Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

fenestro00005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 20:21
Lokalizacja: Łomża

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: fenestro00005 » pt sty 21, 2011 16:16

pawello1988 pisze:przeczyscilem n75
Ja też czyściłem, ale za jakiś czas i tak musiałem go wymienić na nowy.
pawello1988 pisze:jeszcze jak mozna to prosze o wyjasnienie gdzie w moim dziadku jest ecu
W podszybiu, po prawej stronie filtra przeciwpyłkowego(jak stoisz przed maską)
pawello1988 pisze:czy moze to byc jakis pekniety kabelek
Raczej nie, jak już to wężyk może być pęknięty



pawello1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw sty 20, 2011 17:47

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: pawello1988 » pt sty 21, 2011 17:38

no wlasnnie wlasnie. mialem dziure w wezyku ktory idzie do oklic pompy, w moim golfie wychodzi on z n18
zalatalem go ale to nie zmienia faktu ze raz power jest a raz go nie ma :kac:
czy w n75 powinno cos cykac? u mnie on jakby nic nie pracowal. tam w kazdy wyjsciu powinno byc cisnienie czy w jednym podcisnienie?
jezeli mozna niech ktos mi powie jak ciezko powinna chodzic grucha od turba?
i prosze o dokladny opis jak wezyki maja z tych dwoch zaworkow wychodzic bo moze gdy regenerowalem turbo pomylilem sie gdzies
nie wspominalem ze mam popsuty egr, zostal zaslepiony. to ma znaczenie?
dzieki :?



Awatar użytkownika
eFIeLiPeO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 438
Rejestracja: sob lip 10, 2010 22:53
Lokalizacja: SkÓrCz

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: eFIeLiPeO » pt sty 21, 2011 22:17

pawello1988, najlepiej to podepnij sie pod vag i zrob blok 011bs i wywal wezyki podcisnienia z n75. zobacz czy dmucha. wtedy bedziesz wiedzial czy n75 nie jest uwalone.
zalatalem go ale to nie zmienia faktu ze raz power jest a raz go nie ma
czym go "zalatales " ?? :bigok:


MK IV by eFIeLIPeo powolutku do przodu...
viewtopic.php?f=89&t=370827&p=5431527#p5431527
Obrazek

Awatar użytkownika
tomik109
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 08:30
Lokalizacja: gliwice

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: tomik109 » ndz sty 23, 2011 14:02

Czy węzyk który idzie do podszybia wchodzi tylko w tą gume czy dalej musi w cos tez wejsc?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: damcio151 » ndz sty 23, 2011 14:17

tomik109 pisze:Czy węzyk który idzie do podszybia wchodzi tylko w tą gume czy dalej musi w cos tez wejsc?
jak Ty sobie to wyobrażasz ... droga do nikąd :satan:
idzie do ECU



Awatar użytkownika
tomik109
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 08:30
Lokalizacja: gliwice

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: tomik109 » ndz sty 23, 2011 14:28

no tak musi gdzies wchodzic jak sie dostac do tego ecu ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: damcio151 » ndz sty 23, 2011 15:26

otwórz maskę, odkręć od podszybia ( lewego stojąc przodem do otwartej maski ) plastikowe śrubki :P takie zaczepy ... zdejmij je i masz ECU, przy okazji wyczyścisz filtr przeciwpyłkowy



Awatar użytkownika
tomik109
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 08:30
Lokalizacja: gliwice

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: tomik109 » ndz sty 23, 2011 17:31

ok dzieki



Awatar użytkownika
Andrzej R.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sty 08, 2011 18:25

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Andrzej R. » ndz sty 23, 2011 19:26

powiem ci tak ze ten mechanik nie potrzebnie ci regulowal sztange,tez kiedys lapal mi notlauf i sam wyczyscilem turbo i objawy mialem takie jak ty 140-150km/h i notlauf ale jakis czas mi to nie przeszkadzalo bo w polsce wiecej nie potrzeba :grin: do czasu az wogole sie zle zrobilo i pod gorke przy 100 na godz na 5 biegu mi lapal,a wiec oddalem turbo do profesjanalisty no po odebraniu auta szok super rakieta :bigok:no i 400 sowki w plecy :grin: a moj blad przy skrecaniu byl taki ze zle zalozylem pierscien sterujacy lopatkami,poprostu dogory nogami i skok lopatek byl za maly,niewiem jak u ciebie ale u mnie to bylo wlasnie to,pozdro



malecki-21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 09, 2010 19:18
Lokalizacja: Kraków

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: malecki-21 » ndz sty 23, 2011 20:19

Mnie też dotknął problem notlaufu :? . Zacznę od wymiany węży bo są one dość mocno poprzecierane, tylko czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć ile metrów tego węża kupić żeby starczyło na wymianę wszystkich?



Awatar użytkownika
Andrzej R.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sty 08, 2011 18:25

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: Andrzej R. » ndz sty 23, 2011 20:51

kup 3 metry 3,5 mm i 2 metry 5mm spokojnie ci wystarczy



Awatar użytkownika
eFIeLiPeO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 438
Rejestracja: sob lip 10, 2010 22:53
Lokalizacja: SkÓrCz

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: eFIeLiPeO » pn sty 24, 2011 09:25

pamietaj aby docinac co do cm :) pozniej komputer tez moze szwankowac :)


MK IV by eFIeLIPeo powolutku do przodu...
viewtopic.php?f=89&t=370827&p=5431527#p5431527
Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: damcio151 » pn sty 24, 2011 11:29

eFIeLiPeO pisze:pamietaj aby docinac co do cm :) pozniej komputer tez moze szwankowac :)
no ciekawe :shock:



Awatar użytkownika
mitik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 13:38
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Kontakt:

Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

Post autor: mitik » wt sty 25, 2011 01:43

witam,

Sprawa wyglada nastepujaco : mam golfa IV 1.9 tdi z silnikiem o symbolu ahf,110hp, przebieg ponad 300 tys. auto nie odpala zagrzane, z zimnym nie ma problemow, natomiast zagrzane trzeba ''krecic i krecic'' , samochod stracil moc, nie ma jej kompletnie na zadnym biegu, predkosc max to 110-120 km/h , notlauf, turbina, przeplywka, ic , co to moze byc , oplaca sie naprawiac silnik jak w dodatku slychac cykanie zaworu ? PROSZĘ O POMOC


z gory dziękuję i pozdrawiam


mitik



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości