Powolne schodzenie z obrotow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cinek7l7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 16:32
Lokalizacja: Jarosław

Powolne schodzenie z obrotow

Post autor: cinek7l7 » ndz sty 16, 2011 23:14

Czesc, mam kolejny problem.. Wymienialem ostatnio kolo na alternatorze i wszystko niby jest ok.. ale.. Silnik mi schodzi dziwnie z obrotow tzn bardzo wolno a czasem sie nawet zawiesz na okolo 1700. Jechalem ostatnio jakies 50 km i wyczulem na pedale gazu ze jak by sie lekko blokowal wiec to moze byc linka nie? No ale jak jest silnik zimny to fajnie normalnie schodzi z obrotow.. Ale zaraz wyczailem kolejny problem zaczela mi migac kontrolka od oleju (olej jest) i wskazowka z obrotomierza spadla na 0 nawet jak dałem gazu to nic.. pozniej kontrolka zgasla a wskazowka sie ruszyla.. co to za cholerstwo moze znowu byc? cos wycztalem na forum ze jak bateria jest odlaczona na dluzszy czas to cos tam sie przestawia.. POMOCY!

ps Silnik 1.9 TD 1995 r.



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Powolne schodzenie z obrotow

Post autor: miras 33 » pn sty 17, 2011 20:11

cinek7l7 pisze: zaczela mi migac kontrolka od oleju (olej jest) i wskazowka z obrotomierza spadla na 0 nawet jak dałem gazu to nic.. pozniej kontrolka zgasla a wskazowka sie ruszyla.
szukaj słabej masy lub styku w instalacji
cinek7l7 pisze:wolno a czasem sie nawet zawiesz na okolo 1700.
spraw c luz na wałku który wchodzi w pompę od góry i jest do niego zaczepiona linka gazu


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

cinek7l7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 16:32
Lokalizacja: Jarosław

Powolne schodzenie z obrotow

Post autor: cinek7l7 » pn sty 17, 2011 22:41

szukaj słabej masy lub styku w instalacji
a mniej wiecej gdzie w instalcji tego szukac? od czego zaczać?

A czy te awarie są związane z tym ze rozbierałem alternator i kolo od wala? bo to po tej robocie takie coś mi się zaczęło dziać... a do tego silnik mi dziwnie "miauczy" czego nie slychac jak jest zimny..



Awatar użytkownika
gluchy1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
Lokalizacja: Warszawa

Powolne schodzenie z obrotow

Post autor: gluchy1984 » pn sty 17, 2011 22:57

W kwesti tej spadającej wskazóki to zoabcz czy Ci sie nie ślizga pasek na altku, lub czy po zmianie kółka wszystko tam dobrze podłączone zostało(moze gdzies tam ta masę sprawdź czy wszystko styka), z tego co sie orientuję to obroty są zczytywane właśnie z alternatora, kontrolak od oleju mozę sygnalizowac tez brak jego ciśnienia, więc tutaj tez mozę cos być w paskiem który napędza pompę oleju. Sprawdź naciąg tych wszystkich pasków.



Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Powolne schodzenie z obrotow

Post autor: Krystian GTD » śr sty 19, 2011 09:49

Witam. Jeżeli ci wolno schodzi silnik z obrotów to nie jest raczej wina elektryczna. Najprawdopodobniej coś nie tak jest z pompą wtryskową. Przypuszczam, że możesz mieć ustawioną za duża dawkę paliwa lub źle ustawiony wydatek resztkowy. A tak przy okazji sprawdź czy pompa nie ma gdzieś nieszczelności.
Więcej na http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +wtryskowa" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdro



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Powolne schodzenie z obrotow

Post autor: twardy » śr sty 19, 2011 15:49

Jakie napięcie powinno być na wyjściu W z alternatora? jesli mógłby ktoś zmierzyć i napisać :pub:

Znalazłem na forum :dol: czy to się zgadza ?

Sygnał sterujący to połówka sinusoidy o wartości szczytowej ok. 15-16 V. Na wolnych obrotach jak podłączymy miernik wyskalowany do pomiaru napięcia stałego (woltomierz) to powinien wskazać ok. 7 V. Przy wyższych obrotach skraca się okres tego sygnału - wzrośnie też wartość pokazywana przez woltomierz.
Dla obrotomierza wartością sterującą jest częstotliwość tych impulsów.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

cinek7l7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 16:32
Lokalizacja: Jarosław

Powolne schodzenie z obrotow

Post autor: cinek7l7 » śr sty 26, 2011 19:29

skorzystam jeszcze z tematu czy pompa wspomagania podejdzie z golfa 4 do golfa 3 a dokladnie taka:


http://moto.allegro.pl/oryginalna-nowa- ... 72098.html" onclick="window.open(this.href);return false;


moj golfik 3 1.9 td 1995 r

??



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Powolne schodzenie z obrotow

Post autor: ciachotdi » śr sty 26, 2011 21:14

na oko sa podobne :grin:
a tak serio to mam ten sam problem z tego co sie orientuje sa dwa rodzaje chodzi mi odległość koła pasowego od łożyska



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości