Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Stasiuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lut 16, 2010 11:16
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75

Post autor: Stasiuuu » pt sty 21, 2011 18:37

Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa 4 1.9 Tdi 90 km z chipem na 116 KM. Mój problem polega na "łapaniu muła" i max prędkości 120 km/h - jaśniej mówiąc na awarii zaworka sterowania turbiny (n75) i mam pytanie o ten właśnie zaworek: Czy zaworek mam kupić na 90KM czy na 116 KM (116KM mam z chipa , a standardowo 90 KM). Z góry dziękuję i pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75

Post autor: Adamm » pt sty 21, 2011 18:55

kup od passata b5 Fl 130 koni jest najtanszy :D a jesli kostka nie bedzie pasowala to zrob przejscie na kablach


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Stasiuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lut 16, 2010 11:16
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75

Post autor: Stasiuuu » pt sty 21, 2011 21:29

A możesz coś dokładniej na temat tego przejścia na kablach?:D może jakiś rysuneczek albo coś :D



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75

Post autor: evolution » pt sty 21, 2011 21:43

zanim wymienisz zaworek sprawdz czy to on jest powodem, co do kupowania zaworka kup dokladnie ten ktory masz, 90 ps moze miec zawor przelaczajacy lub rzeczywiscie modulator podcisnienia zwany potocznie n75. najlepiej bedzie jak spiszesz numer i zakupisz dokladnie ten sam zawor


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Stasiuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lut 16, 2010 11:16
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75

Post autor: Stasiuuu » pt sty 21, 2011 21:58

Na pewno to on jest tego powodem, ponieważ już wsadzałem zaworek pożyczony od znajomego i było ok tylko przyspieszał na owym (pożyczonym z 90 konnego bez chipa na 116Km jaki mam ja) zaworku znacznie słabiej no i prędkość maksymalna była dużo słabsza tzn o jakieś 30km/h mniejsza niż ta którą osiągał na zaworku który zakończył swój żywot.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75

Post autor: evolution » pt sty 21, 2011 22:03

zaworek nie ma nic do mocy auta :bajer: tylko jak uszkodzony moze ja zmieniac


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Stasiuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lut 16, 2010 11:16
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75

Post autor: Stasiuuu » pt sty 21, 2011 22:33

Czyli jednymi słowy to, że mam silnik seryjny 90KM i chipem zmieniony na 116 KM to nie zmienia stanu rzeczy i zaworek nie musi być dostosowany do mocy jaka powstała w wyniku chip-tuningu (czyli 116 KM) tylko zwyczajnie ma być to zaworek do 90KM?:D sorka za głupie pytania ale dręczy mnie ten dylemat.... :)



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75

Post autor: munior » pt sty 21, 2011 23:11

Stasiuuu pisze:Czyli jednymi słowy to, że mam silnik seryjny 90KM i chipem zmieniony na 116 KM to nie zmienia stanu rzeczy i zaworek nie musi być dostosowany do mocy jaka powstała w wyniku chip-tuningu (czyli 116 KM) tylko zwyczajnie ma być to zaworek do 90KM?
Najzwyczajniej :) nie ma rozróżnienia zaworków pod względem mocy silnika ,zaworki róznią się tylko w zależności od tego czy sterują zwykłą turbiną ,czy turbiną ze zmienną geometrią .Ich pracą steruje komp wysyłając impulsy o odpowiedniej częstotliwości ,nie ma rozróżnienia zaworków pod względem mocy


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący

Post autor: arturo » sob sty 22, 2011 00:15

munior pisze:
Stasiuuu pisze:Czyli jednymi słowy to, że mam silnik seryjny 90KM i chipem zmieniony na 116 KM to nie zmienia stanu rzeczy i zaworek nie musi być dostosowany do mocy jaka powstała w wyniku chip-tuningu (czyli 116 KM) tylko zwyczajnie ma być to zaworek do 90KM?
Najzwyczajniej :) nie ma rozróżnienia zaworków pod względem mocy silnika ,zaworki róznią się tylko w zależności od tego czy sterują zwykłą turbiną ,czy turbiną ze zmienną geometrią .Ich pracą steruje komp wysyłając impulsy o odpowiedniej częstotliwości ,nie ma rozróżnienia zaworków pod względem mocy
Tu kolega wyjaśnił dokładnie o co z tym chodzi.



Awatar użytkownika
Stasiuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lut 16, 2010 11:16
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75

Post autor: Stasiuuu » sob sty 22, 2011 00:35

Dziekuję bardzo za pomoc koledzy :) teraz już wszystko jest dla mnie jasne :D pozdrawiam :D



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75

Post autor: Adamm » sob sty 22, 2011 02:34

dlatego polecilem od 130 bo np w IC wychodzi najtaniej do tego modelu ( o ile turbo jest vnt)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości