Gruszka, siłownik podciśnienia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gruszka, siłownik podciśnienia
to teraz mi powiedzcie jezeli turbo laduje 2,490 bara od 2 tys obr to o ile wydluzyc sztange...
Gruszka, siłownik podciśnienia
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 35&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; zerknij tutaj.
Gruszka, siłownik podciśnienia
Kupiłem na Allegro od użytkownika SERWIS_POMP gruszkę, ale regenerowaną nie używaną (119zł). Jeśli odeśle się im starą gruszkę to przyślą roczną gwarancję (tak się zabezpieczają, aby oddawać im starą).
Dziś ją zamontowałem, ale okazało się, że zrobiłem to zbyt późno, bo kierownice chodzą już opornie i czekać mnie będzie czyszczenie turbiny
Dziś ją zamontowałem, ale okazało się, że zrobiłem to zbyt późno, bo kierownice chodzą już opornie i czekać mnie będzie czyszczenie turbiny
Re: Gruszka, siłownik podciśnienia
realmario pisze:Kupiłem na Allegro od użytkownika SERWIS_POMP gruszkę, ale regenerowaną nie używaną (119zł). Jeśli odeśle się im starą gruszkę to przyślą roczną gwarancję (tak się zabezpieczają, aby oddawać im starą).
Dziś ją zamontowałem, ale okazało się, że zrobiłem to zbyt późno, bo kierownice chodzą już opornie i czekać mnie będzie czyszczenie turbiny
ciekaw jestem jak regeneruja te gruszki skoro caly syf zbiera sie w tym srebnym nie da sie rozebrac ja wolalem kupic za 200 nowa ori , teraz tylko regulacja
Re: Gruszka, siłownik podciśnienia
Właśnie rozbierają. Specjalizują się właśnie w tym. Czyszczą, wymieniają membranę i malują, aby nie śniedziała. Poza tym jest gwarancja, więc przez rok mam spokój.perki pisze: ciekaw jestem jak regeneruja te gruszki skoro caly syf zbiera sie w tym srebnym nie da sie rozebrac ja wolalem kupic za 200 nowa ori , teraz tylko regulacja
Re: Gruszka, siłownik podciśnienia
a robiles logi ? byla fabrycznie wyregulowana ? bo ja mimo iz kupilem ori gareta to musialem uchwyt przelozyc ze starej i wyregulowac samrealmario pisze:Właśnie rozbierają. Specjalizują się właśnie w tym. Czyszczą, wymieniają membranę i malują, aby nie śniedziała. Poza tym jest gwarancja, więc przez rok mam spokój.perki pisze: ciekaw jestem jak regeneruja te gruszki skoro caly syf zbiera sie w tym srebnym nie da sie rozebrac ja wolalem kupic za 200 nowa ori , teraz tylko regulacja
Gruszka, siłownik podciśnienia
perki zgadza się. Sztangę podmieniałem ze starej. Logi zrobiłem choć ledwie, bo kierownice zawieszają się w dwóch miejscach i jest to trochę bezcelowe. Wpierw muszę wyczyścić kierownice. Z tego co widziałem z tego poszarpanego loga to jeszcze będę musiał sztangę wyregulować, bo daje trochę za małe ciśnienie. Wpierw jednak czyszczenie turbo i przepływki, bo ta też coś tnie.
Gruszka, siłownik podciśnienia
Odświeżam.
Witam.
Już od dłuższego czasu borykałem się z problemem notlaufu i po głębszym sprawdzeniu auta wszystkie objawy wskazywały na gruszkę turbiny. Wyjąłem z auta moją starą 11 letnią gruszkę, która jak się okazało zachowywała się bardziej jak grzechotka dla dzieci. Była pełna rdzy, pyłu a przy potrząsaniu słychać było grzechotanie. Dlatego też przyszedł czas na jej wymianę. I tutaj pytanie do was:
- na co zwracać uwagę przy kupnie ?
- kupić nową czy regenerowaną ?
Oto zdjęcia mojej starej gruszki:
Nie wyglądają one tragiczne ale uwierzcie że praca gruszki nie miała nic wspólnego z płynnością działania (duży opór przy ręcznym ruszaniu za trzpień).
Czy mam zwracać uwagę na jakieś oznaczenia gruszki? Mój silnik to ASV 110km. Czy wystarczy informacja o kompatybilności z 1.9 TDI (tylko takie informacje są na allegro).
A oto parę propozycji:
Od najtańszej (podobno regenerowany Garrett):
http://allegro.pl/zawor-gruszka-turbiny ... 94529.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowa też tania (niby Garrett):
http://allegro.pl/zawor-turbiny-gruszka ... 97286.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dość droga z oryginalnym opakowaniem w tle (oczywiście jak u każdego Garrett):
http://allegro.pl/zawor-turbiny-gruszka ... 43047.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o jakiekolwiek informacje. Nie chcę się nadziać na „złom”. Jeśli trzeba będzie to zapłacę 200.
Witam.
Już od dłuższego czasu borykałem się z problemem notlaufu i po głębszym sprawdzeniu auta wszystkie objawy wskazywały na gruszkę turbiny. Wyjąłem z auta moją starą 11 letnią gruszkę, która jak się okazało zachowywała się bardziej jak grzechotka dla dzieci. Była pełna rdzy, pyłu a przy potrząsaniu słychać było grzechotanie. Dlatego też przyszedł czas na jej wymianę. I tutaj pytanie do was:
- na co zwracać uwagę przy kupnie ?
- kupić nową czy regenerowaną ?
Oto zdjęcia mojej starej gruszki:
Nie wyglądają one tragiczne ale uwierzcie że praca gruszki nie miała nic wspólnego z płynnością działania (duży opór przy ręcznym ruszaniu za trzpień).
Czy mam zwracać uwagę na jakieś oznaczenia gruszki? Mój silnik to ASV 110km. Czy wystarczy informacja o kompatybilności z 1.9 TDI (tylko takie informacje są na allegro).
A oto parę propozycji:
Od najtańszej (podobno regenerowany Garrett):
http://allegro.pl/zawor-gruszka-turbiny ... 94529.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowa też tania (niby Garrett):
http://allegro.pl/zawor-turbiny-gruszka ... 97286.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dość droga z oryginalnym opakowaniem w tle (oczywiście jak u każdego Garrett):
http://allegro.pl/zawor-turbiny-gruszka ... 43047.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o jakiekolwiek informacje. Nie chcę się nadziać na „złom”. Jeśli trzeba będzie to zapłacę 200.
Gruszka, siłownik podciśnienia
Kolego tylko oryginał Garreta lub używka z gwarancja rozruchową. Wszystkie inne to made in china . Oryginał gdzieś widziałem na Allegro w cenie powyżej 200zł. Na Twojej powinny być nabite numery i taką kup.Na tym 3 linku zawór prawdopodobnie oryginał, ale niech sie wypowiedzą inni.
Pozdr.
Pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 31 gości