
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: sob maja 27, 2006 10:56
Lokalizacja: z miliona plemnikow
Kontakt:

Post autor: doktor200 » wt maja 30, 2006 16:38

pierwsze 100km moim dilslem, po kupnie(wczeniej na benzymiakach tylko)wyszlo mi 8l ale to co wyjscie z zakretu to redukcja i sanadal :hehe: , a teraz schodze z tego i wychodzi mi kolo 6.5


[img]http://img184.imageshack.us/img184/9203/grbx9.jpg[/img]

Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » wt maja 30, 2006 16:47

szerszeniak pisze:
dybcio pisze::prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
co to ma być mnie tam denerwuje jak dzieci na skutrtach mnie robią z pod świateł. Ciekawy jestem bardzo tego spalanie 4,5L po mieście jakoś mi sie wierzyć niechchce moze to kwestja miasta :hmm:
nigdy mi jeszcze na miescie nie spalil ponizej 5.5 4.5 wychodzi mi na trasie :jezor:


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » wt maja 30, 2006 20:48

toffi pisze:mi pali 4.5 a powinien 7!!!!-katalogowo
no na trasie przy 90km/h powinien nawet 4,2L palic to są dane katalogowe jak napisałes ze powinien palić 7L to myslałem automatycznie ze chodzi o miasto bo katalog w twoim przypadku mówi o 6,5L

[ Dodano: 30 Maj 2006 20:51 ]
jak ja traktuje w ten sposób moje auto to równiez pali ponizej 5L ale generalnie jadąc normalnie pali mi koło 5L przy normalnej jeżdzie do 110km/h


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt maja 30, 2006 21:33

Krzylu pisze:zreszta silnik tez trzeba dobrze dogrzac zeby mial efektywne spalanie bo diesel lubi cieplo wtedy ropa sie dobrze spala
Jaja sobie robisz? KTÓRY diesel lubi "ciepło" ?
To podaj powietrze z przed filtru powietrza z kolektora ssącego (tak jak w benzynie)
Będzie miał ku..........rwa cieplej , nie?
Po co inter?
czytałeś posty dotyczące G60 lub VR6?
nawet w benzynie obniżają temperaturę termostatem do 70 - 76* .
Kup "zwłoki" które biorą 1l/1000km ,zmień termostat na 76 stopni (bo taki jest dostępny) i z litra zrobi się 0.5 !!
Olej mineralny (a na takim większoość dielowców jeździ) najlepsze wałaściwości smarne posiada w okolicach 70-80 stopni!
PS. Zagotuj diesla i benzynę ,zobaczymy co lubi temperaturę..............
benzyna pojedzie a klekot do zmiany pierścieni..........BO PĘKNĄ!!!!!!!!!!!!!!!
Nie rób sobie jaj!!!!
Powodzenia.



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » wt maja 30, 2006 22:43

marek29, to po co są świece zarowe i dlaczego w fabryce nie ustawiona temp na 70 albo 60* przeciez było by tak świetnie jak mówisz. I dlaczego zimny silnik pali wiecej. Bo o to chodzi w tym temacie o spalanie i nikomu raczej nie wmówisz ze jadąć nie rozgrzanym autem jest lepiej lub ekonomiczniej poprawne spalanie uzyskujemy dopiero po rozgrzaniu silnika a jak w temacie czyli przy ekonomicznej jeździe raczej motoru nie zagotujesz chyba ze masz jakąś padaczke ze jak ci sie rozgrzeje to tłoki stają.


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości