Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75
Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa 4 1.9 Tdi 90 km z chipem na 116 KM. Mój problem polega na "łapaniu muła" i max prędkości 120 km/h - jaśniej mówiąc na awarii zaworka sterowania turbiny (n75) i mam pytanie o ten właśnie zaworek: Czy zaworek mam kupić na 90KM czy na 116 KM (116KM mam z chipa , a standardowo 90 KM). Z góry dziękuję i pozdrawiam
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75
kup od passata b5 Fl 130 koni jest najtanszy a jesli kostka nie bedzie pasowala to zrob przejscie na kablach
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75
A możesz coś dokładniej na temat tego przejścia na kablach?:D może jakiś rysuneczek albo coś
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75
zanim wymienisz zaworek sprawdz czy to on jest powodem, co do kupowania zaworka kup dokladnie ten ktory masz, 90 ps moze miec zawor przelaczajacy lub rzeczywiscie modulator podcisnienia zwany potocznie n75. najlepiej bedzie jak spiszesz numer i zakupisz dokladnie ten sam zawor
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75
Na pewno to on jest tego powodem, ponieważ już wsadzałem zaworek pożyczony od znajomego i było ok tylko przyspieszał na owym (pożyczonym z 90 konnego bez chipa na 116Km jaki mam ja) zaworku znacznie słabiej no i prędkość maksymalna była dużo słabsza tzn o jakieś 30km/h mniejsza niż ta którą osiągał na zaworku który zakończył swój żywot.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75
zaworek nie ma nic do mocy auta tylko jak uszkodzony moze ja zmieniac
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75
Czyli jednymi słowy to, że mam silnik seryjny 90KM i chipem zmieniony na 116 KM to nie zmienia stanu rzeczy i zaworek nie musi być dostosowany do mocy jaka powstała w wyniku chip-tuningu (czyli 116 KM) tylko zwyczajnie ma być to zaworek do 90KM?:D sorka za głupie pytania ale dręczy mnie ten dylemat....
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75
Najzwyczajniej nie ma rozróżnienia zaworków pod względem mocy silnika ,zaworki róznią się tylko w zależności od tego czy sterują zwykłą turbiną ,czy turbiną ze zmienną geometrią .Ich pracą steruje komp wysyłając impulsy o odpowiedniej częstotliwości ,nie ma rozróżnienia zaworków pod względem mocyStasiuuu pisze:Czyli jednymi słowy to, że mam silnik seryjny 90KM i chipem zmieniony na 116 KM to nie zmienia stanu rzeczy i zaworek nie musi być dostosowany do mocy jaka powstała w wyniku chip-tuningu (czyli 116 KM) tylko zwyczajnie ma być to zaworek do 90KM?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący
Tu kolega wyjaśnił dokładnie o co z tym chodzi.munior pisze:Najzwyczajniej nie ma rozróżnienia zaworków pod względem mocy silnika ,zaworki róznią się tylko w zależności od tego czy sterują zwykłą turbiną ,czy turbiną ze zmienną geometrią .Ich pracą steruje komp wysyłając impulsy o odpowiedniej częstotliwości ,nie ma rozróżnienia zaworków pod względem mocyStasiuuu pisze:Czyli jednymi słowy to, że mam silnik seryjny 90KM i chipem zmieniony na 116 KM to nie zmienia stanu rzeczy i zaworek nie musi być dostosowany do mocy jaka powstała w wyniku chip-tuningu (czyli 116 KM) tylko zwyczajnie ma być to zaworek do 90KM?
Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75
Dziekuję bardzo za pomoc koledzy teraz już wszystko jest dla mnie jasne pozdrawiam
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Pomocy!Golfina 4 TDI 90KM z chipem na 116 KM - Drażniący n75
dlatego polecilem od 130 bo np w IC wychodzi najtaniej do tego modelu ( o ile turbo jest vnt)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości