Gruszka, siłownik podciśnienia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Gruszka, siłownik podciśnienia

Post autor: perki » śr sty 26, 2011 18:20

to teraz mi powiedzcie jezeli turbo laduje 2,490 bara od 2 tys obr to o ile wydluzyc sztange...



Awatar użytkownika
Artiks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 06, 2007 09:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Gruszka, siłownik podciśnienia

Post autor: Artiks » czw sty 27, 2011 10:47

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 35&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; zerknij tutaj.



Awatar użytkownika
realmario
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob lis 08, 2008 20:44
Lokalizacja: Szczecin/Miastko

Gruszka, siłownik podciśnienia

Post autor: realmario » sob sty 29, 2011 21:16

Kupiłem na Allegro od użytkownika SERWIS_POMP gruszkę, ale regenerowaną nie używaną (119zł). Jeśli odeśle się im starą gruszkę to przyślą roczną gwarancję (tak się zabezpieczają, aby oddawać im starą).
Dziś ją zamontowałem, ale okazało się, że zrobiłem to zbyt późno, bo kierownice chodzą już opornie i czekać mnie będzie czyszczenie turbiny :rozpacz:



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Re: Gruszka, siłownik podciśnienia

Post autor: perki » sob sty 29, 2011 22:11

realmario pisze:Kupiłem na Allegro od użytkownika SERWIS_POMP gruszkę, ale regenerowaną nie używaną (119zł). Jeśli odeśle się im starą gruszkę to przyślą roczną gwarancję (tak się zabezpieczają, aby oddawać im starą).
Dziś ją zamontowałem, ale okazało się, że zrobiłem to zbyt późno, bo kierownice chodzą już opornie i czekać mnie będzie czyszczenie turbiny :rozpacz:

ciekaw jestem jak regeneruja te gruszki skoro caly syf zbiera sie w tym srebnym nie da sie rozebrac ;) ja wolalem kupic za 200 nowa ori , teraz tylko regulacja



Awatar użytkownika
realmario
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob lis 08, 2008 20:44
Lokalizacja: Szczecin/Miastko

Re: Gruszka, siłownik podciśnienia

Post autor: realmario » ndz sty 30, 2011 00:11

perki pisze: ciekaw jestem jak regeneruja te gruszki skoro caly syf zbiera sie w tym srebnym nie da sie rozebrac ;) ja wolalem kupic za 200 nowa ori , teraz tylko regulacja
Właśnie rozbierają. Specjalizują się właśnie w tym. Czyszczą, wymieniają membranę i malują, aby nie śniedziała. Poza tym jest gwarancja, więc przez rok mam spokój.



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Re: Gruszka, siłownik podciśnienia

Post autor: perki » ndz sty 30, 2011 08:17

realmario pisze:
perki pisze: ciekaw jestem jak regeneruja te gruszki skoro caly syf zbiera sie w tym srebnym nie da sie rozebrac ;) ja wolalem kupic za 200 nowa ori , teraz tylko regulacja
Właśnie rozbierają. Specjalizują się właśnie w tym. Czyszczą, wymieniają membranę i malują, aby nie śniedziała. Poza tym jest gwarancja, więc przez rok mam spokój.
a robiles logi ? byla fabrycznie wyregulowana ? bo ja mimo iz kupilem ori gareta to musialem uchwyt przelozyc ze starej i wyregulowac sam :hmm:



Awatar użytkownika
realmario
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob lis 08, 2008 20:44
Lokalizacja: Szczecin/Miastko

Gruszka, siłownik podciśnienia

Post autor: realmario » ndz sty 30, 2011 12:00

perki zgadza się. Sztangę podmieniałem ze starej. Logi zrobiłem choć ledwie, bo kierownice zawieszają się w dwóch miejscach i jest to trochę bezcelowe. Wpierw muszę wyczyścić kierownice. Z tego co widziałem z tego poszarpanego loga to jeszcze będę musiał sztangę wyregulować, bo daje trochę za małe ciśnienie. Wpierw jednak czyszczenie turbo i przepływki, bo ta też coś tnie.



Awatar użytkownika
SvR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: pn sty 08, 2007 20:10
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Gruszka, siłownik podciśnienia

Post autor: SvR » pn cze 10, 2013 17:50

Odświeżam.
Witam.
Już od dłuższego czasu borykałem się z problemem notlaufu i po głębszym sprawdzeniu auta wszystkie objawy wskazywały na gruszkę turbiny. Wyjąłem z auta moją starą 11 letnią gruszkę, która jak się okazało zachowywała się bardziej jak grzechotka dla dzieci. Była pełna rdzy, pyłu a przy potrząsaniu słychać było grzechotanie. Dlatego też przyszedł czas na jej wymianę. I tutaj pytanie do was:
- na co zwracać uwagę przy kupnie ?
- kupić nową czy regenerowaną ?
Oto zdjęcia mojej starej gruszki:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Nie wyglądają one tragiczne ale uwierzcie że praca gruszki nie miała nic wspólnego z płynnością działania (duży opór przy ręcznym ruszaniu za trzpień).
Czy mam zwracać uwagę na jakieś oznaczenia gruszki? Mój silnik to ASV 110km. Czy wystarczy informacja o kompatybilności z 1.9 TDI (tylko takie informacje są na allegro).
A oto parę propozycji:
Od najtańszej (podobno regenerowany Garrett):
http://allegro.pl/zawor-gruszka-turbiny ... 94529.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowa też tania (niby Garrett):
http://allegro.pl/zawor-turbiny-gruszka ... 97286.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dość droga z oryginalnym opakowaniem w tle (oczywiście jak u każdego Garrett):
http://allegro.pl/zawor-turbiny-gruszka ... 43047.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Proszę o jakiekolwiek informacje. Nie chcę się nadziać na „złom”. Jeśli trzeba będzie to zapłacę 200.



indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Gruszka, siłownik podciśnienia

Post autor: indyczes » wt cze 11, 2013 09:15

Kolego tylko oryginał Garreta lub używka z gwarancja rozruchową. Wszystkie inne to made in china :hmm: :hmm: . Oryginał gdzieś widziałem na Allegro w cenie powyżej 200zł. Na Twojej powinny być nabite numery i taką kup.Na tym 3 linku zawór prawdopodobnie oryginał, ale niech sie wypowiedzą inni.
Pozdr.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 31 gości