1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć

Post autor: Q_mac » pn sty 24, 2011 18:17

Obadaj sprawę z wężami, króćcami i każdym połączeniem z płynem ;). Ja dość chwile walczyłem zanim opanowałem sprawę, a najlepsze jest to, że wąż od chłodniczki oleju wymieniałem dwa razy, po jeden po pół roku sparciał. Co do grzania, tak jak radzi kolega Michał_1977 opóźnij kąt wtrysku, albo zafunduj golfowi zegarowe ustawienie :bigok: Co do ciśnienia na turbie nie oszukuj się :jezor: Trzeba iść do przodu a się nie cofać :food:



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć

Post autor: Fahoo » pn sty 24, 2011 18:50

a skad ciekło?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć

Post autor: Marcin997 » wt sty 25, 2011 00:38

Fahoo, właśnie zgłupiałem i chyba znikąd.. :helm: Nie wiem nic.. W każdym razie jak silnik już zaskoczył, i wszystko spryskaliśmy Benzyną ekstrakcyjną po czym wydmuchaliśmy to.. I się silnik nagrzał wszystko znikło... No wszystko... Na uszczelce nie ma ani śladu... Więc to pojawianie się wody to były moje fanaberie pewnie... Ale wtedy dał bym sobie rękę uciąć że tam ciekło.. Bo się pojawiało.. Ale to pewnie ropa spływała jak odpowietrzałem układ, i woda się skropliła z garazu (w końcu blaszak) Nie wiem :jezor: Ważne że chodzi i nic nie cieknie :hmm:

Q_mac, no z tym ciśnieniem to właśnie nie wiem.. Dłuuugi czas śmigałem na 1.5 bara... Na zwykłej uszczelce.. Wielu pokazałem co golfina potrafi.. I trochę za tym będę tęsknił.. Ale na razie mam dość przygód i się troszkę boje... :foch: Ale znając mnie to trochę czasu minie, pokaże się śliczny asfalt, założę ATS'ki to się zrobi "MOCY PRZYBYWAJ" :food:
W tej pompie jeszcze muszę zrobić gov moda i łukiego.. Bo jeszcze nie ma ;) Mimo to jad jest :grin:

Najgorsze jest to że czeka mnie przegląd w następnym tygodniu.. I się boję że golfina obleje....



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć

Post autor: twardy » wt sty 25, 2011 00:53

Marcin997, najwazniejsze światła i hamulce jak tu będzie ok to przeglad przejdzie :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć

Post autor: Marcin997 » wt sty 25, 2011 00:55

No właśnie.. :helm: Światła są.. Hamulce też git.. tylko nie wiem jak tył.. Bo mam rozwalony korektor siły hamowania.. Więc nie wiem jak to będzie.. I nie wiem co diagnosta powie na mój totalny przelotowy wydech.. Jak ja od samego kolektora mam rure.. Nawet na samym końcu nie mam końcowego tłumika tylko kończy się rurą.. :satan:

I nie wiem czy w ogóle wjadę na rolki :panna: Jak mój brat swoim mk3 miał problem... Już się ślizgał dokładką.. A mój jest niższy od jego.. Tu będzie problem...



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć

Post autor: Q_mac » wt sty 25, 2011 10:15

Na mojego Mk2, diagnosta powiedział że sporo serca włożyłem w samochód i do niczego się nie przyczepił.. Ale ja nie mam gleby, ani przelotowego tłumika :bigok: Tylko kat wyleciał ;) A reszta ok, tylko mi się coś zaczyna tłuc w prawym tylnim kołem :grrr:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć

Post autor: Michał_1977 » wt sty 25, 2011 12:29

Marcin997 pisze:muszę zrobić gov moda i łukiego
A po co Łukiego? Gova i timing,to rozumiem,ale Łukiego robi się wtedy,gdy zwiększasz tłoko-rozdzielacz itd,bo wtedy to mus,żeby wystoić pompę :bigok:
Marcin997 pisze:co diagnosta powie na mój totalny przelotowy wydech
Jeżeli nie drze się bardzo,to nie powinien się czepiać,chyba,że nadgorliwy...
Marcin997 pisze:I nie wiem czy w ogóle wjadę na rolki
Zdejmujesz dokładkę i heja na rolki :-)


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć

Post autor: Baryla » wt sty 25, 2011 18:18

Michał_1977 pisze:Zdejmujesz dokładkę i heja na rolki :-)
niektórym nie pomaga zdjęcie hokeja :)



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć

Post autor: Marcin997 » wt sty 25, 2011 20:48

Michał_1977, na timing to jeszcze za cienki bolek jestem :crazy: No wydech się nie drze.. Normalnie jak seria prawie :D Tylko może jakości wykonania się czepić.. Bo to są zwykłe rury 2". Jeszcze muszę pipe wywalić.. Bo ten przelot to taki mniej więcej jest.. Od miejsca w którym jest kat do końca jest 2" ale przed jest mniejsza więc to najbardziej zamula.. Będę musiał zastosować plecionkę i heja :helm:

Dokładki nie zdejmę.. Nie chce mi się :P Jest przykręcona na 14 śrubach :hmm: Żeby nie uciekła.. :) Ale bardzo jest podatna więc potrafi się ugiąć nawet 90' tylko boję się o reszte... Kolega seryjnym mk2 gtd wjeżdżając na rolki mało nie przywalił a co dopiero ja?? Ale kij... Byle miska została reszta baja :grin:
Martwią mnie tylko tylne hamulce przez ten korektor.....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości