MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: vw-maniak92 » czw sty 27, 2011 23:01

witam!
kto moze z was wiedziec dlaczego silnik mi sie tak zachowuje ze chodzi jakby na 3 gary silnik sie trzesie jak glupi do tego kopci?? Mialem zerwany rozrzad i musialem robic glowice.. Po zlozeniu wszystkiego tak mi chodzi.. Co moze byc przyczyna.. Znalazlem jeden filmik w którym widac ze ta jetta ma to samo co ja i z tlumika tak samo mi wali :-( :-(
" onclick="window.open(this.href);return false;



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: Q_mac » czw sty 27, 2011 23:18

Mogło pokrzywić zawory po zerwaniu rozrządu. Komprecha do sprawdzenia



Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: vw-maniak92 » czw sty 27, 2011 23:36

Q_mac, tylko napisalem ze musialem robic glowice... 7/8 zaworów krzywych wiec przyszly nowe szklanki wszytkie do wymiany wiec przyszly nowe wydalem 600zl na remont tej glowicy+ nowe swiece zarowe.. Co moze miec wplyw na taka prace źle ustawiony kat wtrysku?? Nawet nowe koncowki wtryskow są zalozone.. Bo facet ktory mi to robil mowil ze mialem przyspieszony zaplon.. Ale zanim mi zerwalo pasek to chodzil normalnie na 4 palil dobrze a jak kopcil to dopiero kolo 4tys i to nie mocno.. wiec stwierdzil ze trzeba zaplon opoznic a teraz ciezko pali chodzi jak nie wiem co denerwuje mnie to juz :-( .. naprawde potrzebuje pomocy chya ze ktos z okolic szczecina kuma o co chodzi to z checia podjade



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Re: MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: twardy » czw sty 27, 2011 23:55

A weż może przyśpiesz ten kąt , to nic nie kosztuje kilka minut roboty. Może jest za pózny .
Po złożeniu silnika mierzyłeś kompresje?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: Q_mac » czw sty 27, 2011 23:58

Jeśli opóźnił to może gorzej palić, a kompresje znać i tak by się przydało. Jeśli świece, wtryski są ok to przyczyną może być właśnie słaba kompresja na jednym garze. Chyba, że wtrysk jest zapowietrzony, też może to powodować taki objaw



Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: vw-maniak92 » pt sty 28, 2011 00:48

twardy,
twardy pisze:A weż może przyśpiesz ten kąt , to nic nie kosztuje kilka minut roboty
wlasnie mi sie wydaje ze jest zbyt pozny bo wczesniej bylo dobrze ale jemu sie nie podobalo :grrr: niepotrzebnie przestawial pompe.. kilka minut roboty zebym wiedzial jeszcze w ktora strone przesunac ta pompe i ktore sruby puscic.. ale jestem zielony w tych sprawach :-( jak mozesz daj jakies namiary
Q_mac, powiem ci ze jesli przed zerwaniem paska bylo wszystko ok i glowica byla zrobiona to dlaczego raptem ma nie byc kompresji??



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: twardy » pt sty 28, 2011 04:55

Wyciągasz filtr powietrza razem z puszką , ściągasz osłonę paska rozrządu , wciskasz 3bieg i autem na luzie popychasz tak żeby przez kółko na pompie widział nakretke (klucz 13 nasadkowy) popuszczasz 2 śruby następne dwie będa już od strony pompy . Luzujesz pompe , wżucasz luz i odpalasz auto przesuwajac pompe w stronę silnika przyśpieszasz kąt , oddalając opóżniasz. Zaznacz sobie położenie przed popuszczeniem śrub.
powodzenia.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: Michał_1977 » pt sty 28, 2011 10:25

vw-maniak92 pisze:jesli przed zerwaniem paska bylo wszystko ok i glowica byla zrobiona to dlaczego raptem ma nie byc kompresji??
Choćby dlatego,że mógł pęknąć tłok :bajer:
Przyglądałeś się DOKŁADNIE wszystkim tłokom? :bajer:
Druga opcja jest taka,że Twój mechanik opóźnił kąt wtrysku pewnie dlatego,bo silnik mocno stukał,a to stukanie mogło być spowodowane zawieszeniem się wtryskiwacza.Opóźnianie kąta wtrysku na wiele w tym przypadku się nie nada...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: Toshiba » pt sty 28, 2011 18:41

A może nie ustawił Ci pompy na znaku idealnie? Jeden ząbek w tą czy w tą i będzie tak chodził...
Ostatnio tak zrobiłem u siebie :helm: Pompę trzeba zablokować na sztywno. Może on tego nie zrobił dokładnie? :chytry:



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: IRAS AAZ » ndz sty 30, 2011 21:53

HEJ mam pytanko bo moje mk3 TD AAZV juz mnie denerwuje. Auto mi szrpie w niekturym zakresie obrotów i jak da sie gazu to chodzi jak traktor b
jakby miał zbyt wczesny kat wtrysku a nie ma. I rano jak odpale to przez chwile przerywa i kopci na niebiesko. Jede 100km/h jest ok tyle ze głosno, przyspiesze do 140km/h i po chwili zwolnie do 100km/h to taka chmura dymu niebieskiego ze nic nie widac. W tryski miałem sprawdzane to niby sa ok daja ok150 co jest nie tak? Pompa 10mm sytuacja sie pogarsza /wał TDI jak by co POMOCY :otepienie:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: BENITO » ndz sty 30, 2011 22:49

Sprawdź turbo, może się kończy i puszcza olej w dolot.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

arwam

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: arwam » pn sty 31, 2011 01:47

IRAS AAZ, a oleju nie ubywa?

samo ciśnienie otwarcia to jeszcze nie wszystko.
ważne też jest to czy nie leją.
a czy w momentach kiedy silnik zaczyna chodzić jak traktor nie masz przypadłości że silnik schodzi wolniej z obrotów?



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: IRAS AAZ » pn sty 31, 2011 08:10

Oleju nie obywa/od zmiany do zmiany 0,5litra. Chodzi jak TDI na zbyt wczesnym wtrysku bardzo metalicznie.A kat jest tak samo jak zawsze i chodził dobrze rozrzad tez jest od. Mysle ze faktycznie te wtryski sa do piz :grrr: Z obrotów schodzi normalnie. Bo chciałem załozyc wtryski 274 i miałem pozyczonom maszynke do sprawdzania i ni cholery nie moge tego ustawic albo ta maszynka do dupy. Jest ktostu co by to zrobil? Wtryski wysle poczta


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

arwam

MKII GTD JR.. chodzi jakby na 3 garki pomocy!!

Post autor: arwam » pn sty 31, 2011 12:21

IRAS AAZ, wtryski oddaj do pompiarza za wiela nie weźmie a bez problemu sobie z ciśnieniem poradzi.
czyli po za metalicznym dźwiekiem i popuszczaniem dymu nie ma innych objawów?
jakąmasz pompę wtryskową 10mm?
jak tak to 1.9TD będzie tak chodził na 10mm trochę lepiej na 11mm a niemal jak pompo-wtrysk na pompie 12mm ale niestety tej wyposażonej w przedwtrysk



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości